De laatste weken, Klaagtopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alieke, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Moesch@ je mag wel de neusspray van de dokter Vogel gebruiken. Die vind ik wel fijn want geeft net even verlichting! Ook kan een doorgesneden ui naast je bed helpen. Ik ben aan het begin van de zwangerschap erg verkouden geweest en ben toen met die spray , een ui en een extra kussen de nacht doorgekomen! Misschien heb je hier iets aan!

2. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@mamatoB, inderdaad erg optimistisch. Ik zie het ook niet gebeuren hoor haha. Ik stuur nog even een foto van het resultaat als het klaar is. ;)

Menstruatie achtige krampen hoor ik wel vaker bij zowel oefenweeen als bij echte weeen. Jij zit nu ook in een super spannende tijd, het zou zomaar kunnen gebeuren. Het lijkt me zo moeilijk te onderscheiden.

Ik heb vannacht wel even gekeken hoe lang het duurde tussen de krampen/samentrekkingen maar er was geen pijl op te trekken. Denk dat het zeker wel oefenweeen zijn geweest. Fijn die informatie, heb het even opgeslagen op mijn computer!

Misschien is een maandverband helemaal niet zo'n slecht idee, voor het geval de vliezen breken ;))

3. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    hee, wat gezellig al dat gebabbel op de vroege morgen haha..
    Kan me vandaag weer bij mamatob aansluiten, heb op dit moment erge menstruatiekramp en harde buiken. Maar wil ook niet te hard van stapel lopen met het idee dat het begonnen is.
    Want heb ook al vaker valse start gehad. Maar prettig is anders.
    Ook heb ik erge last van mij maag, kan niet zoveel eten.
    Tja en dat rustige wazige gevoel ben ik zelf ook van verbaast want ben normaal nooit zo. Maar op zich wel fijn. Er gaat echt veel langs me heen. Zullen denk ik wel de hormonen zijn ofzo..??
    Niet dat ik vervelend wazig ben, maar het boeit allemaal niet zoveel. Ben zo benieuwd wanneer iedereen gaat bevallen want we zitten allemaal zo dicht bij elkaar!!!! Zit nu te typen en mijn buik word zo hard dat ik soms het idee heb dat ik eruit knap!!!
    Tja we zullen zien....
    veel liefs rensje
    oja @luna, moet wel zeggen dat het erg mooie tegels zijn hoor!!! snap wel dat je het nu vervelend vind(zou ik ook vinden). Maar als straks de kleine er is heb je wel een super mooie badkamer.
    Krijg je ook een bad?? want dat is helemaal super voor die kleine straks....

4. marciaatje

marciaatje Actief lid

6 feb 2009
    145
    0
    16
    Omg. R'dam
    Lig met laptop op bed. Heb het niet zo naar mijn zin nu...
    Mijn buik doet zo'n pijn. Krampen, steken... niet normaal. Ook vaak harde buiken. AU!! Het zijn overigens geen menstruatiekrampen, mijn pijn zit een stuk hoger.
    Ben dinsdag 35 weken, dus ik moet nog even.
    Straks komt er visite, want mijn vriend is vandaag jarig. Ik heb daar helemaal geen zin in. Wil het liefst in mijn joggingbroek op bed blijven liggen. Maar heb me net al in een nette broek en shirtje gehezen, want wil er toch een beetje leuk uit zien voor mijn vriend, ook al verga ik op dit moment van de pijn. Heb soms echt mijn tanden op elkaar van de pijn.

Iemand enig idee wat ik er tegen kan doen??

5. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    heey marciaatje,
    misschien even lekker in bad gaan liggen?? doet bij mij wonderen... lig er bijna iedere dag nu wel in.
    veel plezier vanmiddag...

6. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    thnx voor de tip! i'm desperate dus doe er alles voor om mn neus open te krijgen! mocht t morgen nog net zo erg zijn dan ga ik ff langs de apotheek voor die neusspray!
    heb net ff geprobeerd om weer n uurtje te slapen en ga zo n hete douche nemen, miss dat dat helpt!

mn ma belde net.. ze is bang dat ik volgend weekend al ga bevallen en geen kracht daarvoor zou hebben ivm verkoudheid hahah.. ik zei tegen dr dat ze daar maar niet op moest rekenen omdat de kleine volgens mij nog wel goed zit voor n paar weken hahaha..

7. Momfulness

@Rensje, bedankt voor de positieve boost! Moet zeggen dat het best opschiet met de badkamer nu. Alle tegels zitten tegen de wanden. Nu moet de nieuwe vloer er nog in en het sanitair. Bedankt, ik vond de tegels ook mooi! We krijgen nu een bad. We hadden voorheen alleen een douche dus dat is een fijne bijkomstigheid. We moesten verbouwen i.v.m. een lek.
    Hoe gaat het bij jou nu met de krampen?

@marciaatje, hier vannacht hetzelfde gehad. Vervelend is dat hé! Krijg je ook nog bezoek voor de verjaardag? Als je dat nu niet aankunt zou ik er wel eerlijk over zijn hoor. Gefeliciteerd met je man.

8. Momfulness

O ja Moesch, heb je geen tiger balsam in huis of iets om mee te stomen. Anders kun je dat voorzichtig proberen.

9. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    heey luna,
    tja die krampen komen en gaan. Maar zoals mamatob al een keer schreef ik ga er echt pas van uit als ik het echt niet meer kan houden. Want ik heb verschillende keren gedacht dat het begonnen was, en uiteindelijk helemaal niets. Dus probeer me maar een beetje af te leiden met dit forum haha.. Ben alleen thuis mijn mannetje is voetballen. Dus zit lekker met het hondje op de bank.
    Wel fijn een bad hoor, vooral als dadelijk die kleine ook geboren is. Kun je mooi samen in bad. En hopelijk is het deze week klaar zodat je er straks tijdens de bevalling nog in kunt. Moet echt zeggen dat ik hem nu echt niet kan missen. Als ik last heb van mijn rug/spieren of weer eens harde buiken krijg ga ik er lekker in. Voel me dan echt een ander persoon als ik eruit kom.
    Lekker glaasje drinken en een boekje erbij...heerlijk.
    succes meis.... we moeten nog effe doorzetten.
    veel liefs rensje

10. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    nee helaas niet.. morgen tog maar ff snel gaan halen mocht ik me nog zo beroerd voelen! thnx voor de tip!

11. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

hee meiden

wil toch ook nog even klagen..heb elke ochtend last van kramp in me benen dan kan ik echt niet meer liggen op me bed..

en net hadden we bezoek van de opa en oma van me vriend..
    nouuu toen ze weg waren heb ik een potje gejankt..werd gek van ze..die opa van hem had overal commentaar op zelfs op de kinderkamer hij vond de kleuren lelijk, het mobieltje boven het bed.
    en ik heb er bewust voor gekozen geen borstvoeding te geven..dat heeft gewoon een aantal redenen en heb echt wel respect voor degene die het wel willen gaan doen.(maar ik vind dat je iedereen in zijn waarde moet laten iedereen maakt eigen keuzes) maar nu kreeg ik ook nog eens gelijk te horen dat ik een waardeloze moeder zou worden omdat ik flesvoeding wil gaan geven:x
    nou en bedankt dacht ik..toen vroeg zn oma nog dat ik gelijk zou bellen als ik bevallen ben..
    ik zeg nouuu.. de volgende dag jaa..en wil de eerste week nog geen bezoek behalve van ouders/schoonouders broers/zussen..
    ze was gelijk beledigd..maarja kan het bezoek van hun met alleen maar commentaar op alles nu echt even niet verdragen..

zo dit was het wel weer moest even me verhaal kwijt..

12. fightforlove

nog zo leuk: nu komt er nog meer visite ze zeiden om 3 uur we zijn er binnen een uurtje...gebeld nee nog niet onderweg..nu net het eten op gezet en nu zijn ze onderweg:x:x:x onder etenstijd:x:x
    nu kan ik dus gaan wachten tot dat ze weg zijn met eten..
    ik vind dit een idioot tijdstip om op visite te komen ..

(sorry vandaag heeel veel last van me hormonen)

13. Momfulness

@mrij, wat een vervelende mensen die opa en oma zeg! Kan wel zeggen niets van aantrekken maar ik zou er ook geirriteerd van raken. Oude mensen worden helaas vaak weer best vervelend.

Wat betreft je visite. I know. MIjn schoonouders komen bijvoorbeeld ook altijd te laat. Zo vervelend.

Ach denk maar zo, morgen weer een dag, Hopelijk wordt het toch nog een beetje gezellig voor je.

14. fightforlove

@luna: ja ga proberen om het positief te bekijken maar als ze er zo zijn ga ik echt wel zeggen dat ze niet meer op dit tijdstip moeten komen tussen 5 en 6 vind ik dat altijd best vervelend..
    en betreft de opa en oma..me vriend zei ook ene oor in andere oor uit..ga dat voortaan wel doen maar heb vandaag last van me hormonen dus begin zo te huilen..

(hoop dat ik niet vanavond pas om 9 uur warm aan t eten ben dan word ik gek:))

15. Momfulness

@Mrij, gewoon gaan eten joh!!:$ Dan moeten ze maar op tijd komen hoor. Ik zou in ieder geval gewoon gaan koken. Je bent zwanger, ze moeten er maar begrip voor hebben dat je regelmaat in je eetpatroon wilt hebben toch!

16. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Ik heb vandaag eens niets te klagen!!!!! :D

*hij mag alleen nu weleens eens die voet uit mijn zij halen* ;)

MamatoB, hoe is het nu? Nog alles rustig?

Over verkouden zijn voor bevalling he, mijn zusje was bij allebei haar bevallingen behoorlijk verkouden, vond ze heel irritant!
    Nu begin ik ook verkouden te worden, aaarghh

17. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Helleu ladies, :p

@ Mrij: wat een rot opmerkingen van je die opa en oma!
    Vraag me echt af waar sommige mensen toch het lef vandaan halen om zo negatief te doen en zich ergens mee te bemoeien waar ze niks mee te maken hebben... of jij borstvoeding geeft is toch jouw keuze, het is jouw lijf, jouw kindje, en jij moet doen waar jij je prettig bij voelt!! Wat dom dat mensen daar over oordelen!

Verder hier nog steeds niks aan de hand. Vanochtend dacht ik dat ik een wee had, daarna twee uur menstruatie achtige krampen, vanmiddag niks, en nu vanavond komen de menstr.krampen weer terug... het zal wel weer niks zijn!! :p Ik ga gewoon dadelijk lekker naar bed, want ben echt kapot moe, en mijn lijf vraagt er gewoon om om te gaan liggen!

Welterusten dames en ik wens jullie allemaal een hele goede nachtrust!! :)

18. Momfulness

@mamatoB, lekker geslapen? Als ik het zo hoor wordt het wel heel spannend bij je. Ben benieuwd.

19. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Spannend spannend spannend :)

20. Momfulness

@Ann, hoe is het met de misselijkheid?

Deel Deze Pagina