De laatste weken, Klaagtopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alieke, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    las dat sofie dr vliezen zijn gebroken! kei spannend! succes meid! dat je snel je kleine in je armen mag houden!!

2. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    mamatoB: nou meid ik voel met je mee word ook gek van iedere ochtend wakker worden van pijn en dan denk je jeej eindelijk en dan gaat weer weg.ik voel echt met je mee lichamelijk ook.
    zal blijven duimen voor je meid.

engeltje87:Gefeliciteerd met je prinsje geniet er lekker van ;) en heb je goed gedaan lkkr stevig kind ;) 7,5 pond respect.

Esin: sterkte meid voel echt met je mee en weet dat geen troost is dat we allemaal zo rot voelen maar je bent niet aleen we denken aan je.probeer nog wat te rusten heb ook gedaan steeds korte dutjes voor beetje energie.hopelijk heb je gewoon je kleine snel in je armen en je energie enz terug.

Luna1: moeilijk meid eerlijk houd niet van liegen maar ik zou gewoon VK bellen morgen en zeggen heb helemaal niks meer gevoeld aleen zondag nog 1 keer en stelden niks voor want dit is niet leuk en snapje heel goed moeder hormonen meteen al zorgen maken is normaal want is ten slote wel jou kindje en jou lichaam hoop dat ze iets doen anders zou nu bellen want sávonds op zondag is vervelender dan over dag en hun begrijpen ook als je kind nauwelijks voelt jij je rot voelt.

Eindelijk komt beetje voort in:) mensen bevallen JOEHOE :) ook al ben ik niet teminste wel andere die ervan af mogen zijn en zien waar ze voor hebben gedaan :) veel geluk allemaal.

3. Esin

Esin Niet meer actief

Meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties.. Had ik ff nodig.. :)

Ik lig al de hele dag in mijn bed zo moe en depri ben ik..

Ik heb ook nog een kleine rondlopen van 3 jaar, maar mijn mannetje heeft haar vandaag meegenomen naar buiten zodat ik ff kan rusten..

Ik ben echt blij dat de dag weer om is..
    Ik heb zin in Kentucky fried chicken dus mijn schat gaat dat straks ff halen voor me en ik neem daarna een lekker warm bad om me ff te ontspannen... Heerlijk vooruitzicht dus.. 8)

MamatoB ik hoop dat het voor jou doorzet..
    Lijkt me erg vervelend om steeds met pijn te moeten rondlopen en er gebeurd maar niks...

Dikke knuffel voor jullie allemaal... xx

4. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    Esin: wat fijn dat je zon lieve man hebt,ja klinkt heerlijk mischien helpt een kruik ook ik vind erg fijn om in mijn rug te hebben dooft klein beetje de pijn.KFC is altijd lkkr ;) laat weten hoe loopt mischien betekent het beroerd voelen wel dat er iets rommelt en aan de gang is ;) zal voor je duimen.

5. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ esin

Oh, KFC klinkt ook heeeeeeeeeeeerlijk! Heb ik ook zin in... maar wij zitten hier te wachten tot de Griek ons eten komt brengen ,das ook wel heel lekker :)

Hou je t nog een beetje vol esin?

Ik vraag me echt af hoe het met rensje is, hebben toch al twee dagen niets van haar vernomen, hoop dat alles goed is!

6. Esin

Esin Niet meer actief

KFC heeft goed gesmaakt.. :D

Ben net uit bad, mijn dochter ligt lekker in bed en ik ga nu ff een kopje thee zetten...

Ik hoop dat het aan de gang is.. Heb ook soms last van krampjes dus hier rommelt het wel, maar helaas zegt dat altijd weinig..

Ik duim ook voor jou meis.. Hoop dat het bij jou ook snel mag doorzetten, maar je bent verder dan mij dus dat gaat helemaal goedkomen.. Nog ff dan heb je lekker je beeb in je armen..

MamatoB- Griek klinkt ook heerlijk.. Hoop dat het gesmaakt heeft :)

Ik voel me gelukkig iets beter..
    In de avond trekt mijn moeheid een beetje weg en voel ik me niet zo depri meer... Ik hoop dat ik me morgen iets beter voel, want een hele dag in bed liggen is normaal helemaal niks voor mij... :(

7. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Had gehoop dat ik me hier niet hoefde te melden, maar ik ben het ook goed zat nu :(

8. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Hey meiden, vandaag ff niets te klagen, maar vind het altijd gezellig met jullie!

Vandaag hebben we lekker een relaxdagje gehad, heerlijk niet veel gedaan! En heerlijk pizza's besteld! Het kan maar zo ons laatste weekendje samen zijn, dus we hadden geen afspraken gemaakt heerlijk!

@Luna, vervelend he die bekkenpijn, ik heb daar ook zo'n last van. Draaien bv met zo'n buik is al lastig en met die bekken is dat nog erger. Of even je been uitstrekken kan ook zo'n pijn doen! Opstaan pfff. Maargoed, nog een paar weekjes maar, dat hou ik mezelf iedere keer maar voor!

@Grassprietjes, je bent 4 dagen overtijd, kan me goed voorstellen dat je het nu zat bent! Heb je ook veel lichamelijke klachten? Of valt dat wel mee? Nou erg lang zal het voor jou iig niet meer duren, maar voor jou zelf is nu iedere dag er 1 teveel. Succes meid!

Iemand al iets van Sofie en Rensje gehoord?? Spannend hoor, die liggen nu misschien wel te puffen!

