De laatste weken, Klaagtopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alieke, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    @Hellen, ik ben woensdag bij de vk geweest en toen was mijn bloeddruk prima.
    Ik ben net nog even geweest, ik had vanmorgen maar even gebeld en ik mocht even komen om mijn bloeddruk op te meten, maar ook net was ie weer goed.
    Mijn vk zei dat het wel vaker voor komt die hoofdpijn zo op het einde.

2. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Kee dan.

Pff in het septembermama's topic heerst in ieder geval moimenteel flinke bevallingskoorts...want er zijn er een paar tegelijk aan het rommelen.....

3. o0mandy0o

o0mandy0o Lid

3 jan 2009
    68
    0
    0
    limburg
    ik zou t niet weten ben zelf ook heel erg benieuwd
    meschien zijn t wel voorweeen of hoe ze t ook willen noemen haha
    maar hou t in ieder geval in de gaten dit weekend anders trek ik wel op tijd aan de bel

4. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    hey dames! heb niet alles terug gelezen, maar volgens mij niemand bevallen zover ik gezien heb.. jullie houden t wel spannend! Ga s snel bevallen jullie!! hahah..

Hier alweer opgeknapt van het griepje.. gelukkig! t was egt geen pretje! wel nog n beetje verstopte neus, maar ach gaat wel over!
    Morgen alweer 37 weken! zoooooo spannend.. t mag nu egt al komen! ben benieuwd hoe lang de kleine ons nog laat wachten! Hoop niet lang meer!

5. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    ow ja.. over de matrasbeschermer!
    ik kreeg van de kraamzorg de tip om die celstofonderlegger uit het kraampakket te gebruiken en daar eventueel een handdoek over te leggen.. dat zou minder warm en broeierig zijn! ik ben benieuwd.. morgen officieel 37 weken en dan doe ik t zeiltje op bed haha..

6. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    nog steeds geen nieuws van rensje...?

7. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Ha meiden,

potdorie, nog niemand aan het bevallen??? Schiet niet op hier he hihi. ;)

ben weer terug van vk enzo. Alles was goed...joepieeeeeeeee! Bloeddruk goed, urine goed..dus helemaal blij! Morgen alweer 38 weken, vind het zoooo spannend allemaal!

Nou heb een waterdichte molton van de action gekocht, dus ben erg benieuwd! Zal altijd beter dan dat stomme zeiltje zijn!
    Bij de action is het trouwens veel goedkoper dan bij de hema en ze hebben meer op voorraad! Uiteraard heb ik er maar 1 gekocht. Heb hem net in de wasmachine gegooid, misschien dat ie er vanavond nog op kan, zou fijn zijn!

Ik heb wel sinds vanmorgen flink pijn in mijn onderrug, misschien van het slechte slapen! Ga zo maar even liggen denk ik, aan de andere kant heb ik het gevoel dat ik van het liggen stijver wordt!

8. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    Dankjewel meiden :),

spannend rensje hoop echt voor haar dat zo ver mocht zijn en dat nu heleboel mogen volgen ik w8 tot morgen ;)..
    rommel rommel bij echt een hele boel bij mij ook maar ik probeer niet te veel te doen iedereen mag zelf hun dingen pakkken en drinken want wil mijn kleine vandaag echt niet zien ;) whaha
    morgen is ze van harte welkom.

9. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ pip wat fijn dat alles goed was bij de controle, jey!!

@ brasilprincess: wat rot van het gerommel :(

10. BrasilPrincess

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    hoe is het bij jou mamatoB?rommelt het?
    vind zo spannend wie eerst mag en dan straks als iedereen is geweest :) lijkt me zo bizar dan opeens gaan gespreken heel ergens anders over ;)

11. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ brasilprincess

Nou, ik heb erge last van mijn onderrug al vanaf 12.00 uur zoiets. Dus ik weet niet of het (een begin van ) rugweeën zijn of 'gewone' pijn aan de onderrug...geen idee... heb al een paar keer valse start gehad dus durf niet meer snel te denken dat het begint...

