De laatste weken, Klaagtopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alieke, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    ohw dat is ook erg zeg, dat ze je gewoon niet eens geloven ja, dat hadden wij dus ook totdat we er achter kwamen, daarvoor zei ook iedereen 'jaja'. Het ging dan meestal zo:
    'weet je al wat het wordt?'
    'nee'
    'Ja,ja..'
    'nee, echt niet' :$
    'Ja, dat zal wel hoor, haha'
    'Ik weet het niet en wil het ook niet weten, dus.'
    'Oh. Nou ik denk dat het een ........ wordt!'
    :$

2. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0

precies zelfde wou dat kon zien hoe ik erna er aan toe ben bedoel week of 2 weken na de bevalling..maar dat heeft denk iedere toekomstige mama spannend ben benieuwd wie van forum nu als eerste mag.

3. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    nou precies gaat hun toch niks aan hun hoeven aleen blij voor jullie te zijn,

en leven nieuwe tv seizoen ;) desperate housewives vooral voor mij en gooische vrouwen lkkr huisvrouwen drama ;)...

4. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hé Lieve meiden,

mamatoB en Rensje, ik reageer hier even. Ik zag dat jullie bij het topic (vk bellen op zondag) hadden gevraagd hoe het nu gaat.
    Nou het zijn dus indalingsweeen geweest. Kleine ligt helemaal vast in mijn bekken. Dat vermoeden had ik al. VK zei dat ik er niet raar van op moest kijken als dit nu vaker voorkomt.
    Verder heeft ze goed de tijd genomen gelukkig!

Is met jullie alles goed. Spannende tijden het meiden. Ben zo benieuwd hoe het bij jullie allemaal gaat. We houden elkaar wel op de hoogte hé!

Moet zeggen dat dit forum echt een uitlaatklep is voor mij hoor. Heerlijk af en toe even kwebbelen.

Liefs Luna

5. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    heey luna,
    toch fijn om te weten dat je kleine vast ligt. Das bij mij dus niet het geval. Hopelijk zeggen ze dat woensdag ook tegen mij. Maar kon ook goed pas bij de bevalling. Lag wel ingedaald maar nog niet vast. En vind het ook leuk om te lezen hoe het jullie allemaal vergaat!!!
    heey brasilprincess,
    is ook zo hebben andere helemaal niks mee te maken, vind het zelf heel spannend wat het gaat worden.
    Ben blij dat gtst vandaag weer begint!!, ja erg he dat kijk.
    Verder vind ik gooise vrouwen ook erg leuk. En waar is de mol?.
    dus kunnen ons hart weer ophalen hihi.
    groetjes rensje

6. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

hey luna

zei de verlos. dat uit haar zelf of moest je daarom vragen heb eigenlijk geen idee of mijn beebje al vast ligt?? ik mag vrijdag weer heen maar even vragen dan !

hier ook gtst en gooise vrouwen fan haha maar ik vind vooral overdag zo weinig op de tv .

groetjes

7. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    hey dames,

ja echt fijn he hier die uitlaatklep!! Ben ik ook zo blij mee! En leef ook echt met iedereen heel erg mee ;) zoo spannend!!!
    Hier nog steeds niks uiteraard, maar ga er ook niet meer van uit, we zien wel!!
    Mijn VK zei afgelopen vrijdag dat hij/zij mooi ingedaald lag in het bekken, ze zei verder niet er bij hoe ver en/of vast... ik heb er ook niet naar gevraagd ;) ik vergeet altijd alles wat ik wou vragen bij de VK! Maar goed, ik vergeet wel meer tegenwoordig :D

