De laatste weken, Klaagtopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alieke, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Ben jaloers, kan er echt zelf niet meer bij hihi.

@mamatoB, wat vervelend nou weer! Heb je nu intussen wat geslapen?

Ik heb wel wat geslapen, maar vraag niet hoe. Ik word elk uur wakker met pijn in mijn heup, probeer dan wat te rekken en strekken (pijnlijk) en draai op mijn andere zij. Slaap vervolgens weer even en word weer wakker van de pijn. En draai langzaam weer om.
    Deed om 12 uur de lamp uit en om 7 uur ging ik er maar weer uit, dan kan ik echt niet meer liggen!
    Ik ga zo maar lekker thee drinken, krant lezen en daarna lekker wakker douchen! ;)

2. Geekess

Geekess Actief lid

13 mei 2009
    185
    0
    0
    Den Haag
    zeg willen jullie niet zo hard meer proberen weeën op te wekken??? Hier geen weeën, maar wel hele vervelende pijnlijke harde buiken. Ben er nog niet uit of het harde buiken zijn of de "knellende band om de bovenbuik met steken rechtsboven". Gelukkig had ik sowieso een afspraak om 9u in het ziekenhuis, dus daar waggel ik nu maar naartoe.
    Het begon iets voor 4-en, alle ontlasting (sorry, onsmakelijk) werd uit mijn lichaam gegooid, dat was pijnlijk (gelukkig was ik net op tijd op de wc) en bloederig. Auch.
    Daarna niet meer kunnen slapen, lekker in bad gaan liggen. Baby was heel druk aan het bewegen, echt van de linker naar de rechterkant van mijn buik en terug. Ze vond het niet zo fijn.
    Harde buik verzachtte in bad zolang ik er in lag. Toen ik weer er uit was en afgedroogd, kwam het langzaam terug.
    Nou ja, ik denk dat het het nog niks is, het mag van mij nog niks zijn want a) mijn vluchtkoffer is nog leeg (op een stekkerdoos na), b)ik ben nog niet uitgespeeld met mijn nieuwe telefoon en c) mijn man begint net snipverkouden te worden. Ze blijft maar gewoon zitten tot minimaal 23 september, heeft iemand nog een grote kurk? ;)

3. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Jeuk aan navel; Ook gehad!! Die van mij stond ook echt op zijn uiterste naar buiten gedrukt.

MamatoB; Ik vermoed dat het voor jou ondertussen wel begonnen is, zo ja; zet hem op!!

4. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Goeiemorgen dames,

Nou, wat een nacht zeg....pfff...
    Ik heb vannacht heel lang op gezeten / wakker gelegen met flinke buikpijn, keiharde buiken en een 'knijpende' onderbuik. Op een gegeven moment wist ik gewoon niet meer hoe ik het moest zoeken.
    Maar het heeft weeeeeeer niet door gezet, dus dit is loos alarm nummer ??? zoveel... :( Ik word er zo langzamerhand helemaal gek van hoor, sorry maar moet écht even klagen.
    Ik vind het echt niet meer leuk dat ik telkens van die voorweeën heb, want naast tig slapeloze nachten heb ik er nu ook geen vertrouwen meer in dat ik het dadelijk weet als het zo ver is.
    Ik ga er al de hele tijd van uit dat ukkepuk niet voor de uitgerekende datum zal komen, om mezelf niet gek te maken, en denk zelfs vaker dat hij/zij pas met 42 weken zal komen, zodat ik straks niet te teleurgesteld ben als ik over tijd loop... maar die pijnlijke voorweeën die houden me elke keer weer voor de gek... en bovendien kosten ze zo veel energie dat ik daarna weer twee dagen moet bijkomen er van.

Kortom, ik heb even op zijn zachtst gezegd een baaldagje :(
    Let maar even niet op mij :)

liefs
    mamatoB

5. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Voor alle meiden die op het laatst lopen en het beu zijn.
    Dikke digi-knuf !!!

6. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hoiii,

hoe is het hier allemaal?

Hier wakker geworden met nogal rare nachtmerries.
    Verder nog steeds griep en zo'n pijn in mijn bekken s'nachts.
    Ben jaloers op degenen die er al bijna zijn!

Nog iets van Rensje vernomen.

Nou, ga even koffie zetten en dan stofzuigen.

