De laatste weken, Klaagtopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alieke, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

7 dec 2008
    419
    0
    0
    Ik ben er ook klaar mee , ben vandaag 39 weken en vind dat die frummel wel lang genoeg daarbinnen heeft gezeten :x !
    Kom er nou maar uit.. papa & mama willen jou zien en vasthouden hoor !
    Heb totaal geen puf meer , slapen gaat niet meer , ik ga 50 x per dag naar de wc voor een plasje van 3 druppels.. bah !

Zucht.. :) kom je snel .. ?!

2. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Oh heerlijk, ik kom ook ff klagen hoor!! Ik heb er echt helemaal schoon genoeg van, van dat zwanger zijn.

Ik ben het beu omdat:
    * mijn vingers en voeten zo stijf zijn van het vocht
    * ik al dagen krampen heb die geen weeën willen worden
    * ik me wel weer eens lekker om wil draaien in bed zonder het gevoel te hebben dat er een krat bavaria om mijn middel gebonden zit
    * ik weer eens door de stad wil lopen ipv waggelen
    * ik zo'n zin heb in een lekker koud biertje met dit weer
    * ik mijn lijf terug wil
    * ik zo nieuwsgierig ben naar die kleine buikbewoner

3. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    heey engeltje,
    heb ook wel een beetje last wat jij beschrijft, over dat je het wel erg spannend vind de bevalling nu het dichterbij komt!! (kijk maar eens bij topic bevalling). Zijn gelukkig wel meer meiden die er last van hebben, en het is fijn om er samen over te praten.
    groetjes rensje

4. Sammy1986

Sammy1986 Lid

17 aug 2009
    45
    0
    0
    Gelderland
    Pfff ik moet officieel nog ruim 6 weken... maar ben er nu al aardig zat van eerlijk gezegd. Ik had nooit verwacht dat deze zwangerschap zo veel anders zou zijn dan mijn 1e. Heb vanaf het begin af aan al gigantische bekkeninstabiliteit, waardoor ik dus niet kan werken en elke dag erge pijn heb... heb ontzettend veel last van bandenpijn en harde buiken... Mijn kindje is met 30 weken al ingedaald (waar ik ontzettend erge weeën bij had) waardoor ik nu constant naar de wc moet... En dan nog eens die zwangerschapssuiker erbij... daar wordt ik helemaal moedeloos van van dat stomme dieet... kan wel janken af en toe...

5. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Hoi meiden,

Het is nog even afzien, ik weet het. Maar wees gerust. De vlk zei tegen mij dat ik wrs overtijd zou lopen maar ben toch mooi met 38.5 wkn bevallen van een zoontje.

Dus bedenk maar, misschien het ook jij het geluk om eerder te bevallen.

Succes met de laatste lootjes allemaal!

xxx Suzie

6. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

7 dec 2008
    419
    0
    0
    Ik heb de hele avond al een ''rare'' buik.. bah.. :x
    80.000 hardebuiken , maar 't zet niet door blijkbaar !
    Als ik mijn vriend moet geloven , dan begint mijn bevalling vanacht..
    Zou hij gelijk hebben.. ? ik denk het niet !

;)

7. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    nathalie01 hoop voor je dat t deze nacht doorzet! en dat je eindelijk van je kleine kan genieten!

hier moeten we nog 6 weekjes.. had t vandaag egt zwaar met de hitte pfff.. heb ff boodschapjes gedaan en ik had t niet meer.. mn buik voelt zoooooo zwaar.. voel me net een reus af en toe.. kon amper vooruit komen.. en dan dat loopje, lijk net n pinguin!
    en de kleine neemt vandaag de raarste houdingen aan.. mn buik gaat steeds scheef staan en dat voelt helemaal niet prettig!

mja.. nog ff volhouden en dan krijgen we er iets moois voor terug! hoop dat de kleine hier tussen de 37e en 38e week komt!

8. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    heey meiden,
    hier vannacht vals alarm!! Gisteravond rond 17.00 continue harde buiken en daarna bij yoga nog meer. Kon me gewoon ook niet meer concentreren. Na de yoga werd het alleen maar erger.
    Moest gister echt een soort weeen opvangen en ze kwamen om de 10 a 15 min. Dus dacht gisteravond echt dat het ging doorzetten. Zijn rond 1.00 naar bed gegaan en ben toch in slaap gevallen. Ben ongeveer 4 a 5 keer wakker geweest van de buikpijn en daarna gewoon weer in slaap gevallen. Nu is alles weer rustig.... erg apart. Kindje is wel veel drukker als normaal wat ik wel apart vind. Dus tja ik weet ook niet. Opzich is het ook wel goed dat het nog niet doorzet want ben vrijdag pas 37 weken dus mag nog wel even blijven zitten. Maar dat ons ukkie zo druk is, dat heb ik normaal nooit zo erg....
    Dus heb nog wel een rare buik maar niet meer continue hard af en toe maar.
    Het is vandaag in ieder geval wel 10x beter weer hahah...
    groetjes rensje

9. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Hoi Rensje,

Ik ken het gevoel, heb ik ook al sinds een paar dagen... 's avonds wordt mijn buik zo 'druk' dat ik het niet meer kan bijhouden... moet ook echt op mijn ademhaling letten dan en heb het gevoel dat ik op 'ontploffen' sta :) heb dan echt aan één stuk door harde buiken. Ik heb ook al een paar keer gedacht 'vannacht begint het' maar dan ... niks! Het zal wel 'voorwerk' zijn voor het echte werk, denk ik dan maar....

