De laatste weken, Klaagtopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alieke, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Geekess

Geekess Actief lid

13 mei 2009
    185
    0
    0
    Den Haag
    Ik loop sinds het begin van mijn zwangerschap in het ziekenhuis bij gynaecologen, ipv een vk. Vandaar dat ik naar het ziekenhuis zou moeten bellen :) Maar inderdaad, het kan het begin van de bevalling betekenen.

2. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    kben zoooooooooooooooooooooooooooo verkouden!!

3. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    heb zo'n last van mijn rug :(

4. marciaatje

marciaatje Actief lid

6 feb 2009
    145
    0
    16
    Omg. R'dam
    Ok ik wil ook ff klagen... Nog 6 weekjes te gaan...

Maagzuur!!!!! Vaak word ik 's nachts wakker en moet ik bijna overgeven van de maagzuur. De VK heeft gezegd dat ik gewoon Rennies mag nemen, dus dat doe ik dan ook!

Kramp in mijn kuiten. Ik word dan opeens wakker met mega kramp in mijn kuit. Ik weet dan niet hoe ik mijn been moet houden om de kramp te laten stoppen. Het enige dat helpt is er op proberen te staan en door te duwen. AU! Vervolgens kan vriend-lief de volgende dag met tijgerbalsem aan de slag.

Buikpijn rond mijn navel. Heb bij mijn geboorte een navelbreukje gehad dat nu pijn doet. Mijn HA heeft me verteld dat ik mijn navel moet induwen bij pijn (dus eigenlijk de ingewanden uit het breukje terugduwen). Maar tegenwoordig pikt de baby dat niet en die schopt dan weer tegen mijn navel...

Ik wil op mijn buik liggen om gemasseerd te kunnen worden, want heb zo'n last van mijn rug.

Mijn borsten zijn enorm gegroeid en die hangen nu voor mijn gevoel door. Niet charmant en ook niet prettig....

Oh en de baby ligt volgens de VK dwars. Hopelijk gaat hij nog draaien...

Zo ik heb wel weer genoeg geklaagd ;) Verder gaat het gelukkig goed!!

5. Angel26

Angel26 Actief lid

1 dec 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    Nou daar kom ik weer hor dames.. ff klagen!!!
    Slaap snachts steeds slechter, die kleine sloopt me!! hij zit me maar te schoppen enz dan weer tegen mn heup en dan weer tegen mn rib .. Na 3 dagen voelt het helemaal gekneusd! Lijkt wel alsof hij te groot voor mn buik word!
    Ik heb ook zon last van mn rib en nu dus ook mn heup dat dat het slapen ook niet bevordert als ik op mn zijn lig, op mn rug ga ik snurken!! schiet dus ook niet op.. dus al met al weinig slaap en kan je vertellen snachts is de tv niet echt boeiend!!
    Mijn lijf begint het wel aan te geven dat het te zwaaar word, want heb dus nu acute BI, kon zomaar van de week niet meer lopen!
    Vanaf vandaag ook het gevoel dat er ik loop met een bal tussen mn benen.. zal wel normaal zijn en met het indalen te maken hebben denk ik???
    Al met al ben ik t wel een beetje zat!Ik geniet wel van de bewegingen, zo weet ik dat het goed zit maar ja het doet wel zeer!!!
    ZO dat lucht wel ff op...:D

6. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    nou dames, het is weer iets rustiger hier... maar ik moet zeggen dat het echt een klote dag is geweest hier. eerst zo veel harde buiken, daarna ging ik heel even langs de winkel, rijd van het parkeervak aan en krijg daar een (kleine) botsing met een andere man die ook achter uit reed en mij ook niet zag... daar behoorlijk van geschrokken maar gelukkig niet heel hard gebotst... maar toch echt geschrokken... daarna thuis had een van de katten gewoon in huis geplast in plaats van op de kattenbak, ik had nergens zin in om te eten / koken en ook nog ruzie gemaakt met m'n man... kortom daarna heb ik eens een uur flink zitten huilen en nu voel ik me nog steeds BLUHHH.
    De harde buiken zijn er nog wel maar niet meer zo heftig als vanmiddag, alhoewel na die botsing was mijn buik een basketbal van de schrik! Nu maar even rustig aan doen hier... baaaahhhhhhh!!!
    En nu ligt manlief ook nog heel relaxt (hij wel) op de bank te SNURKEN.. alsof ik daar niet al genoeg 's nachts van wakker heb gelegen!
    Ik wil nu gewoon even een week verdwijnen of zo!

7. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Wat is hier weer lekker gekletst vandaag!

mamatoB, de dag begon zo positief. Vervelend zo'n aanrijding hé! Al is het vaak maar iets kleins, dat kan je er nu gewoon niet bijhebben hé. Wel spannend als ik het zo allemaal hoor de laatste loodjes!

Nou, ik ben maar even in het huis van mijn ouders gaan schuilen. Was wel weer een teleurstelling toen ik thuis kwam. Het streven was dat morgen de badkamer af zou komen maar ze zijn nog niet eens op de helft. :( Ik heb juist zo'n zin om alles lekker schoon te maken maar dat heeft nu helemaal geen zin. Kan nog niet eens in bad en zit voorlopig nog wel even in de rotzooi! :x

Allemaal een hele fijne nachtrust gewenst!

Liefs Luna

8. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Ha meiden,

hier een zenuwpeesje, hoop zo dat mijn bloeddruk morgen goed is. Maar zal wel niet!
    Nu heb ik de hele dag doorlopend harde buiken. Maar heb wel rustig aan gedaan! Vanmiddag even geslapen, vanavond bij mijn ouders gegeten, dus hoefde zelf lekker niet te koken!