7. loeloe

loeloe Actief lid

25 nov 2008
    228
    0
    0
    @ geekess: hihi een kurk ja dat zal zo'n babyhoofdje wel tegen houden:D

@ pip: waardeloos he, dat slapen! daar wordt je echt zo beroerd van dat je gewoon niet lekker kunt liggen.. leve het slapen na de bevalling;)

@ MamatoB: o dit is echt balen voor je, en dan ook nog slecht geslapen! vandaag maar lekker een uitrustdagje en lekker ontspannen, wie weet!

@ brasilprincess: Friends is echt leuk jah, wil die boxen ook! wel weer veel geld als je ze allemaal wilt. Ik moet altijd zo lachen om die gezichten die ze trekken bij sommige uitspraken of die gekke sprongen die een van die jongens soms maakt:D

Verder even nix te klagen.. ik hoop dat mijn beebje nog even blijft zitten..hihi lekker tegenstrijdig he, maar ik heb volgende week dinsdag een hele belangrijke afspraak die ik heel graag wil halen.. Ben daar wel een beetje gestresst voor..Kzei al tegen mn moeder straks floept t kind dr zo uit als al die stress zo ineens wegvalt:D

8. loeloe

loeloe Actief lid

25 nov 2008
    228
    0
    0
    @ Luna: zo dat is lang geleden! al een beetje aan het opknappen van je griep? anders beterschap! geniet je nog van je badkamer? succes met stofzuigen! (krijg ik altijd zoveel harde buiken van:()

9. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ luna, ik vraag me ook af hoe het met rensje gaat. Ze is al sinds 10-09 niet meer op t forum geweest... hoop dat alles goed met haar en haar ukkie gaat. laten we hopen dat ze zich snel weer meldt hier met goed nieuws!

Ik kijk scheel van vermoeidheid, dus ik ga mijn nest maar weer eens opzoeken.

10. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    @Luna1: Ik hoop wel dat je dan goed genoeg voelt om te stofzuigen, anders laat je toch lekker de boel de boel.. niet dat je ineens flauwvalt ofzo.. :$ Rustig aan hoor.. van een griep duurt het altijd wel even voordat je weer aangesterkt bent.

@mamatoB: Ik vind het echt zo vervelend voor je.. dit is ook niks zo he. :( Kan je niet iets krijgen om te slapen, dadelijk moet je echt aan de bak en ben je totaal uitgeput. Moet je kraamtijd ook nog beginnen.. een mooie tijd waar je lekker van wilt genieten.
    Ik kan me goed voorstellen dat je er heel verdrietig en moedeloos van wordt. Je moet echt rusten hoor.. kan je overdag wel een beetje bij slapen of dat ook niet?

Liefs Huismus

11. Momfulness

@Loeloe, inderdaad een tijdje geen fut gehad om te komen meekletsen. Voel me helaas nog niet geweldig. Wat goed dat je vandaag niks te klagen hebt! Hopelijk blijft het even zo voor je.
    De badkamer is op de verwarming en de afzuiging klaar! Ik plaats snel even een foto want ben er nu zooooo blij mee!!

@huismus, voel me eigenlijk nog niet zo goed maar zit de hele dag thuis en er lopen hier 2 honden rond waardoor er overal haartjes liggen. Mijn mannetje is werken en ik wordt helemaal kriegel van de zooi op de vloer. Ga zo maar even proberen te stofzuigen. Verkoudheid helaas nog niet weg. Hoest met jou?

@MamatoB, ze is echt al lang niet geweest en op een of andere manier blijf ze in mijn hoofd zwerven. Het lijkt me niets voor haar om ineens niet meer te komen omdat ze zo betrokken was. Ben je zo moe? Weer slecht geslapen? Ik hoop echt voor je dat je snel je kleintje in je handen hebt. je bent het zat hé?

12. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    @Luna1: Geen lieve vriendin/zus/mama die voor je kan stofzuigen?

Ik durf het hier bijna niet neer te zetten, maar ik voel me eigenlijk heel goed.. ben blij dat het niet meer zo warm is, daar had ik echt last van.
    Nu gaat het gewoon lekker, ik slaap ontzettend goed, hoef vaak maar 1 keertje te plassen 's nachts en dan slaap ik gewoon tot 10-11 uur 's morgens. Soms wel een vervelend nachtje tussendoor, maar dan slaap ik makkelijk 's middags nog een uurtje en ik denk dat als je goed slaapt, het al de helft scheelt.
    Heb weinig last van harde buiken, alleen als ik veel heb gedaan op een dag. De harde buiken zijn soms vervelend, maar niet pijnlijk..
    En m'n kleine meisje is lekker bewegelijk, heel gezellig, nog even van genieten! :D

13. Momfulness

@Huismus fijn dat het goed gaat! Dit soort berichten lees ik liever hoor. haha hier ook beweeglijk mannetje.

