De laatste weken, Klaagtopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alieke, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

tja tips om te slapen ...

ik slaap overdag niet anders word ik van minste of geringste snachts wakker, heb altijd raam los en als mijn vent sochtens heen werken gaat kan ik ook heerlijk liggen!! (beste is vent in logeer kamer haha) slaap wel tot half 10 10 uur

oja en ik kijk savonds ook nog lang tv in bed zodat ik echt moe ben en dus niet hoef liggen te piekeren!!

hoop dat anderen ook goede tips voor jullie hebben !! er is niks zo rot als slechte nachtrust

2. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

ik moest om 9.00 eten en om 10.00 prikken en daarna om 13.00 eten en om 14.00 prikken..
    voel me voor de rest prima..en ben ook niet extreem veel aangekomen.. dus snap het niet maar ik zie t maandag wel..

3. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Hopelijk kunnen we vannacht allemaal lekker slapen!! Zou zo fijn zijn!!

Tot morgen!! :)

4. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Jeyyyy ... ik heb eens een nacht goed geslapen!! :D
    Manlief snurkte wel even, en we hadden afgesproken dat hij direct naar de bank zou verhuizen als het te erg werd, maar ik heb hem wat water laten drinken en daarna was het over... althans lang genoeg stilte om mij in diepe slaap te krijgen :D zalig!

5. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    oh wat fijn!!
    Ook ik heb weer eens redelijk geslapen! Manlief lag ook te snurken, die verkouden! Maar toen hij zich op zijn zij draaide was het over!
    Nu zo lekker douchen en weer naar de VK, hopelijk is mijn bloeddruk nu goed!

Liefs pip

6. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    hey pippeloentje

Wat fijn dat jij ook weer goed geslapen hebt! Dat doet toch wonderen, voel me vandaag 100x beter dan de afgelopen drie dagen, alleen omdat ik goed heb kunnen slapen!

Ben net bij VK geweest, alles was goed, hartje klopt goed, bloeddruk goed, kindje ligt mooi ingedaald. Nu is het afwachten en thee drinken!

Hoop dat bij jou de bloeddruk ook weer goed zal zijn !

liefs

7. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    oh ja, de VK zei wel nog dat ik er op moest rekenen dat de meeste kindjes (zeker bij eerste bevalling) pas met 40 / 41 weken komen... dus daar zal ik dan maar voorzichtig van uit gaan, alhoewel ik heel hard zat te hopen dat hij/zij eerder zou komen :D

8. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hey Pip en mamatoB, wat fijn dat jullie lekker hebben geslapen!
    mamatoB, lekker is dat hé als e weer even van de vk af komt en alles is gewoon goed? Ik mag maandag ook weer gelukkig ;)

Nou ik mag mijn dag weer doorbrengen met de contactgestoorde tegelzetter. Morgen moet de badkamer toch een heel eind klaar zijn. Mannetje weer tot 22.00 uur werken vandaag....

9. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    hee meiden,
    hier ook iemand die hardstikke goed geslapen heeft. Doet echt wonderen, je kunt ook veel meer hebben. En ik ga er ondertussen ook van uit dat ik tot minimaal 40 weken zwanger ben. Heb op dit moment ook even niet meer het idee dat hij/zij veel eerder komt. Als dat wel is dan is dat meegenomen. Maar niet vandaag, mijn telefoon doet niks meer en ben alleen thuis.
    Dus kan niemand bereiken...!!! aaaahhh

@mamatob had de verlos nog gebeld over dat indalen en ze gaf aan dat de kleine wel ingedaald was maar dat hij/zij nog niet helemaal vast lag.. dus waarschijnlijk gebeurde dit pas bij het breken van de vliezen. Ook was ik bang dat ik misschien te smal was in mijn bekken dat hij/zij daarom niet indaalde maar dat was volgens hun niet het geval. Meestal is er geen reden waarom het niet helemaal indaald. Dus hoefde me geen zorgen te maken, dus dat proberen we dan ook maar niet. kwam heel vaak voor..
    veel liefs rensje

10. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ Luna,
    Fijn dat het de laatste dag is dat je met die contactgestoorde tegelzetter hoeft om te gaan :D dadelijk heb je weer een mooie nieuwe badkamer mét bad en kan het genieten eindelijk beginnen! Heerlijk toch als je weer lekker languit in een warm bad kan gaan liggen... ik kan hier echt niet zonder ons bad. Normaal gesproken ging ik zelden tot nooit in bad maar sinds ik zwanger ben is het mijn favoriete plek in huis :D

@ rensje
    Goed dat je gebeld hebt, en nog beter dat je je inderdaad geen zorgen hoeft te maken! Fijn!! Je kindje ligt dus gewoon al heel mooi voor de 'uitgang' en zal dadelijk bij de bevalling vanzelf de weg weten.