@Engeltje87, van harte gefelciteerd met de geboorte van Meez.
    Hoop dat alles goed is gegaan meis!

@MamatoB, hoe gaat het nu?

9. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    *** ff snel teken van leven hier, even geen energie om lang achter PC te zitten, zit op de bank enorm veel, sterke harde buiken weg te puffen *** tot straks misschien!

10. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    *Hoopt stiekem dat je echte weeen zit weg te puffen* Sterkte iig!

11. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    @mamatobe: Ik volg je verhaal al een paar dagen, had alleen nog niet gereageerd, maar bij deze.. ik hoop zo voor je dat het doorzet, kom op he!

12. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    mama2b! khoop dat t egte ween zijn meid!

13. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Hello ladies,

Hier weer even kort berichtje van mij.
    Heb al de hele avond flinke harde buiken, echt om de paar minuten wordt mijn buik een basketbal. Alleen beginnen er ook vrij felle krampen onderin de buik bij te komen.

Maar aangezien ik al tig keer vals alarm heb gehad, weiger ik te geloven dat het nu echt begint, want anders ben ik morgen weer teleurgesteld! :) Dus... ik ga gewoon nog heel even rond neuzen hier, en dan zo meteen naar bed, proberen te slapen... zul je zien dat ik morgen ochtend weer wakker word en er niks gebeurd is... let maar op ;)

*** gelooft niet dat bevalling ooit nog echt gaat beginnen *** :p

Bedankt voor jullie lieve berichtjes... Truste meiden!

14. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    PS

Heb ook nog niks van Rensje / Sofie gehoord.
    Maar van Sofie begreep ik dat ze in België woont en dus in het ziekenhuis moest bevallen ... en in België moet je een aantal dagen (5 geloof ik) in het ziekenhuis blijven, standaard procedure! Dus daar zullen we pas over een paar dagen iets van horen denk ik!

Hoop dat alles goed gaat met de beide dames!!

15. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@mamatoB, wat spannend. Ik blijf het in de gaten houden. toi toi toi.

@, pip, ja precies. het draaien enzo blijft gewoon lastig. Ik hou me ook maar voor "nog even'. Maar ben het goed zat nu.

Verder ben ik flink ziek nu. Neus dicht, keelpijn. Weet niet wat ik wel en niet mag gebruiken nu tijdens de zwangerschap...zucht...

nou ga nog even proberen te slapen.

LiefsLuna

16. Geekess

Geekess Actief lid

13 mei 2009
    185
    0
    0
    Den Haag
    Je mag (beperkt) paracetamol, max 3x 500mg per dag, GEEN ibuprofen. Hot Coldrex is prima. Echinacea drupples mogen ook, de hoeveelheden alcohol daarin zijn te verwaarlozen.

17. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Geekess bedankt alvast!!

18. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Moet je in Belgie standaard 5 dagen in ziekenhuis blijven? Nou dan ben ik blij dat ik in Nederland woon! Lekker thuis zodra het mogelijk is.

Nou ik heb weer eens een nacht bagger geslapen! Zo wisselen de slechte en de goeie nachten elkaar af zeg!
    Onderin mijn buik doet het best pijn nu, lijkt wel of kindje nu halverwege is gezakt, dus flink ibgedaald zeg maar. Kan er bijna niet van lopen! Nou ja als hij er dan maar sneller is haha

@Luna,
    wat balen dat je zo verkouden bent nu joh, maar het schijnt wel dat veel hoogzwangeren daar last van krijgen!
    Mijn zusje was bij allebei haar bevallingen behoorlijk verkouden, niet leuk. Maar het heerst ook gewoon!
    Laat je niet bang maken iig voor de mexicaanse griep he!
    Beterschap!

Hoe is het met alle anderen???

19. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ luna
    wat rot dat je ziek bent! :( inderdaad volgens mij mag je gewoon paracetamol, maar geen ibuprofen. Als je twijfelt, bel dan even je VK of huisarts... beterschap meid!

@ pip
    dat 'ingedaalde' gevoel ken ik .. :)

Na een avond vol met harde buiken en voorweeën heb ik weer verrassend goed geslapen en vanochtend toen ik wakker werd zei ik meteen tegen mijn man 'weer geen baby' ;) ... zelfs manlief begint nu ongeduldig te worden, zit de hele tijd tegen mijn buik te praten 'kom er maar uit nu hoor..' :p

20. Esin

Esin Niet meer actief

Goedemorgen,

Ik moet toch weer ff klagen... :)
    Maar daar is deze topic toch ook voor?... :)

Ik ben zo beroerd geweest gisteravond/nacht...
    Ik werd zo misselijk had steeds het gevoel te moeten overgeven, maar er kwam niks... En ik had last van pijnlijke harde buiken..

Ben gelukkig nog wel in slaap gesukkeld en werd vanochtend gewekt door mijn dochter die met haar handen in haar poepluier had gewroet.. Dochter verschoond, gewassen, bed afgehaald...
    Ze is flink aan de diarree dus misschien heeft het toch aan die heerlijke KFC van gisteren gelegen..? ;)

Ik voelde me alweer aardig moe en energieloos en had zoveel pijn in mijn spieren ben dus onder een hete douche gesprongen...
    Wat is dat lekker zeg... :D Ben er helemaal van opgeknapt...

Ik ga vandaag een beetje boenen en opruimen, ramen openzetten voor de frisse lucht... :D

Hoe gaat het met de andere dames.......?

Deel Deze Pagina