Mijn moeder komt iedere maandag poetsen maar ik moet dagelijks stofzuigen om de haren tegen te gaan. dat kan ik eigenlijk niet van iemand vragen.

14. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    mamatoB jou had ik hier vandaag niet verwacht! wat jammer dat t weer niet doorgezet heeft meid! ik vindt t egt balen voor je dat t steeds loos alarm is! Lijkt me idd zeer vermoeiend als je telkens 's nachts van die voorweeen hebt! Ik hoop dat t nu eens egt egt egt voor je doorzet en dat je eindelijk kunt genieten van je baby!

hoe gaat t met de rest van de lady's?
    Ik mag vandaag weer langs mn VK! heb zin om t hartje van de kleine weer te horen! ben benieuwd of ie al ingedaald is.. ik zal ook ff vragen of t normaal is dat ik de laatste weken de baby bijna alleen nog maar in mn bovenbuik voel bewegen.. onderin voel ik vrijwel niks meer.. heel af en toe duwt er iets tegen mn heup.. maar ik voel de duwtjes en schopjes alleen nog maar in mn bovenbuik en bij mn navel.. hebben jullie dit ook?

15. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    Meiden ik mag is een keertje niet komen klagen kon aleen sávonds moeilijk in slaap komen';) MAMATOB ik was nog wakker maar keek steeds op forum en steeds niks dus heb toen maar afgesloten.
    Rond half 4 in slaap gevallen en tot 1 uur geslapen wc 2 keer bezocht wat normaal echt om 20 min is.Aleen lichte bekken pijn dus dit is een goede dag voor mij ene tegen deel is als je goed voelt zal kindje niet komen maar goed heb wel voor over eindelijk keertje uitgerust.Ik heb ook voor eerst vannacht 4 kopen kamilllethee gedronken honing vanille van pickwick en drink nu weer voel me echt goed door kleine kwaaltjes heen :) :) spijt me maar moest even kwijt want ben echt blij mee.

loeloe: ja daarom ik gha kijken of niet gebrand kan worden stoute ikke ;) .

MoesCH:Is heel normaal heb ik ook en ben blij mee want zodra haar beneden voel is ongemakkelijk gevoel en jeukt van binnen dan soort van.en baby draait meer met billen beentjes en voetjes.

Rensje is gewoon bevallen en alles is goed gegaan ik wil positief denken iemand zei 5 dagen moest ze dan blijven in ziekenhuis in belgie mischien vannavond of morgen meld ze zich dan :) en horen we hoe het was.

16. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    brasilprinces.. idd is normaal ik heb t net namelijk nagevraagd aan de VK.. omdat de kleine bovenin de meeste ruimte heeft voel ik m daar t meest zei ze!

Alles was goed gelukkig en baby is ook al ingedaald dus de bevalling mag beginnen van de VK en van mij ook hahah..
    ze is benieuwd of ik me volgende week nog meld op afspraak of dat ik in tussentijd al bevallen ben ahhaha.. ik zelf denk dat t nog heel lang gaat duren.. voel namelijk nog niks..

17. loeloe

loeloe Actief lid

25 nov 2008
    228
    0
    0
    @ Moesch: Fijn joh dat t helemaal is ingedaald, inderdaad het kan beginnen:)
    Ik was ook vorige week bij vk en moest k een afspraak maken voor over 2 weken (nu nog 1 week dus) en toen ging ze ineens vragen, weet je wel wanneer je moet bellen? waah:$ ik kreeg helemaal de zenuwen ervan.. Maar goed tot nu toe nog niks aan de hand behalve 1x loos alarm.. Ben benieuwd Moesch, wie er eerder is , we lopen zo'n beetje gelijk;)

18. Momfulness

@Brasilprincess,fijn dat het zo goed met je gaat en je geen last hebt van kwaaltjes vandaag!!!

@Moesch, heerlijk toch als alles goed is. Hopelijk duurt het nu niet te lang meer.

Dames, hier eindelijk de badkamer!!

19. Momfulness

20. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Wow super mooie badkamer Luna.
    Helemaal geweldig.

Deel Deze Pagina