mamatoB! ik heb geen idee meid.. dit wordt ook mn eerste! kheb net ff n warme douche genomen en heb nu kramp in mn buik! en mn buik is ook constant hard! oefenweeen zijn egt niet grappig.. pff! maar hopen dat ik niet tot 42 weken hoef hahah..
@mamatob: even melden dat net mijn vruchtwater is gebroken!!!! ik kom uit belgie,dus hier bevallen we in het ziekenhuis!! dus tot tegen het einde van de week en succes voor degene die moeten bevallen!! groetjes sofie
Wurm is geboren! Zij heet Roos Mandy Gelens en zag op 11-09-2009 het levenslicht. Ze woog bij geboorte 3630 gram en was 49 cm. Haar komst was, gelijk een regel uit de songtekst van het liedje op haar site: "You came like crashing thunder" en als bij bliksemslag was ze er, inderdaad. Om 19.00 uur braken de vliezen, net na 19.30 uur begonnen de weeën meteen om de 5 minuten en kort daarna werd ik absoluut overdonderd door een niet aflatende weeënstorm, die nog geen 2,5 uur later ( 2 uur en 22 minuten na het breken van de vliezen) resulteerden in een prachtig meisje op de buik. Foto's volgen op haar site: www.kindjegelens.babysite.nl Liefs en van een nog wat overrompelde Heleen
@Hellen, nogmaals van harte gefeliciteerd hoor! Ik kijk op je site, erg mooi trouwens, hoor het muziekje en begin meteen te janken haha. Daar kan ik nu even niet tegen hihi. Zag nog geen foto's, dus kijk later nog weleens! @Sofie, spannend joh! Heel veel succes!! @MamatoB, die steken die heb ik ook soms, alleen minder als jij ze hebt. Maar grappig zijn ze niet! Ik heb het idee dat ze wel met het indalen te maken hebben, koppie komt steeds dieper te liggen namelijk! Hoe is het met jou rug? Hier alles goed, al heb ik van onder echt het gevoel dat ik vast zit, het doet zeer en lijkt verstijfd hihi. Ook de pijn in mijn rug wilt niet meer ophouden. Dit zijn dus de laatste loodjes haha. Heb wel goed geslapen weer vannacht, dus daar ben ik blij mee! Wel ben ik nogal huilerig, maar heb het idee dat dat komt omdat mijn ouders vannacht op vakantie gaan! Ze gaan een week weg en komen de 22e terug en ik ben de 26e uitgerekend. Ze hebben aan mij gevraagd of ze mochten gaan, ze gaan met vrienden. En ik heb ja gezegd omdat ik mijn ouders een vakantie zo hard gun. Dat hebben ze allang niet meer gehad en ze hebben een zware moeilijke tijd achter de rug. Maar merk nu dat ik het best wel moeilijk vind, hoezeer ik het ze ook gun! *huil*
Nou meid geniet geniet er lekker samen van het harde lichamelijke werk zit erop nu hoop ik niks over gehouden aan bevalling.Geniet van het moeder zijn het is je gegund van HARTE GEFELICITEERD nog een keertje..
Lieve mama Hellen, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine spruitje! Gelukkig is alles goed met je. Nu kun je lekker gaan genieten. Ben benieuwd hoe het nu met je bekken is maar dat zal ik vast nog wel een keertje horen. Veel Liefs
@Pippeloentje, O ik kan het me helemaal voorstellen!!! Mijn ouders zijn maandag terug gekomen van vakantie maar ik had er ook best moeite mee. En jij zit ook best ver in je zwangerschap. Even een knuffel van mij en hoop dat de kleine nog eventjes op zich laat wachten. Hebben jullie iets afgesproken voor als het geboren wordt tijdens hun vakantie? @MamatoB, Tjeez, bij jou wordt het ook wel erg spannend. Trouwens als je klachten krijgt die je verdacht vindt zou ik de vk even bellen. Die kan je zo vertellen hoe en wat. Voor je het weet ben je bevallen. Kijk maar naar Hellen! Hier vannacht en vanmorgen onnoemelijk veel last gehad van mijn bekken. Ik kan gewoon echt bijna niet meer uit bed komen. Maar goed. Ook voel ik de kleine steeds minder wat me soms wel zorgen baart. Toch heb ik telkens als ik denk, nu ga ik de vk bellen weer even een lichte beweging in mijn buik. Is dit normaal rond de 36 weken? Hij trapt niet meer zo hard zeg maar. Ik ga even een kop koffie zetten. Soms werkt dat. haha Brasilprincess: nog antwoord gekregen op je vraag bij het topic "na de bevalling"
Luna1: helemaal vergeten hoezo ik ben wazig ik ga zo even doen. en bij mij werd ze ook rustiger maar VK ook langs geweest en duwen gebeurden niks dus jartje luisteren en dat was perfect mischien ook voor je eigen gerust stelling dat ze even naar hartje luisteren want weet zo kan je niet helemaal gerust voelen.
