De laatste weken, Klaagtopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alieke, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    Nou dan zal ik het is even op tafel gaan gooien bij VK is maar 2 dagen verschil maar toch iedere echo heb stuk of 8 gehad was 2 dagen eerder en ben morgen uitgerekend en 2 dagen minder zwanger klinkt als muziek in de oren :)
    maar pas op eind doet het er toe dus.

MamatoB: ik snap het volledig zo is mij ook uitgelegd ;) dus dan heb juiste uitleg gehad want vriendin van mij zei je moet echo aan houden niet cyclus datum toen wist helemaal niet meer ene VK zegt dit andere dat , je moet VK worden meid.Maar spannend hoor en rommelt het nog?

Loeloe:zou dan ook aankaarten maar ja hij/zij kan later ingenesteld zijn vandaar die datum ik vertrouw de echo's wel maar die berekeningen niet want ene nestel eerder in dan ander.
    maar zou wel bespreken met je VK als je zeker weet want geloof mij 1 dag minder lang zwanger ;) mag je voor in de handjes klappen.

2. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ brasilprincess

haha, ja het is ingewikkeld allemaal he... ik ben al helemaal geen rekenwonder hoor, dus ik moest er ook even mijn hersens op pijnigen :D maar goed, het klinkt heel stom maar ik ben heel blij met die paar dagen extra nu, gewoon omdat het nu weer wat dichterbij is gekomen allemaal, ik weet die paar dagen maken niet veel uit maar op het einde vind je die opeens wel heeeeel belangrijk :D

3. BrasilPrincess

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    MamatoB : Nee precies daarom ik ga mijn 2 dagen ook eisen ;) 2 nachten minder zonder bekkenpijn 2 nachten minder 100x plassen.2 dagen eerder mijn kleintje in mijn armen ;) ik begrijp je volkomen heeft nu wel lang genoeg geduurd hopelijk voor dat 2e komt bedenken ze dat 40 weken maximum moet worden ;) hoop ik echt

4. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    helemaal mee eens brasilprincess! :D

5. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    @mamatoB: Gefeliciteerd met je gewijzigde uitgerekende datum! :D
    Nu wordt het nog spannender allemaal, haha, hopelijk gaat je kleintje nu echt een beetje haast maken. ;)

@brasilprincess: Ik vind dat uitlopen ook maar onzin hoor, gewoon halen die hap met 40 weken als ze geen zin hebben om uit zichzelf te komen. :p

6. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ huismus; thanks, haha, ja ik hoop echt dat ukkie vanzelf komt, liever vandaag dan morgen! maar ja, daar hebben we helaas niks aan te zeggen he.. ik vind het wel super super spannend worden nu!

7. BrasilPrincess

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    Huismus: ja,ze lopen met alles zo voor maar dit is nog zo ouderwets maar goed bij de volgende hoop ik als nog keer zwanger mag raken.

MamatoB:maar ze kunnen je strippen nu toch of doen ze dat niet met 40 weken?

8. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Inwendig onderzoek doet ze pas volgende week woensdag - afhankelijk van hoe ik me voel. Als ik me goed voel doet ze het niet, voel ik me echt miserabel, dan doet ze dat wel. Strippen kan namelijk ook heel veel harde buiken en gerommel opwekken maar geen bevalling, dus dan heb je en hoop extra ongemak voor niks... dus alleen als ik me echt heel slecht voel, doet ze strippen.

9. BrasilPrincess

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    ow ok nee heb je weinig aan behalve als dan eindelijk doorzet erdoor maar dat is dus niet zo.dan maar wachten wachten :(.zo heb je ook last van je bekken beetje indalings weeen heb ik zo voelt het precies zelfde al is ze ingedaald maar ;) goed en dan ga staan hoor je knak ;) en zit alles weer op zijn plaats raar lichaam van mij.

10. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

hoi meiden,

ik ben op 16 september om 3.10 bevallen van een heel mooi zoontje..hij heet Levi..
    nu ben ik lekker thuis aan t genieten van onze kleine..

voor iedereen: allemaal suc6 nog met de laatste loodjes..en natuurlijk met de bevalling..!!!

ik ga nu maar lekker slapen want ben doodmoe..

liefs mrij

11. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Luna1! kei-spannend hahah.. kom idd uit limburg!

Rensje van harte gefeliciteerd met je zoontje! geniet er van!!

