De laatste weken, Klaagtopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alieke, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loeloe

loeloe Actief lid

25 nov 2008
    228
    0
    0
    thanx! Ja voelt echt geweldig, je leeft er al zo lang naar toe en dan is het nu toch echt gebeurd:) Inderdaad, lekker rustig aandoen vandaag!

2. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @engeltje, ik had dat dus ook dat ik iets voelde knappen maar was ook loos alarm. Verder rommelt het wel al de hele morgen. Ik denk dat ik me gewoon in ga stellen dat ik overtijd ga, want zo heb ik het idee dat ik eeuwig zwanger blijf.

@chantal, snap die zenuwen heel erg goed, moet zeggen dat ik het heel soms heb dat het me overvalt. Maar bij jou komt het nog dichterbij dus denk dat ik dat dan ook zou hebben. Je weet gewoon dat het ieder moment kan gebeuren. Hoop dat je niet meer lang hoeft te wachten.

@loulou proficiat meid, is toch super fijn dat je dat afgerond hebt voordat de kleine er is. Vandaag lekker rustig aan... heb je ook verdiend na gister toch.........

veel liefs rensje

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hier buttnacht gehad.Laat gaan slapen, omdat ik een lakentje af wilde hebben maar vooral omdat ik elke keer zo opzie tegen gaan liggen. Ik krijg echt zo'n enorme pijn in mijn onderbuik en bekken als ik ga liggen, dat ik daar alle aandacht voor nodig heb. En dan is omdraaien vre-se-lijk pijnlijk en stond ik toch weer aardig vroeg naast mijn bed. Elke stap doet enorm zeer en ik ben doodmoe. Begin het echt een beetje zat te worden, de 24/7 pijn. Ik wil mijn kindje nu wel eens kunnen vasthouden en weer wat normaler uit de voeten kunnen. Dan zijn mijn lakentjes maar niet allemaal af!

Maar goed.
    Mopperen nut niets, het lucht wel op. Ik heb gemopperd, dus nu gaan we maar weer over tot de orde van de dag. Je hebt nu eenmaal weinig andere keus..

4. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hé Mädchen,
    Niet zoveel kletsen, ik hou het niet meer bij hier. haha
    @Loeloe, gefeliciteerd. Niet voor niets zo lang in de trein gezeten. Ik heb dat al in de autostoelen.
    @Rensje, bah dromen over geesten. Dat wil ik echt niet en al helemaal niet als mijn vriend nachtdienst heeft. Zo eng...
    Ben benieuwd wanneer je aan de beurt bent! ;)
    @MamatoB, lekker geslapen? Wat spannend dat je er nog niet bent vandaag. Er zal toch niets gaande zijn?....
    @Helen, weet helaas precies hoe je je voelt. Het is gewoon k*t en al helemaal als je van nature een ondernemend type bent. Ik kan ook niet meer geluidloos draaien in bed. Mijn man wordt telkens wakker van mijn gekreun. Als we er na de bevalling maar weer snel vanaf zijn toch? Kunnen we tenminste zorgeloos achter de kinderwagen lopen. ;)

@Badkamer, is vandaag klaar!!!!!! Jeeeeeeeyyyyy
    Als er geen leidingen worden doorgezaagd. Zal wel laat worden maar goed.

5. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Goeie'morgen' dames...

Nou, zo bizar, ben dus om tien uur gisteravond naar bed gegaan, heel onrustig geslapen, heel vaak op geweest om te plassen, vanochtend toen om zeven uur mijn man op stond wel even wakker geweest, maar daar na toch weer door geslapen tot 13.00 (!!!) uur... dwars door de wekker heen... een aantal nachtmerries gehad (bah, echt eng) en nu ik op ben voel ik dat ik verkouden ben, keelpijn, neus dicht, pijnlijke spieren... negen maanden niet ziek geweest en nu op de valreep nog effe :(

@ rensje, oeh spannend meid, ik hoop echt voor je dat het door gaat zetten... ik ken het gevoel van eeuwigdurende zwangerschap hier
    @ luna, jeyyy vandaag je badkamer af!! :D
    @ hellen, wat shit dat je zo rottig geslapen hebt :(
    @ loeloe, gefeliciteerd met je slagen meid!! super! alleen minder van die banken in de trein ja...

ik hoop dat ik niemand vergeten ben... sorry mijn geheugen laat me nogal eens in de steek...

ik ga vandaag helemaal niks doen dus jullie zullen me nog genoeg zien hier op t forum vandaag, heb totaal geen energie!

