Hey dames Voetmassage gaan we zo meteen even proberen, en straks nog een wandelingetje... ach als het niet werkt is het in elk geval lekker Hier in de buik is het weer wat rustiger, zal dus wel weer loos alarm zijn. Heb friends gekeken vanavond, Rachel die ont-zet-tend zwanger is en heel erg lastig heb in een deuk gelegen!!! groetjes mamatoB
ja ik ook te leuk moet friends echt die boxen op dvd. nou despreate housewives huismoeder probleempjes
hi ladies, Ik durf het gewoon niet meer te hopen hoor. Ik word er zelf ook gek van. Ik heb net mijn voetmassage gehad en gaan straks nog even een blokje om lopen... ach, al is het maar om de tijd om te krijgen. De gekke buiken zijn er nog wel, maar er is niet echt regelmaat in te ontdekken. Ik denk ook dat als het echte weeën zouden zijn, het veel meer pijn zou doen en veel regelmatiger. Ik kan nu alleen maar hopen dat het vannacht door zet of zo, want dit is denk ik toch echt nog wat 'regulier voorwerk' of zo Mijn man is er van overtuigd dat er vannacht wat gaat gebeuren geloof ik maar ikke niet hoor. Ik hou jullie op de hoogte. xxx
Ik ben het zwanger zijn op zich niet zat ondanks mijn kwaaltjes. Maar heb mijn kleine net toch even toegesproken om snel te komen, omdat ik me verveel! Ik zit al erg lang thuis omdat ik een gebroken enkel heb gehad en dat niets doen ben ik zo zat. En nou moet ik van de vk nog rustiger aan doen dan ik al doe!!! *zucht* Ik wil weer kunnen wandelen, poetsen, op visite kunnen gaan. Mijn conditie, spieren (in bv voet) weer op peil kunnen gaan brengen! Het gekke is, ik heb zat hobby's, zou me prima kunnen vermaken. Maar heb er geen zin meer in! *heeft zin in beschuit met muisjes* *mijn navel jeukt!*
@ pip Herkenbaar!!!!!!!! Hier ook nergens meer zin in! haha! Op een gegeven moment gaat je onderbewustzijn volledig op de bevalling richten en heb je gewoon geen energie / zin meer voor andere dingen!
hahah wat grappig dat jullie aan t expirimenteren zijn met wee-opwekkende middelen.. nou laat weten wat geholpen heeft dan kunnen wij t hier ook uitproberen.. zou nu graag willen bevallen haha.. mamatoB hoop dat t vandaag egt voor je doorzet.. lijkt me vreselijk als t steeds vals alarm blijkt te zijn!
Ja klopt, het voelt sinds een paar dagen zo gespannen aan! Het enige wat ik gebruik is frambozenbladthee en verder geen wee opwekkende middelen, geloof ik persoonlijk niet zo in! Ik drink de frambozenbladthee ook niet om mijn weeen eerder mee op te wekken, maar voor een sterke baarmoeder! Dat hoop ik tenminste haha. Kind komt toch wanneer hij er voor klaar is! *wie wil er een kopje?*
pippeloentje: ken het enige wat doe soms bezoek afwassen naar wc douchen boodschappen slapen dan houd op. wil lkkr weer naar buiten met energie mijn kleine aan de wereld showen. mamatoB: hey wat ze eerder al zeiden niet teveeel er op focussen lekker relaxen zodat je lichaam kan overgeven eraan probeer ik nu ook buik gemasseeerd teentjes lakken lkkr theetje en comedy's moet nu wel goed komen ik hoop dat door zet maar is zelfde als je te erg focussed op zwanger worden wat ik deed toen los liet boem volgende ronde zwanger na 2 jaar dus geloof best in proberen los te laten vind ook heel moeilijk ik ga proberen kijken of beetje helpt laat je weten. liefs
frambozenbladthee.. heb er idd over gehoord.. wat betreft wee-opwekkende middelen.. als er nou iets was wat 100% zou helpen zou ik t waarschijnlijk wel doen hahah.. ik wil zo graag de kleine ontmoeten! en ik verveel me de laatste weken ook pff.. heb gewoon niks te doen.. zou graag willen gaan winkelen ofzo maar heb er de energie niet voor.. vandaag tog maar geprobeerd, wat was dat zwaar zeg.. na 1,5 uur was ik helemaal kapot en ben maar naar huis gegaan, zonder iets gekocht te hebben iedereen zegt wel dat je je niet zo moet focussen op de bevalling, maar ik vindt dat egt moeilijk hoor.. je kijkt er al zo lang naar uit en nu komt t steeds dichter bij.. ik probeer ook steeds aan iets anders te denken, maar t helpt niet egt.. leef echt naar de bevalling toe hahah..