Mrij jij ook van harte gefeliciteerd met de kleine! Geniet er van!!

mamatoB waggelt nog rond zo te zien.. maar wel al verder zwanger.. nou nog max 1,5 week en dan heb je je kleine zeker!! hopen natuurlijk dat t eerder komt!

12. Esin

Esin Niet meer actief

Wat een fijn nieuws... :D

Nu heb je in iedergeval eerder je beeb in je armen... :p

13. Esin

Esin Niet meer actief

Ben vandaag de stad in geweest...

Ik bedacht me dat ik nog helemaal geen voedingsbh had en ik had ook nog een standaard nodig voor de klamboe voor over het ledikantje..

Als je eenmaal in de stad bent ga je toch nog andere winkels in dus heb nog kleding gekocht voor mijn andere dochter en nog meer rotzooi... :)

ik kon op den duur niet meer.. Was echt uitgeput haha
    En dan die bekkenpijn ;) liep echt te waggelen met al mijn tassen..

Lopend op weg naar mijn huis sprak een vreemde mevrouw mij aan..
    Aah meissie je hebt het er moeilijk mee he..
    Ik zie het aan je... Hoelang moet je nog...?

Nou nog een week, maar hopelijk eerder dacht ik..
    Ze zeggen dat zwangere vrouwen er altijd zo stralend uitzien haha nou ik blijkbaar niet dus.. 8)

Ik ga nu ff een halfuurtje plat op de bank en daarna opruimen..
    Het is echt een rotzooi in mijn huis...

14. BrasilPrincess

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    mrij: Geweldig meid geniet er lekker van :) je verdiend je rust ;) Van Harte gefeliciteerd.

Esin:Ik heb ook nog geen voedings BH maar goed ;) heb nu echt geen puff voor en kan mijn moeder nog altijd nog laten kopen.Draag nu weinig mijn bh krijg zon maagzuur van.

15. loeloe

loeloe Actief lid

25 nov 2008
    228
    0
    0
    @brasilprincess: gewoon via internet bestellen, lekker makkelijk heb ik ook gedaan!
    @mrij: van harte gefeliciteerd met je zoontje!

vanmorgen even naar de markt geweest, ineens heeft de naaiwoede weer toegeslagen, ben begonnen aan een jurkje (heb k ook nog wat om aan te trekken ná de bevalling:)) maar dan kan ik niet meer stoppen..
    en nu voel ik me pas écht krakkemikkig.. had ik nou maar even plat gegaan vanmiddag:)

16. BrasilPrincess

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    loeloe: goed idee meid.

wie ook zon last van darmen word moe van 100x naar wc komt niks.

17. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Hoi meiden,

hier alles nog rustig! Morgen weer voor controle naar vk!
    Hoe is het met jullie?

@mamatoB, jeetje ben jij ff een weekje vooruit gegaan! Nou hoop dat je je kleine snel in je armen zal hebben!

@Mrij, Meid van harte gefeliciteerd met de geboorte van levi! Hoop dat alles goed is gegaan! Weer een manneke erbij hihi.

Liefs Pip

18. BrasilPrincess

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    Pip:week 39 komt eraan he ;) spannend laat morgen wetyen hoe verlopen is en fijn dat lkkr rustig is fijn zon rustige dag.

19. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Ik wil eigenlijk niet klagen maar doe het toch ff!

Klaagmodus aan:

Heb al 4 dagen lichte hoofdpijn, wat nu wel begint te irriteren! En begin verkouden te worden, merk ik aan mijn neus! Ook is mijn buik erg opgeblazen!!
    Mijn zusje was bij allebei haar bevallingen snipverkouden en dat was niet prettig, ik zal toch niet hetzelfde lot ondergaan! :(
    En lopen is nu ook pijnlijk!

Klaagmodus uit.

Zo dat lucht ff op! Verder ben ik ook gewoon vrolijk en blij hoor! Laat me niet kisten haha. Ben altijd positief ingesteld! :)

20. BrasilPrincess

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    Pip ;) goedzo positief probeer ik ook al is erg moeilijk.
    verkouden lijkt mij geen pretje alsof we al niet minder lucht krijgen met zon bigg belly tegen longen.hoe verliep bevalling van je zusje dan met verkoud heid is puffen niet moeilijker?

Deel Deze Pagina