12. BrasilPrincess

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    mamatoB:

snap wat je bedoeld vind zo vervelend hadden ze maar plas stick weeen geen weeen ;)
    maybe even douchen of kruik en dan kijken wat gebeurd of weggat of weer terug komt.is jou kleine rustig of druk?
    hoop dat bij jou doorzet ;)

13. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ brasil princess

ben al in bad geweest, dat heeft niet geholpen. de rugpijn is nog steeds aanwezig en niet minder.

inderdaad, was er maar zo'n stick waar je op kon plassen 'wee / geen wee' hahahah!!! goed idee!!

14. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Hahaha dat zou handig zijn!!

15. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

hey dames

hier is het nog steeds w8ten op de weeen wel elke x beetje prut/bloed verlies verlos is net voor de 2e keer geweest

moeten afwachten en als niet doorzet morgen richting ziekenhuis :(

pff vanochtend was ik nog zo in de stres dat het zo snel ging, en nu duurt het maar;)

nog niks van van rensje hier he ?? jeetje straks is ze bezig spannend hoor

groetjes

16. aukje86

aukje86 Actief lid

6 jan 2009
    366
    1
    0
    Jongerenwerkster
    Zuid Holland
    Wat een gezellig topic. Heb net de hele middag zitten lezen! Heerlijk al dat geklaag. Al wordt er nu al een stuk of 20 pagina's niet meer geklaagd... wil ik nog wel even mijn klaagrijtje erbij zetten! :)

Komttie;

Ik heb enorm veel last van maagzuur, kan niet meer normaal eten of bukken (dan komt alles omhoog) Sponsort by Maalox.....

Ben zo verschrikkelijk moe, al mijn hele zwangerschap. Ik wil alleen maar slapen,wil, want kunnen gaat allang niet meer. Vooral 's nachts... Elke keer als ik me omdraai (groot kussen mee tillen tussen mijn benen) word ik wakker, voel me dan net een walvis op het droge..... of ik word wakker geschopt (hard!),

Ik moet elke vijf minuten plassen, of soms 5 keer in een minuut... En dan maar twee (soms niet eens) druppels.... En omdat ik steeds hele erge dorst heb, zal dit alleen maar erger worden...

Aan mijn nesteldrang wil ik graag toegeven, maar veeeel te moe.... dus stoor ik me continue aan de 'zooi' om me heen....

Ik heb erg veel last van mijn hormonen, veel sago... angstig... Arme vriend en dochter.....

Jeuk!!!! Ook op de meest lullige plekken...:(

Ik kan niet te lang op een zij blijven liggen, want dan wordt er van alles afgekneld (draag best wel naar binnen toe ;"meid wat heb je nog een kleine buik!") dus weet nooit hoe ik nou moet zitten of liggen....

Verder voel ik me vaak onrustig....
    Oh en na elke douche moet ik ruim een uur bijkomen van een bloeddruk daling, omdat ik anders flauwval.....

Ppfffff...... :) Dat is eruit.... verder alles goed hoor, kan niet wachten tot ik mijn zoontje mag zien, aanraken en ruiken....... aftellen dus maar!

17. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    zooooooooo herkenbaar ik heb precies dezelfde klachten

18. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    en nog steeds niemand bevallen.....
    Ik heb af en toe wel last van krampjes, alsof ik ongie word.. maar wel lichtelijk en t is ook heel snel weer weg.. neem aan dat t gewoon voorweeen zijn of zelfs indalingsweeen, beeb was 1,5 week geleden nog niet ingedaald.. kan me niet voorstellen dat ik nu al ga bevallen haha..

dames ff n vraagje tussendoor: mag je als je zwanger bent gewoon eiersalade eten of kan ik dat beter laten staan?

19. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Als het gare eieren zijn (dat is volgens mij altijd wel zo) lijkt me dat geen probleem. Zeker de mayo in voorverpakte salade's is gepasteuriseerd.

20. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    ok thnx voor je reactie hellen!
    Ik weet alleen niet of er rauwe eieren inzitten:p

Deel Deze Pagina