De laatste weken, Klaagtopic!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Alieke, Jul 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Mooie badkamer Luna.....

dames ik heb zo`n druk op mijn vagina (5e kindje) herkennen jullie dit ??

2. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

Jan 23, 2009
    4,303
    1,389
    113
    Female
    Loeloe.. jaa dat had ik ook bij mn vorige afspraak, toen ik dat beladvies kreeg en ze me alles ging uitleggen! dacht nu komt t wel heel dichtbij allemaal! spannend he.. we lopen idd bijna gelijk.. ben benieuwd wie eerder bevalt.. ik heb nog geen enkele voortekens.. afwachten dus!

Luna1 idd heel fijn dat alles goed is en dat de baby is ingedaald.. nu is t afwachten tot ie zich aankondigt!
    By the way sjieke douche! heel mooi gedaan!

3. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

Mar 24, 2008
    593
    0
    0
    Luna:wat een mooie douche zo zo ;) was het wachten waard kan de kleine lekker spetteren.

moesch:;) gelukkig maar ik had niet gevraagd leek mij logisch maar nu weet ook waarom ;) ja van mijn verloskudinge mag ook al iedere keer whaha ik zo nou van mij helemaal volgende keer ga vragen hoe het daaronder voor staat daar willen ze steeds niet naar kijken en als kan mij wil strippen :) van mij mag mijn prinses wereld betreden zag net kleintje in de winkel kon wel huilen ik wil mijn baby ;) whahah fijn de hormoontjes :)

4. BrasilPrincess

Mar 24, 2008
    593
    0
    0
    Chantal26: ;) hoe staat het ervoor?wij maar zeuren over nog niet bevallen en jij bent al week over tijd.

koffieleutje: ik heb ook in mijn vagina rare steken en gevoel wat normaal heb voor dat ongesteld word maar ik negeer het een beetje zou niet weten wat kan zijn.

5. loeloe

loeloe Actief lid

Nov 25, 2008
    228
    0
    0
    @luna: wow echt supermooi je badkamer zeg! Mooi strak ook, mag je trots op zijn hoor, heb je niet voor niets zolang opgewacht!:)

*zit met een maskertje op de bank te zitten met de nieuwe flair..maskertje met onbestemde kleur en geur;) maar wel lekker!*

6. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

Jan 23, 2009
    4,303
    1,389
    113
    Female
    mamatoB en pip vanmiddag niet meer hier gezien..
    ze zijn tog niet stiekem aan het bevallen he hahah.,

hoop het wel voor ze!

7. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

Jan 23, 2009
    4,303
    1,389
    113
    Female
    loeloe heerlijk zo'n maskertje! morgen ook maar ff in gaan slaan! lijkt me heerlijk om te ontspannen!

8. Huismus

Huismus Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    1,710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    @loeloe: Heerlijk he, dat kan je echt goed doen!

@Luna1: Super mooie badkamer! :$

@MoesCH: Het is inderdaad wel ineens verdacht stil betreft mamatoB en Pip.. ze houden het wel spannend, haha. :p

9. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

May 9, 2008
    983
    0
    0
    Hey meiden, hoe is het met jullie?

@Luna, wauw wat een mooie badkamer! Als ik er zo 1 voor terug krijg dan wil ik nu nog wel een lek haha. (kan ik makkelijk zeggen, heb 2 douches in huis ;))

@brasilprinces, is chantal niet bezig met bevallen? Dacht dat ik dat gelezen had bij afdeling bevallen?

@koffieleutje, ik heb idd ook zo'n druk en ook af en toe steken, komt omdat beebje flink ingedaald is denk ik.
    Krijg jij je 5e kindje?

Hier alles goed, heb vanmiddag even lekker op bed gelegen! En mijn man verraste me met een kop chocomel, daar had ik gisteravond ineens zo'n onwijs zin in en hadden we natuurlijk niet!

Gek, moest net naar de wc, voor grote boodschap. Heb daar ontspannen op de wc zitten poepen (haha) en toen ik klaar was kreeg ik me toch kramp. Dacht ff dat ik een wee had, moest hem echt wegpuffen. Mijn hele buik was bovenin hard en onderin kramp. Hebben jullie dat ook weleens?

10. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

Jan 23, 2009
    4,303
    1,389
    113
    Female
    ja idd! hoop dat ze zich snel melden met het nieuws dat ze bevallen zijn!

11. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

Jan 23, 2009
    4,303
    1,389
    113
    Female
    hahah toevallig hebben we t net over jou pip hahah..

harde buiken he? weet eigenlijk niet eens of ik ze heb.. mn buik voelt wel vaker gespannen en hard aan.. maar dan heb ik meestal zo'n bult aan een kant en dan denk ik dat t gewoon de baby is die er tegen aan duwt... of is dit een harde buik?

12. Huismus

Huismus Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    1,710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Ik heb meestal met een harde buik dat m'n buik helemaal "strak" staat, beetje trekkerige gevoel en als ik loop, loop ik ineens een stuk minder gemakkelijk=slakkengangetje. Het doet overigens bij mij geen pijn.

13. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

May 9, 2008
    983
    0
    0
    @moesCh, had het door haha. Ik heb vanmiddag ff op bed gelegen, had vannacht zo slecht geslapen.

Nou mijn harde buiken zijn ook altijd zonder pijn en dan staat de buik helemaal straks en dat trekt ook weer weg dan. Nu had ik er echt kramp bij.
    Maargoed dat is alweer ff geleden hoor nu. Heb de laatste tijd wel vaker harde buiken.
    En ook al 3 dagen lichte hoofdpijn! :( Hoop dat ik vrijdag goed door de test kom! :(

14. BrasilPrincess

Mar 24, 2008
    593
    0
    0
    pippeloentje: echt waar zou geweldig zijn na week overtijd ga zo even kijken daar dan ;)

mijn harde buik dan is gewoon steen als je tegen aan dwut is net steen in mijn buik ;) whaha heb meerdere mensen laten voelen die vinden maar eng.als je bobbel aan 1 kant ziet is dan de baby ;) of je moet apart vorm baarmoeder hebben.

loeloe± goedzo meid was vergeten te kopen heb wel mijn vingernagels gelakt beentjes toch maar geschoren nu is die rare uitslag duidelijker maar vind toch netter als ik mocht bevallen alles netjes voor bevalling ;)

15. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

Jan 23, 2009
    4,303
    1,389
    113
    Female
    ah dan is dat zeker de baby wat ik voel dan.. heb die bal dan namelijk telkens ergens anders zitten..
    heb vrijwel geen harde buiken dus! hier bij mij is t vandaag rustig.. vanmiddag toen ik terug kwam van de VK heb ik wel ff krampjes gehad maar dat was heel snel weer over.. verder voel ik niks.. de kleine heeft t maar al te goed hier in mn buikje.. denk niet dat ie snel de huur op zal zeggen haha..

pip je bent nu vast en zeker lekker uitgerust!

16. volgens mij heb ik af en toe ook weeen. kramp onder in me buik en pijn in me onderrug.
    heb nu ook veel hoofdpijn. voel me echt vaak rot.

17. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Bedankt allemaal voor de badkamercomplimenten! We zijn er ook wel erg blij mee.

@Moesch, Wat spannend, 37 weken.

@Loeloe, Is de flair nog leuk? Lang niet meer gelezen!

@Pip, zal toch wel oefenweeen zijn denk ik hoor. Ik had het gisteren ook. Was met mijn man in de stad en we konden met spoed naar huis i.v.m. de pijn. Kon er gewoon niet meer van lopen. Later in bed met kruik ging he wel weer.

@mamatoB ????

18. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

Jan 23, 2009
    4,303
    1,389
    113
    Female
    luna1 jaaaa spannend! nog 3 dagen en dan alweer 38 weken:$.. t kan nu gewoon elk moment gebeuren!

ik denk serieus dat mamatoB aan t bevallen is!!

19. Momfulness

@Moesch, dat denk ik ook. Ze had al zoveel klachten....Spanneeeeeend. Zou zo leuk zijn!!
    W8 mss staat er iets over in het septembertopic. Ik ga eens spieken.

Hier 36 weken maar ik kan niet meer wachten tot de kleine komt! ;)

20. Momfulness

@Moesch, kijk, dit vond ik bij de septembermamma's van mamatoB om 20.00 uur....
    @ hier: een zware, lange dag gehad. Ik ben erg moe. Ik ga ook op tijd naar bed straks.

@mamatoB, sorry maar we maakten ons even ongerust dus ben de detective uit gaan hangen. Slaap zacht en we horen morgen weer van je.

Ik ga ook naar bedje. Ben moe en mannetje ligt al te snurken.

Liefs Luna

Share This Page