Nou hopelijk kunnen we vannacht allemaal weer lekker slapen!
    En hebben we morgen allemaal een goede dag zonder bekkenpijntjes, zwangersschapsvergiftigingen, botsingen, badkamerperikelen, maagzuuraanvallen enz enz.

Liefs mij

9. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    4:19 en ik kan dus niet slapen! :( Pieker pieker

10. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Mogguh....
    Tja..gister weer teveel gedaan, dus de BI houdt me weer eens wakker. En alsof dat nog niet vervelend genoeg is, kan ik ook niet lang zitten, omdat ik sinds een week of 2 ook nog gratis en voor niets enorm pijn aan mijn stuitje erbij kado kreeg. Bléh!

11. Momfulness

Morning Lady's,

Nou vannacht re-de-lijk geslapen. Erg vaak wakker geweest i.v.m. de pijn aan heupen en rug. Fieeeeeeuwwwwww en dan moet ik misschien nog wel 7 weken. Ook loop ik de hele tijd te stressen om de badkamer. Straks begint de bevalling ineens en dan is er niet eens de mogelijkheid om onder de douche te gaan staan of in bad te gaan. Er is nog niet eens warm water!!!
    Hij moet nu echt nog even blijven zitten hoor.

Vandaag maar even de enveloppen schrijven voor de geboortekaartjes. We hebben vandaag een leuk Bumba geboortebord opgehaald voor in de tuin.

Juliën zit in mijn buik te hikken. Hopelijk komt dat niet door mijn gestress.

Hellen, MamatoB, Pip, voor jullie komt het ook echt dichtbij nu. Spannend!

Liefs Luna

12. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    ..had vanochtend na het plassen een flinke veeg bruinverlies. Zo weird. Beetje zeurderige buik ook. Maar het zal verder wel niets zijn.

Wel was de kleine vannacht wáánzinnig druk. Ik zei nog tegen Lief: het lijkt wel of ze nog even de inrichting aan het veranderen was. Jeweetwel: nieuw behangetje, nog ff een wandkast timmeren. Persoonlijk denk ik dat daar dat beetje bloed vandaan kwam. Dat zou toch wel kunnen??

Ben om 7 uur nog teruggekropen in bed, trouwens en heb toen toch nog wat slaap kunnen pakken :)

13. Momfulness

haha, zie het helemaal voor me! Toch maar een Pip behangetje voor de laatste weken. Dat verklaart het bruinverlies, ze zal de kozijnen wel afgewassen hebben. ;)

14. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    so dames.. jullie mogen van mij nu egt wel gaan bevallen hoor!:p haha.. ik wil volgende week wel! heb t gehad.. vooral na vanacht! ben kapot.. pff zware verkoudheid opgelopen en werd er steeds wakker van.. blegh.. hoop vanavond beter te kunnen slapen hoor..

15. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ Luna, wat rot voor je dat je badkamer nog steeds niet af is! :(:(
    @ hellen; ik ben benieuwd of er iets door gezet heeft ?

Gisteravond ben ik 'even' in bed gaan liggen rond negen uur, maar ben daarna niet meer naar beneden gekomen. Had het zooo gehad gisteren, heb alleen maar de hele middag en groot deel van de avond harde buiken gehad, zo vermoeiend, en hoopte echt dat het zou doorzetten, maar dat heeft het dus niet gedaan... had wel op een gegeven moment hele erge rugpijn onder in mijn rug, maar verder niks. Nu ben ik net wakker geworden, en behalve een vaag menstruatiegevoel en last van mijn rug is er niets aan de hand. Het was dus wel degelijk vals alarm gisteren. Gisteren was echt een ontzettende rotdag. Ik ga vandaag dan ook niet veel doen. Heb het er even helemaal mee gehad.

liefs

16. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Hey meiden,

nou vanmorgen is de verloskundige langs geweest en ineens is mijn bloeddruk weer goed. Raar maar gelukkig!
    Had gister ook rustig aan gedaan en doe ik vandaag ook maar!
    Dinsdag moet ik weer naar de vk en dan zien we wel weer verder, maar voor nu is iedereen gerustgesteld! :)

Ga straks nog wel ff liggen, want heb vannacht bijna niet geslapen!

Verder nog nieuws van jullie of is alles rustig??

Liefs Pip

17. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ pip wat fijn van je bloeddruk!!! :D super toch!! dat is dan toch een teken dat het je goed doet om lekker rustig aan te doen. Je bent goed bezig! :)

Voor de rest hier weer rustig, harde buiken aanval van gisteren lijkt voorbij, ik ben helemaal dood op. Dus verder niet veel bijzonders hier behalve een vreselijk slecht humeur en vermoeidheid.

Ik meld me weer als ik wat vrolijker ben. :)

18. Momfulness

@Pippeloentje, Jeeeeey wat fijn. Geen zorgen meer. Nu zie je wat rust kan doen.

@MamatoB, onze stemmingen liggen niet ver uit elkaar. Ik ben maar wat gaan emo shoppen op marktplaats. Heb wel leuke kleertjes kunnen scoren. Nu ga ik weer even het naamplaatje voor op het bumba tuinbord afschilderen.

19. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Pff is toch wel iets veranderd in mijn buik. Heb nu echt onder middenvoor een enorm schrijnend gevoel met lopen. En steken. Ik zou het liefst geen stap verzetten, want het voelt zó naar. Vreselijk pijn is het niet, maar het is echt zeer onprettig. Enig idee wat er aan de hand is? Er is na die ene bruine veeg overigens niets meer gesignaleerd....

20. Momfulness

Deel Deze Pagina