6. loeloe

loeloe Actief lid

25 nov 2008
    228
    0
    0
    @ iedereen thanx!
    @ Luna, heerlijk hoor, je badkamer af, lijkt met zo lekker om nu in een bad te kunnen drijven;)
    @ mamatoB inderdaad, lekker niks doen dan, ik was van het weekend ook wat grieperig, en dat voelt nu wel extra ellendig he? Rot dat je zo raar geslapen hebt, ik herken het wel, en dan ga je zooo raar dromen:$ ik heb al de raarste dingen meegemaakt...:D
    @rensje wel spannend dat het een beetje 'rommelt' het lijkt wel of je nu 20 antennes hebt voor alle 'afwijkende' dingen he, heb ik tenminste wel..
    @ Hellen Slapen is nu geen pretje inderdaad, steun, kreun...:( wel balen voor je hoor dat je zoveel pijn hebt.. Lekker rustig aan doen vandaag, misschien kun je nog een dutje op de bank meepikken..:)

Nou succes allemaal weer met de dag doorkomen:) Wat hebben we het toch verschrikkelijk slecht allemaal he?:D:p

7. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    heey meiden,
    Hier nog steeds erg pijnlijke harde buiken, wist me net geen raad. Nu zakt het weer...... langzaam.
    Mijn moeder zei net, zolang je er op gaat zitten wachten gebeurt er niets. Het komt altijd onverwachts, vandaar ook dat het bij veel mensen snachts begint.
    @luna.... aaaah lekker in bad meid. Mooi boekje en glasje drinken erbij en je voelt je toppie ... echt waar.
    Ik ga dadelijk ook weer even.
    @mamatob, had ook nog aan je gedacht. Had het zelfde als luna. Denk oh je bent nog niet online... zou ze dan toch??? Maar je bent er weer... voor ons wel gezellig. Maar zelf liever niet online geweest haha.
    @hellen same here... weet niet eens meer wat het is fatsoenlijk te slapen...
    En dan zegt iedereen nou dan maak je borst maar nat als die kleine er is. Weet ook wel dat ik dan waarschijnlijk minder slaap maar hoop dan toch niet zoveel last van mijn gewrichten te hebben. Dus is toch anders dan....
    Heel dikke knuffel voor jullie allemaal................
    rensje
    Verder erg raar he die stomme rot dromen. Ik droom ook de raarste dingen. Slaat nergens op over geesten. Maarja niks aan te doen. Mijn man zei al oooh vandaar dat je zo dicht tegen me aan kwam liggen.

8. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @loulou, ja inderdaad... stomme antenne, denk overal iets achter en bij alles wat ik voel denk ik..jaaaaaaaaaaaaaaa..
    Weet je wat trouwens ook stom is, ik kom af en toe gewoon niet uit mijn woorden. Kon net niet eens praxis uitspreken hahah...
    slaat toch nergens op
    veel liefs rensje

9. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ rensje

Ja, echt heel raar die dromen. Tot nu toe heb ik weinig gedroomd, maar vannacht was echt een nachtmerrie van wat heb ik jou daar. Werd er gewoon huilend wakker van. Heb echt een uur wakker gelegen en tegen m'n hubbie aangekropen. Gelukkig was het maar een droom.

Ik zit hier enorm te snoepen van de pepermuntballen van mentos... zooo lekker vind ik die... en ik drink heeeel veel bronwater, uit van die flesjes, ik drink echt makkelijk 2 liter water op een dag tegenwoordig..

Ik hoop gewoon dat ukkepuk zich zo snel mogelijk meldt... vind het niet meer leuk zo :( maar heb daar ook wel (extra) reden voor denk ik, omdat ze bij ons ukkie met 34 weken op de echo een cyste zagen in het buikje, en ookal is het niets ernstigs, je wilt toch dan vanaf dat moment dat ukkie eruit komt zodat ze het na kunnen kijken... vanaf 34 weken duurt het al zooo lang voor m'n gevoel :( misschien dat dat me ook extra ongeduldig maakt... weet het wel zeker eigenlijk.

xxx

10. cam

cam Bekend lid

17 dec 2006
    572
    0
    0
    *klaagmodus aan*

- Sch*tvoorweeen die niets uithalen, kleine nog steeds niet ingedaald
    - Menstuatiepijn in mijn rug die maar niet overgaat
    - wordt nu echt mega sjagarijnig bij 39 weken omdat ik weer voel aankomen dat ik tot de 42 weken kan gaan zitten lopen :(

*klaagmodus uit*

11. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ rensje

helpt een kruik of iets warms op je buik niet tegen de harde buiken?