Ik durf er gewoon ook niet meer van uit te gaan dat het voor 40 weken komt, nu de VK dit gezegd heeft. Ik weet niet waarom maar ik geloof die vrouw altijd heel erg op haar woord :D is echt zo'n ervaren Vk die het al jaaaaaaaaren doet. Misschien wilde ze me ook gewoon uit de spanning halen (zo van, ga er maar van uit dat het pas over twee, drie weken komt), zodat ik niet zo ongeduldig blijf zitten wachten... in elk geval heeft het wel gewerkt want ik ga er nu echt niet meer van uit, haha...

En eerlijk gezegd, ondanks alle klachten, ongemakken en pijn, en de BI, als ik dan aan de binnenkant van die trapjes en plopjes voel en mijn buik zo duidelijk zie bewegen, dan geniet ik daar wel met volle teugen van hoor... :D dus misschien moet ik er gewoon nog lekker van genieten van al dat leven in mijn buik... ;)

liefs en een dikke knuffel!!!

11. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Oh ja, PS

@ rensje

Kun je niet iemand anders z'n telefoon lenen (de buren) als er iets gebeurt? Dat je dan even om loopt zodat je je man en de VK kan bellen, mocht dat nodig zijn?

12. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @ mamatob,
    had mezelf al voorgenomen als er iets zou zijn dat ik even naar de buren loop. En heb me mannetje net al op de mail op de hoogte gesteld dat hij af en toe moet checken haha... zal wel niet zon vaart lopen maar is gewoon raar gevoel. Dat je niemand kan bereiken en aangezien ik plat moet als de vliezen zouden breken. Maar gewoon rustig houden want heb net met beebje afgesproken dat hij/zij vandaag niet gaat spoken hahaha.
    Komt wel goed... dus heb gewoon online verbinding met mijn man.
    veel liefs rensje

13. Momfulness

#533 Momfulness, 4 sep 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 sep 2009
    @Rensje, mag ik vragen waarom je plat moet als de vliezen breken?

@mamatoB, volgens mij zal het bad voor mij ook de favo plek worden voorlopig. Ga vandaag even wat lekkere badspulletjes in huis halen.

Wat jammer eigenlijk dat je niet in je vingers kunt knippen en even bij elkaar kunt gaan zitten kletsen. ;)

14. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    *spreekt voor d'r beurt*\
    ..omdat als je kindje niet is ingedaald, de navelstreng eruit kan zakken en beklemd kan komen te zitten, met alle gevolgen van dien voor het kindje!

15. Momfulness

@Hellen1971, okee weer wat geleerd! Ik ga maandag ook eens aan de vk vragen of ze iets voelt. En mocht het niet indalen, in de laatste weken maar steedsde telefoon binnen handbereik.
    Hoe is het me de bi?

16. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ rensje, fijn dat je online verbinding hebt met je man. lang leve internet! :D

die van mij had wel eens de neiging zijn gsm niet te horen... of hem op stil te zetten...pfff het zweet brak me uit als ik er aan dacht dat hij niet op zou pakken als ik weeën heb... maar ik hamer er nu telkens op en hij is nu zelf ook steeds alerter, heeft de gsm nu ook nooit meer op stil staan...thank god haha...

@luna,
    oh, dat zou wel gezellig zijn he, zo´n theekransje! :D

17. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Heel goed zelfs..in die zin dat de BI weelderig tiert en ik dus iets (understartement) minder :(
    Mja..jer doet er niets aan. Vanmiddag check bij de gyn. Ik ga er ff lekker mopperen :)

18. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    helen71 heb ergens hier op t forum gelezen dat jou kleine voorligt op groei.. is dit met alles? of alleen buikje of hoofdje ofzo?

de mijne ligt ook iets voor opgroei, maar dan alleen t buikje en hoofdje.. de rest niet..

19. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Bij mij is het het buikje ( laatste keer 4 weken!!) en het dijbeen ( 3 weken) het hoofddje was te verwaarlozen.

Ik ga NU naar het ziekenhuis voor een nieuwe groeiecho, dus ik kom straks wel weer even verslag uitbrengen :)

20. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    ok.. succes meid!! en geniet van de echo!!

Deel Deze Pagina