heel raar inderdaad, de verschillende adviezen van verschillende HA. Hoop in iedergeval dat R1lana de goede medicijnen krijgt voor haar hoest en dat het snel ophoudt.. daar ging t immers allemaal om
Ik wil ook even klagen.... Ik heb gisteren en eergisteren iets gevoeld dat verdacht veel leek op (rug)weeën, maar het is weer weg getrokken... Heb veel stress gehad afgelopen weken in de familie, iets wat ik totaal niet er bij kan gebruiken nu.. ...en er is een kleine cyste gevonden in de buik van de baby, wat op zich wel vaker voor komt en vaak vanzelf verdwijnt voor of na de bevalling, maar je schrikt er toch van, al die onderzoeken etc... we mogen wel gewoon bevallen waar we willen en hoefden niet terug voor controle in het ziekenhuis, hetgeen wel gerust stelt...maar een zorgeloze zwangerschap is het niet meer... Wel gek hoe je dan gaat relativeren, opeens is mijn eigen bekkenpijn niet meer belangrijk en maakt het me niet uit hoe ik er uit zie, als het kindje maar gezond ter wereld komt! (maar ik zie ook op tegen de hittegolf hoor )
Ik had altijd wel veel te klagen, maar deze dgn valt t reuze mee!!! Zelfs met het warme weer, want dat vind ik heeeerlijk Kan dan tenminste lekker luchtige jurkjes aan of rokjes en slippers....moet er nie aan denken schoenen aan te moeten en dik gekleed. Wij zitten nu echt af te tellen, maar ik voel niets dat duid op het feit dat de kleine er klaar voor is. Iedereen telt met ons mee en dagelijks de vraag en en en hahahaha Enige waar ik last van heb is: Buik zit vol en voelt hard, dikke voeten, last van onderen, steken in onderbuik, maagzuur en ongesteldheidsgevoel en dat trekt in mijn benen....Maar dit alles valt mee. heb t wel eens zwaarder gehad, dus ik ben tevreden Nog even geduld dan maar...KLEINE WAAR BLIJF JE NOUUUU hihihi, we willen niet optellen hoor !!
Ik hebnu niet veel te klagen, gyn laat mij niet doorlopen met 40+ dus yeeeeh. En ik heb ijzertabletten gekregen, verklaard mij moeheid. En ik lijk op het michelin mannetje maar ben erg blij nu
jeetje, komende dagen wordt afzien met t warme weer! vooral 's nachts! ik baal dat de kleine hier nog steeds niet met t hoofdje naar beneden ligt.. eigenwijs.. telkens ligt ie er weer anders voor.. hij heeft nu al een eigen willetje ahaha.. hoop dat ie bij de volgende controle er wel goed voor ligt.. hoop zo op een natuurlijke bevalling!
hee meiden, Voel me al 2 dagen zo brak, snap er niks van. Heb het ook wat benauwder en zón last van mijn maag. En als ik dan het nieuws zie over het weer komende dagen kan ik wel janken. Bah bah, donderdag wordt hier (oost brabant) bijna 33 graden verwacht. Help ik heb het al moeilijk met 28 graden. Voel me niet happy, voel me echt een oud wijf. heb het effe gehad in ieder geval vandaag, ik wil nog zoveel doen maar weet niet waar ik de energie vandaan moet halen. veel liefs rensje
ja.. ik wil ook weer eens klagen.. Ik was zo trots op mezelf..al zeker een week niet gehuild (ik geloof dat ik de hele zwangerschap huilend heb doorgebracht.. vriend bijna al lieslaarzen cadeau gedaan) Maar vandaag.. moest ik de klantenservice van de tele 2 bellen ivm een bevestiging van een opzegging... nah.. zeg maar dag tegen je niet huil record... schaam me dood.. heb huilend de telefoon erop gegooid....ik geloof dat ik dit soort belletjes maar niet meer doen zolang ik zwanger ben...