@Brasilprincess, klopt inderdaad. Ik ben niet helemaal gerust! Maar ik weet niet of ik nu wel moet bellen op zondag.... Het is ook niet zo dat ik helemaal niets voel maar het is zo weinig.
luna1: dan zou morgen bellen en mischien beetje overdrijven en zeggen dat je niks voelt want beter ben je gerustgesteld dan dat je steeds zo onzeker moet voelen. ze krijgen wel minder ruimte en bewegingen worden doffer laat maar zeggen maar toch ik vond ook heel raar opeens van heel druk naar zo rustig en echt op 4 tijden wakker rest slaapt ze diep kan je porren en duwen ze negeerd gewoon bij mij.en als jij je kindje beetje duwt komt dan wel beweging in altijd?
hopelijk is mamatoB aan bevallen ze had gister wel heel veel tekenen dus zou zo is kunnen laten we duimen voor haar
goeiemiddag dames, Nee, helaas, hier is niks doorgezet Ik dacht gisteravond echt, vannacht zal ik wel wakker worden van de weeën ,maar nee dus. Ik heb redelijk rustig geslapen op een paar plaspauzes na maar die zijn normaal. Vanochtend wel enorme spierpijn ook in mijn buik bij het wakker worden, alsof ik vannacht vanalles gedaan had in mijn slaap. En weer menstruatie krampen die niet doorzetten... sorry voor mijn gezeur even... maar ik word er echt gek van ondertussen... al die pijn telkens en dan nog niks...bah :x
mamatoB, Goh wat vervelend. Ik kan me voorstellen dat je er even genoeg van hebt. Telkens het gevoel dat het weleens zo zou kunnen zijn en dan toch niks. Doe maar lekker rustig aan vandaag en ik hoop echt dat het voor jou snel zo mag zijn. Knuffel! @brasilprincess, Als ik op mijn buik duw reageert hij niet meer zoveel als wat hij eerder altijd deed. Toch heb ik hem nu wel al een paar keer gevoeld. Zo, ga nog even op bed liggen. Ben zo moe van de pijn in mijn heupen en bekken.
hey allemaal kom ff afscheid nemen uit het klaag topic , want gister ochtend is meez geboren ruim 7.5 pond en 52 cm lang . wil jullie allemaal heel veel suces wensen en een goede bevalling!!! knuffel
@ Engeltje, Gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje Meez! Hoop dat moeder en zoon het goed maken! @ Luna Sterkte met je bekken meid... ik ken het, heb er ook al sinds week 18 van de zwangerschap last van... maar ik moet zeggen nu ik minder doe op een dag gaat het wel wat beter.
Ik ben zoooooooooo moe en energieloos.... Ik heb last van mijn hormonen, voel me zo rot en depri.... Ik kan wel de hele dag janken... Ik heb nergens geen zin meer in, ik lijk wel 80 jaar... En heb last van mijn bekken bij het lopen.... Zo genoeg geklaagd ik ga nu mijn bedje weer lekker in.. Ik hoop dat de dag weer snel voorbij is...
@ esin arme meid, je voelt je echt belabberd he hoop dat je je snel wat beter zult voelen meid knuffffffffffffffff
engeltje87 van harte gefeliciteerd met je zoontje! Geniet van je kraamperiode en van je kleine mannetje!! Ik wil ooooook bevallllllllleeeeeeennnnnnn!!