xxx

8. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Hey meiden,

nou ik heb ook weer een avontuurtje gehad. Ik voelde me vanmorgen niet helemaal lekker, nogal wazig gevoel, benauwd en meer opgezwollen dan normaal.
    Ik dacht, ga even naar de huisarts en laat eventjes tussendoor mijn bloeddruk opmeten, omdat die afgelopen vrijdag te hoog was.
    Hij was toen 130/85 en dat is voor mij best hoog! Had ik bij de huisarts ineens vandaag een onderdruk van 95. Bovendruk was goed.
    Dus ik moest de vk opbellen voor overleg. Nou ik moest naar het ziekenhuis. Daar is alles nagekeken bloeddruk van mij en beeb, urine, bloed enz. En wat bleek....niets aan de hand!!
    Dus kon ik weer naar huis! Gelukkig natuurlijk.
    Maar vraag me wel af hoe het nou kon dat mijn onderdruk vanmorgen zo hoog was, terwijl ik nog geen inspannend werk had gedaan. Wist de arts ook niet te vertellen!
    Maargoed het voornaamste is dat het weer goed is. :D

Weet nu even niet meer wie de slijmprop is verloren vanochtend, dacht Hellen1971. Maar spannend joh!!
    Ben ook erg benieuwd wie hier nou als eerste zal gaan bevallen!
    Mijn gevoel zegt steeds mamatoB, waarom weet ik niet, maar merk dat ik jou wat dat betreft het meest in de gaten hou haha.
    We zullen zien...spannend! :)

9. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ pippeloentje,

Joh... Wat een avontuur in het ziekenhuis zeg, maar goed dat alles in orde was!!!

Wat betreft de bevallingen: Ik hoop stiekem een beetje dat je gelijk hebt :D zul je zien dat ik dadelijk de laatste ben :D

knuffie!

10. loeloe

loeloe Actief lid

25 nov 2008
    228
    0
    0
    Ik kom ook weer eens ff klagen (heb heel lang gespaard dus hou je vast;)) Nee hoor, valt best mee, ik lees altijd met jullie mee en dan voel ik me altijd weer een stuk beter... Maar voel me nu zo gammelig!
    Heel de tijd last van mn darmen... (borrelbrgpjoinkprrr) zoiets..
    's nachts constant pijnlijke harde buiken..
    en sinds vannacht heeft hij/zij weer iets nieuws uitgevonden.. lekker gymmen, joepie!! en wel door zich constant met de voetjes aan mijn ribben af te zetten!, je snapt het al niet zo lekker geslapen:(

@ mamatoB Jij bent het echt zat he? ik herken het ook wel hoor, heb ook niet zo'n behoefte aan mensen om me heen, al die mensen die het zo goed weten hoe het met JOU gaat:$
    @Hellen 1971 Spannend dat je de slijmprop hebt verloren! het hoeft natuurlijk niks te zeggen, maar het begin is er;)

Zo nu snel naar vk!

11. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik kwam even kijken om te zien of Mamatob al wat te melden heeft. Helaas niet. Of is het een kwestie van geen nieuws is goed nieuws :D ?

12. loeloe

loeloe Actief lid

25 nov 2008
    228
    0
    0
    net terug van vk.. Beebje is nu wel al helemaal ingedaald..:) Spannend!:$

13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.448
    36.345
    113
    @pippeloentje: dat had ik ook ineens met 37 weken, een onderdruk van 93, terwijl die normaal 65 is. Ook alle onderzoeken gehad en niks aan de hand. Sindsdien nog wel een wisselende bloeddruk, maar niet meer zo hoog als toen.

Begin er nu alweer zat van te worden hoor, al de tweede keer dat ik overtijd loop. Met mijn zoontje met 42 weken ingeleid. Hoop echt dat dit keer niet nodig is. Zou eerst deze week worden ingeleid, maar de boel zit nog potdicht is dat is niet wenselijk na een ks, dus maar weer afwachten. Maandag pas weer controle, ben dan 41.3!

14. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Loeloe..dat is lekker nieuws!~

Suus...ik kan me levendig voorstellen, dat je baalt. Zeker als er nog geen aktie te bespeuren valt en de boel nog dicht zit. Gelukkig heb ik al vaker gehoord, dat dat ook héél snel kan veranderen. Ik duim voor je!

15. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ Hellen, nee, helaas hier nog niks geboren ;) Ik heb lang uitgeslapen (nu kan het nog :D ) en moet nu even een uur alles bij lezen in de topics waar op ik geabonneerd ben :D

16. Sunshine01

9 nov 2008
    65
    0
    0
    Mag ik ook even mee klagen??

Sinds zondag enorme pijn onder in me rug (echt een komen en gaan!) en 's nachts eigenlijk aan 1 stuk door, waardoor ik dus geen enkele houding kan vinden om te slapen :(

Verlies heel veel vocht (geen vruchtwater) maar super waterige afscheiding.. het is zoveel dat ik gewoon een maandverband in moet doen..voel me net een meisje van 13 die voor het eerst ongesteld is, voel het namelijk af en toe echt "druppelen".

Sinds gisteraaf op en af misselijk terwijl ik niets raars heb gegeten.

Auwie auwie auwie mun ruggetje!! :(:x (had wel altijd als ik hevig ongesteld moest worden ook lage rugpijn, maar dan iets minder erg.. wie weet is het een teken.. I hope so..laat het dan maar ergens goed voor zijn!

17. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ sunshine

Arme jij! Misschien is het wel het begin van de bevalling ... ik hoop het voor je meid! Dan is het tenminste ergens goed voor he!
    Hier had ik dat ook met krampen en heel veel harde buiken; de VK zegt dat het allemaal voorwerk is voor de bevalling.

Misschien moet je even met je VK overleggen of je een paracetamol mag pakken voordat je gaat slapen, zodat je toch je nachtrust nog een beetje krijgt? Dan begin je wel wat uitgeruster aan de bevalling..

Sterkte!

18. Sunshine01

9 nov 2008
    65
    0
    0
    @mama2be -> ja heb morgen weer een afspraak bij de VK en dan ga ik het zeker overleggen.

Hoop stiekem toch dat ik morgen niet hoef te komen en dat ik vandaag/komende nacht echte weeën krijg!

19. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ sunshine, ja dat hoop ik ook voor jou meid!
    Zei net nog tegen mijn man, zou leuk zijn als ukkepuk vannacht of morgen geboren wordt, ik vind de datum 09-09-09 wel cool! :D Mijn man woont vanaf 09-09-99 in dit huis (ikke pas later er bij gekomen) dus dat is sowieso wel cool ...

20. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@rensje, was inderdaad fijn om te horen dat hij in het bekken ligt. Heel veel succes woensdag!
    @engeltje87, de verlos zei dit aan de hand van klachten die ik had. Buikkrampen en sindsdien moeilijk lopen. Toen voelde ze en zei “ja inderdaad, ligt helemaal vast”
    @mamatoB, hier ook zo vergeetachtig. Ik vergeet ook altijd alles te vragen bij de vk en dan denk ik later. shit. Maar gelukkig kun je hier ook met veel vragen terecht.
    @Pip, fijn dat de bloeddruk weer goed was. gelukkig
    @Loeloe, heb je last van darmkrampen s'nachts. Ik heb dit wel. Bij mij helpt s'morgens een kop koffie en peperkoek. Dan kan ik in ieder geval goed naar de wc.
    @Suus1983, wat vervelend. Veel succes, het zal nu toch niet te lang meerduren hoop ik voor je.
    @Sunshine, Spannend!!!

Hier vandaag best een goede dag. Kleintje ligt lekker te hikken en ben gerustgesteld door bezoek aan vk gisteren. Net even bij mijn ouders in bad geweest. Ik weet nog niet wat ik vandaag moet gaan doen eigenlijk.... Wel geschrokken van de weegschaal. Ben van 56 naar 74 kg gegaan en ben erg klein. Zie eruit als een teletubbie. Het hoort er allemaal bij I Know, maar denk toch. Komt dit nog goed. haha

Deel Deze Pagina