12. loeloe

loeloe Actief lid

25 nov 2008
    228
    0
    0
    @rensje hihi ja dat heb ik ook niet uit mijn woorden komen... Pas wou ik het woord 'kortsluiting zeggen', maar ik kreeg het gewoon niet uit mn strot! Was zo stom, ik zat maar een beetje met mn handen tegen elkaar aan te botsen om het te illustreren, maar mn hersenen weigerden gewoon leek het wel.. komt de laatste tijd wel meer voor..;):D

13. Ik moet nog 9 weken en da's veel.
    Ik slaap slecht kan bijna niet eten en ben vaak misselijk
    moe
    last bij het lopen
    en vaak last van me buik
    en ik wil dat die hitte hier eens ophoud.

verder ben ik happy want alles gaat goed :)

liefs,

Helene

14. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Nou ik heb dus duidelijk nestel drang, ik blijf echt aan het poetsen.
    Ik heb net weer heel de bovenverdieping gepoetst.
    Nu merk ik wel dat ik een beetje teveel gedaan hebben, maar ik wil het gewoon op en top hebben als de kleine er is.

15. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ loeloe, haha, ik zie het al helemaal voor me, met je handen :D
    ik heb dat ook hoor, dat ik bepaalde woorden gewoon niet mijn strot uit krijg, of gewoon niet er op kom hoe iets heet!

:D

16. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

vanochtend naar de verloskundige geweest ze zegt als ze maandag gaan besluiten als me suikers te hoog zijn om me te gaan inleiden moet ik dat gewoon doen ze zei dat me lichaam gewoon op is haha..ben veel aangekomen, me enkels en voeten zijn errug dik nu..
    en me rug....dat vind ik het meest erg..
    nesteldrang heb ik niet komt ook gewoon omdat ik pijn heb liefst wil ik de hele dag slapen..

zo lekker weer even klagen...
    :)

17. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    nou meid ben jarloers zou ook wel willen bevallen ben pijn goed zat slaap bijna hele dag aleen slaap met veel tussenpozen word ik weer wakker..
    laat je weten of doorgaat wens je dan echt veel sterkte en succes ;)
    heb je alles al wel af en klaar voor je gevoel er klaar voor?

18. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Mamatob, lekker lang geslapen. Heeeerlijk. Ga ik ook doen als ze hier klaar zijn.
    @Mrij, vervelend al die kwaaltjes. Dan is inleiden misschien inderdaad de beste optie.

@Badkamer, net met vriendlief bij de Gamma laatste spulletjes gekocht. haha Zo gelachen. Je kreeg 20% korting als je stickers plakte. Nu was de douchewand dus in de aanbieding alleen wij hadden die stickers helemaal niet gezien. Dus man tegen mij "O, we hebben die stickers toch in de auto gelegd" Ik: nee hoor. haahaha hij probeerde een toneelstukje op te voeren om toch die korting te krijgen en ik moest het weer verpesten.
    Verkoopster kon er wel om lachen en de korting hebben we toch gekregen. ;)

19. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ luna,
    haha, dat is wel erg grappig :D je moet van een zwangere ook niet verwachten dat ze meespeelt :D

20. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

@brasilprincess

kan niet wachten tot het maandag is dan weet ik eindelijk wat meer..ben nog niet helemaal klaar huis moet nog grondig gesopt worden:) maar als ze gaan inleiden weet ik wel welke dag dus dan kan ik de dagen ervoor aan de poets haha
    begin nu wel vaker nachtmerries te krijgen..
    het word me 1e kindje en ben ook nog best jong dus het is allemaal zo spannend..soms zit ik echt te denken kan ik het straks allemaal wel aan? doe ik het straks allemaal wel goed?
    maarja met die vragen in me hoofd schiet ik niks op ik zie t straks allemaal wel...
    ben nu wel beetje zenuwachtig aan het worden voor de bevalling aantal weken terug nog niet maarja nu komt het dichtbij en lees veelste veel bevallingsverhalen wat ik maar soms beter niet kan doen..droom steeds dat ik dood ga tijdens de bevalling of me kindje
    ik zit dan gelijk rechtop in bed..

maandag post ik hier sowieso weer..moet aan t eind van de middag naar de gyn echt leuk moet die dag 3 keer naar t ziekenhuis 2x prikken en dan eind van de middag gesprek..gelukkig kan me vriend 2 keer mee dat is wel fijn..:)

Deel Deze Pagina