Heb je een ventilator in huis? Gewoon lekker op de bank hangen en dat ding op je hoofd/lijf zetten. Anders richting zee.. stoel in het water en een parasol boven je hoofd? Maar je hebt wel gelijk, dat weer is echt om te janken, ik word er ook niet vrolijk van, ons huis is zooooo warm, vreselijk. Dat benauwde herken ik ook, daar helpt het weer sowieso niet bij. Maag heb ik ook last van.. VK zei vanavond nog.. kleine beetjes eten, ja.. dat doe ik al. Haha, dat heb ik ook een keer gehad, te genânt, ik vond mezelf zo'n onwijze doos. Ach, die klantenservice-mensen zijn verschrikkelijk, waarom ze het klantenservice noemen, is mij een raadsel! Liefs Huismus
@huismus een doos zijn vind ik niet erg.. heb nl de gozer van de nuon ( die ik daarna aan de lijn had) alles 3 x laten herhalen.. hij vroeg zelfs al of ik een zwaar weekend gehad had Ik kan gewoon zo boos worden omdat het niet terecht is..en je van te voren al weet dat de fout bij hen ligt, maar dat je er niet door heen komt.... ze hebben een iets te goede assertiviteitstraining gehad denk ik of zo..:s en boos worden.. tja dat doe ik al 9 maanden huilend.. ipv dat ik scherp word.. maar goed..weer wat geleerd.. ik bel geen klanten*services* meer
Het boeit ze gewoon niet, meeste klantenservices zijn callcentra, die mensen hebben verder niks met het bedrijf te maken, ze krijgen een boek.. een soort van handleiding en daar dreunen ze alles uit op en dan herhalen ze dat gewoon de hele tijd, totdat jij het opgeeft.. Maar goed.. ik zal als ik jou was je man er op af sturen haha, in ieder geval totdat je uitgezwangerd bent en je hormonen weer op de rails zijn. Succes! Liefs Huismus
@ huismus lol.. mijn vent heeft altijd al t geduld van een hoogzwangere muts.. dus die mag t van mij niet eens regelen.. heb al besloten.... t hoofdkantoor krijgt een aangetekende brief...gisteren al jankend al van me afgeschreven ghehehe
Bleh , wat is het warm ! Alsof ik me al niet kapot zweet zonder die hitte.. :x Straks weer langs de vk , hoop dat ze me kan melden dat ie aanstalte maakt ! Maar dat zal wel niet.. zal nog wel 2 a 3 weken voor de boeg hebben..
@sweet978: @Nathalie01: Helaas zit het er ook voorlopig niet in dat het gaat vriezen.. al is het hier nu wel bewolkt, misschien gaat het wel regenen vandaag! Als we nou heel hard duimen met z'n allen.
Beeb heeft hier mn maag en ribben gevonden en pookt daarin met zn kontje. Heerlijk - de hele dag door nu last van maagzuur en ik kan niet meer een beetje voorovergebogen zitten terwijl ik mn stuitje gekneusd heb en dus ook niet achterover kan zitten - argh! Goed, tot zover mijn geklaag
hee meiden, vandaag gaat het iets beter als gister!! Heb wel even een ventilator gehaald bij mijn schoonmoeder anders overleef ik de komende 2 dagen niet. En heb me voorgenomen om helemaal niks te doen lekker lamballen. hihi.. meiden succes met de warmte.. gr.rensje
Ja ik hoop het zo ! Ik kan ook echt niet wachten tot de herfst/winter weer aanbreekt ! Heerlijk vroeg donker , kaarsjes aan , geitenwollen sokken & oorwarmers ! Hahahaha.. nouja , één ding is zeker , dan is die kleine er alang al uit.. *duim duim duim duim duim*
vraag me af wat jullie doen de aanstaande 2 dagen met de hitte..ik heb thuis airco staan in de huiskamer ff geleend dat is wel lekker maar dan zit ik dus 2 dagen opgesloten als kluizenaar..blijven jullie ook binnen of toch naar buiten.. ik weet dat als ik naar buiten ga dat ik het heel moeilijk ga krijgen maar heb ook geen zin om binnen te zitten weet het gewoon niet meer wat ik moet doen.
ik ga gewoon naar buiten mijn boodschappen doen. Probeer wel voor 13.00 thuis te zijn, dan lunch ik lekker op de bank en ga ik even slapen en of liggen op bed tot een uur of 15.00 ( De heetste uren dus) Ook ben ik een vaste klant van mijn douche, douche als het zo warm is wel een keer of 3. Een zwembad misschien ook een optie voor jullie? Rustig banen trekken of gewoon zitten met een boekje? Het is nu toch weer schooltijd, dus erg rustig.
Ik moet er morgenochtend wel even uit, maar voor de rest blijf ik binnen. Ik woon aan zee, maar in de volle zon is het aan zee ook niet uit te houden, moet je weer met een parasol gaan slepen.. iedereen moet werken, dus zit ik daar in m'n uppie, daar heb ik geen zin in. Op de bank/bed of achter de pc met een grote ventilator op me gericht, daar hoop ik toch wel de dagen mee door te komen. Owja en een lekker voetenbadje met lauw water, koud drankje erbij. De douche zie ik ook erg veel deze dagen inderdaad, heerlijk! Liefs Huismus
Ik zie ook wel een beetje tegen het weer op. Ik denk dat ik ook maar verstandig binnen blijf. Al moet ik zeggen dat bij ons onder het afdakje ook heel lekker kan zijn.