Sterkte!
    xxx

10. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

7 dec 2008
    419
    0
    0
    @ MoesCH , HIJ ZIT ER NOG STEEDS HOOR ! 8)
    Maar.. ik heb straks controle , dus ga eens vragen of ze al kan voelen of ik wat ontsluiting heb eventueel..
    En zo niet , dan weet ik dat ook weer.. kan ik daar ook weer rekening mee houden.. :D

Verder ben ik het spuugzattttttttt , ik wil die kleine in me armen hebben !

:x:)

11. loeloe

loeloe Actief lid

25 nov 2008
    228
    0
    0
    ik ben het nu al zat...:( en ik moet nog zo lahang....!:$

12. caroline16

caroline16 Niet meer actief

ik wil dat me kleine meid eruit komt!
    ze is helemaal ingedaald, nou van mij mag ze verder gaan hoor..

mijn hele schoonfamilie en me vriend denken dat ze voor de 40e week komt.. ik hoop het!

iemand nog goede ideeen om weeen op te wekken die ook werkelijk werken?

13. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Rozemarijnolie zou helpen om weeen op te wekken maar of het echt werkt weet ik niet.

14. caroline16

caroline16 Niet meer actief

nja, als het aan de seks zou liggen was ze er al geweest hihihi!

kun je eigenlijk aan je lichaam 'voelen' of merken of die er al klaar voor is ofzo?

15. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Heh lekker...even zwelgen :)

Ik ben de bekkenpijn méér dan zat! De slapeloze nachten die door pijn worden veroorzaakt en het feit dat ik daar enorm vermoeid en jankerig van word, het feit, dat ik wegens een sinds kort enorm pijnlijk stuitje, ook niet meer lang kan zitten. De zere heupen, het feit dat ik amper nog kan lopen, laat staan traplopen. De continue buikpijn, de voeten die zo dik zijn dat ik geen enkel schoeisel meer aankan zonder enorm zere voeten te hebben, de tintelende vingers en het krachtsverlies door het carpaaltunnelsyndroom. O ja..het telkens moeten plassen ( zeker als ik weer veelvuldige harde buiken heb) en de obstipatie. En last but not least: de jeukende tepels die ik ineens heb!

Zooo...dat lucht op :)
    En nu weer over tot de orde van de dag....

Sterkte meiden!

16. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Heb net ergens anders al even zitten klagen, maar ik heb vandaag geloof ik mijn dag even niet! Niets wil zoals ik het wil. Laat alles vallen en dat terwijl ik moeilijk kan bukken en niet kan hurken.
    Ook ben ik overal te moe voor, slaap slecht bah.
    Kan niet zeggen dat ik nesteldrang heb, helaas, :x
    Hopelijk schijnt het zonnetje vanavond of morgen weer in mij!!

17. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Ik ben nu 30 weken en heb op zich niks te klagen...maar.....

Ik ben op sommige dagen:

-doodmoe
    -heel duizelig
    -huilerig
    -chagarijnig
    -onzeker
    -etc

Vandaag is zo'n dag. Bah...vanmorgen kon ik niet naar mijn werk, was te moe/verdrietig/duizelig. 's Middags ben ik wel gegaan, maar tijdens een belangrijk gesprek kreeg ik een black-out en kwam ik niet uit mijn woorden. Wat genant zeg!!

Daarna dacht ik lekker te gaan eten, ruikt de sla uit het zakje wat sterk. ik heb het heel goed gewassen, maar nu ben ik toch bang dat het niet goed was....

Ohhhpfff ik word gek van mezelf op zulke dagen...:(:(:( Kan dan echt wel doorjanken!

18. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

7 dec 2008
    419
    0
    0
    GRRRRRRRRRRRRRR kom er nou ui huit ! :x:(:x:(:x:(
    Ik ben het wachten zó zat !
    Volgends mij doet ie het er gewoon om.. net zo'n luie donder als ze vader.. :x

19. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    arme Nathalie... meid ik leef met je mee... al heb je daar natuurlijk geen bal aan... :(

Ik ga ook geen cliché's roepen waar je helemaal niks mee kan... alleen heel hard voor jou duimen dat je kleintje zich zo snel mogelijk zal melden!

Sterkte!!

xxx

20. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

7 dec 2008
    419
    0
    0
    Thanks mamatoB ! :)
    Het komt ook gewoon door het weer enzo..
    Ik zit vol met vocht , me voeten , me kuiten , zelfs me bovenbenen zijn keihard..
    De verloskundige kan er niks aan doen , moet veel omhoog zitten..
    Net alsof dat helpt.. pffff..
    80.000 hardebuiken per dag , en het zet niet door !
    En ik had nog zo de hoop dat die kleine zig optijd zou aanmelden..
    Hoewel het nog altijd kan natuurlijk , maar ik ga er niet vanuit..
    En dan zegt iedereen ''Meid , positief blijven ! het komt er een keer uit''

Blehhhhhhh.. trek jij het nog een beetje ? ;)

Deel Deze Pagina