tja, als het klopt wat 'ze' zeggen is het geen wee, omdat ik me nu nog afvraag of het een wee zou kunnen zijn ...
Brasilprinces; Zonder scheurtjes er vanaf komen? Gewoon op de momenten dat de vk zegt dat je moet zuchten, zuchten. Voor de rest is het puur gelukkie denk ik?? Ik dacht bij de 2de dat er niks meer van over bleef! MamatoB; Hmmm buikkrampjes! Ik ben niet op de hoogte van buikweën, ik heb bij beiden beenweeën gehad (wat een hel). Maar de nacht voordat het begon had ik ook krampen in mijn buik, deed niet pijn maar duurde best lang. Het waren wel darmkrampen maar sloeg later dus over op de baarmoeder. Ik hoop voor je dat het begint!! Word wel tijd om jullie ukkie vast te kunnen houden
@ alieke dankjewel voor je reactie.. tja ik wacht het maar weer af... ik heb hier al zeker vier keer vals alarm gehad dus ik geloof t niet meer gauw dat het echte werk begint
oke heb ook in mijn geboortenplan staan dat ze mij hard aan mogen pakken zodat kans op uitscheuren klein blijft. gaat dus om dat goed VK hebt.
mamatoB: ik had vannochtend ook kon niet bewegen van pijn op plek van bandenpijn maar dan 4 keer zo pijnlijk
Beenweeën haha! Nee geen idee, kan niet over andere weeën oordelen. Bandenpijn heb ik bij de eerste heeel erg gehad, ik kon niet meer lopen van de pijn (van de deur naar de auto!) MamatoB; Sjonge, nou hopen dat het deze keer wel doorzet! Enne, beetje rommelen doet (vaak) ook veel voorwerk. Had je al enige ontsluiting ofniet?
Alieke: ja heb voor in ziekenhuis gelegen in begin whaha ze dachten aan blindendarm omdat aan 1 kant had. niks aan de hand aleen klein zeepaardje op echo met heel snel kloppend hartje . beenweeen is dan je hele been of aleen boven been?
@ pip whahaha, nee joh, (als dat zou kunnen) @ alieke; geen idee of ik ontsluiting heb. mijn VK kijkt daar niet naar. Ik denk dat ze daar pas naar gaan kijken als ik de 40 weken grens gepasseerd ben? Geen idee of al het gerommel al iets gedaan heeft. Mijn 'gekke buiken' (gekke harde buiken) hier komen wel regelmatig zo om de tien minuten, dan spant het boven en onder in, behoorlijk.. maar ja ik weet het ook niet of het echt iets betekent nu.. ik wacht maar af of ze regelmatiger & pijnlijker worden of niet. Meer kan ik toch niet doen.
joepie begint op iets te lijken meid ik duim extreem hard voor je.goed tijd opschrijven bij houden meid nou je vliezen nog breken duim ik ook voor en dan mag jij ook .. zou uurtje bijhouden blijft zo regelmatig toch VK bellen dan is half 9 nog christelijke tijd
@Chantal26: Ik geloof normaal ook niet in al die wee-opwekkende verhaaltjes, maar de voetmassage zou wel werken, heeft met de drukpunten te maken van de voetreflextherapie. @mamatoB: Ik ga voor je duimen dat het nu doorzet! Liefs Huismus