@brasilprinses, kan jij nog bij je tenen???? Om ze te lakken dan he? Ik kan daar echt niet meer bij, dat is echt topsport haha. Heb laatst de pedicure mijn tenen laten lakken! @Moesch, het is ook heel moeilijk om je niet teveel op je bevalling te focussen! Vooral als je aan huis gekluisterd zit. Ik vind ook dat ik en jullie dat niet teveel moeten doen, maar we doen het toch haha.
haha, ja het is lastig he.. van de ene kant wil je er niet te veel op focussen, van de andere kant gaat dat vanzelf; ik denk dat dat ook komt omdat je er continue aan herinnerd wordt dat je zwanger bent: als je opstaat, wandelt/waggelt, als je ligt, als je hem/haar voelt bewegen, elke keer als je moet gaan plassen... en als je er dan even drie seconden niet aan denkt, dan vraagt wel iemand je hoe het er mee is, of je krijgt een krabbel/sms/email/etc. dus dan denk je er vanzelf ook weer aan! Erg lastig dus zeker als je verlof hebt, om jezelf af te leiden en niet er mee bezig te zijn.
Nou meiden, ik ga mezelf maar afleiden door naar bed te gaan! En spreek jullie vannacht of morgen weer!! Liefs Pip
Pip: ik wel is niet erg fijn maar goed wil nageltjes beetjes netjes houden doe om 1,5 week is beetje opgave. Mamatob: ik weet het whahah vind ook moeilijk vooral als mijn been weer is wegvalt door gewicht of.maar ik wil zo graag aan overgeven dus doe mijn best niet te denken eraan lkkr even aan mezelf denken moet wel helpen morgen wat lekker spullen kopen maskertje voeten badje iemand nog tips?
meiden ik ga ook zo naar bed. heb net een stukje gewandeld met mn man en dat heeft mijn laatste beetje energie opgebruikt voor vandaag. Ik ga dus mn bed in en hopen dat ik kan slapen. Truste allemaal!
Ik copy paste even, te moe om het nog eens te typen: Nou dames, daar is ze weer hoor. Ik heb twee en een half uur geprobeerd in slaap te komen, maar ondanks dat ik heel moe ben is het niet gelukt. Ik heb hele vervelende voorweeën die blijven terug komen. Het voelt heel raar, alsof het onder in mijn buik samen knijpt en dan omhoog en weer omlaag beweegt... erg vervelend. Toen manlief naar bed kwam om even na enen, nog geprobeerd met zijn hulp in slaap te komen, had het overal koud en lag gewoon te rillen en te huilen. Maar ondanks zijn knuffels en omhelzingen is het me niet gelukt in slaap te vallen helaas. Dus net maar weer opgestaan, een kop thee gezet, de PC maar weer aan... weet het ook niet meer anders.Ik hoop stiekem dat nog iemand anders hier wakker wordt zodat ik niet in mijn uppie hier zit... maar zal wel pech hebben en hoop natuurlijk dat jullie allemaal lekker slapen, want dit is echt niks hier zo. xxx mamatoB