De laatste weken, Klaagtopic!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Alieke, Jul 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

May 9, 2008
    983
    0
    0
    Ik ruik helemaal niets! Nou zit mijn neus ook een beetje vol moet ik zeggen! Maar het vocht is helder, niet gelig ofzo.

Toen ik vanmorgen mijn bed uitkwam om te plassen, liep het er zo uit. Ben gaan plassen, was veel. En met het afvegen, veegde ik erg veel wit transparant slijm weg! Het was zoveel slijm dat ik er eigenlijk een beetje van schrok!
    Nu verlies ik dus steeds scheuten vocht.
    Ik kijk het nog even een uurtje aan en als ik het dan nog heb dan ga ik de verloskundige maar even bellen!
    Tís zo moeilijk te zeggen!

Hoe is het met jullie dames??

2. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

Jan 15, 2009
    2,196
    0
    0
    @ renate: ik ken het gevoel wel. ik zou het ook niet meer weten... wij hebben ook alles al geprobeerd hier. ukkie komt toch wanneer hij-zij dat bepaalt... ´t is dat ze je niet langer dan 42 weken laten lopen...

@ pippeloentje: oeh meid, spannend!! hoop dat het vruchtwater is, niet te lang twijfelen gewoon je VK bellen hoor! Bewaar wel even wat vocht in kraamverbandje (dat is ongeparfumeerd) of in een urinecontainertje/schoon bakje, dat is makkelijker voor de VK! ik hoop het echt voor je!

@ hier: gisteravond heb ik een paar uur lang echte weeen gehad, om de tien minuten kwamen ze ongeveer. Ik dacht echt, nu is het begonnen. Om 01.00 uur zijn we toch nog maar even gaan slapen, nou, vanochtend toen ik wakker werd: weg weeen. Ik kon wel janken (heb ik dus ook gedaan) want ik dacht echt dat dit het echte werk was en dat het zou beginnen. DUS NIET. :( snif!

3. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

Jan 15, 2009
    2,196
    0
    0
    @ pippeloentje:

trouwens, als je wilt weten of het vruchtwater is moet je op de rug van je hand blazen. als er dan een scheut vocht uit komt is het vruchtwater en geen urine. ze zeggen althans dat je dat zo kunt testen zelf. en bij twijfel altijd de VK bellen! succes!

4. Huismus

Huismus Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    1,710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    @Jolanda: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

@mamatoB: Meid, wat klote.. ik kan me voorstellen dat je even een potje heb moet zitten janken.. wat zal je het nu zat zijn!
    Misschien morgen even met je VK praten? Zeg gewoon dat je wil dat ze je kleintje gaan halen.. kan toch niet meer zo.. :(

@Stacey: Als je kindje niet goed groeit en ze maken zich zorgen, zullen ze je wel dezelfde week nog inleiden, tenminste dat mag ik hopen! Wat vindt je er zelf van? Want als jij niet meer langer wilt wachten, omdat je dat te veel risico vindt, moet je dat wel zeggen he.. beetje assertiever zijn tegen je gyn. ;)
    Angst van de moeder is ook een hele goede reden om in te leiden.

@Pip: SPANNEND!! Ik denk wel dat het vruchtwater is hoor.. jeeee, er komt nog een baby aan! Succes he!

Liefs Huismus

5. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

Jan 15, 2009
    2,196
    0
    0
    @ huismus

ja, dankje, voel me ook echt zwaar k.... vandaag.. heb me nog nooit zo depressief gevoeld sinds ik zwanger ben als vandaag... dacht echt dat het raak was, maar nee hoor. mijn lijf is niet mijn grootste vriend momenteel! maar ja, we moeten maar afwachten,er zit niks anders op! ik kruip zo nog even mijn bed in, gewoon omdat ik eigenlijk nergens anders meer zin in heb...ga gewoon slapen tot ik ga bevallen of zo ;)

6. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

Oct 28, 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Ok. Ik maak me eigenlijk niet zo'n zorgen om het kindje.. ze zeggen dat het goed gaat verder dus ik wacht hun oordeel maar even af.

7. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

May 9, 2008
    983
    0
    0
    Meiden, heb net gebeld met de vk in ziekenhuis en ik moet komen! Ben nu echt wel vruchtwater en slijmprop aan het verliezen!
    Ik probeer jullie snel weer op de hoogte te brengen!
    Hopelijk volgen jullie snel!!

Liefs Pip

8. caroline16

caroline16 Niet meer actief

meiden,

heb sinds ongeveer 2 uur krampen in me onderbuik dat doortrekt naar mijn rug.. dat duurt ongeveer 1 tot 1,5 minuut en net zat er 4.22 minuten tussen..

zijn dit weeen? en moeten die nu doorzetten of kan het ook nog weer afzakken?

9. Huismus

Huismus Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    1,710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    @Pip: WHAAAAAAA! Heel heel heel veel succes meid! Kom op he!

@mamatoB: Ik heb echt met je te doen.. laat je maar lekker verwennen door je mannetje. Ik hoop dat je je morgen weer wat beter voelt. :(

10. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

Mar 24, 2008
    593
    0
    0
    dankjewel :)
    ja ben heel blij om na niet zon makkelijke zwangerschap wel makkelijke bevalling.

11. rensje

rensje Fanatiek lid

Nov 30, 2008
    2,079
    1
    36
    hee meiden,
    blijf toch nog even trouw meelezen hoe het met jullie is hoor. Heb vandaag een relax dagje alleen thuis met onze kleine man. Mijn andere mannetje is weer gaan voetballen. Vind het wel lekker zo... denk even checken hoe het met mijn andere lotgenoten is!!!! Wel leuk idee dat we over 2 weken echt wel met elkaar kunnen kleppen over de kindjes... en ja mamatob dan ben jij ook echt wel mama...

@brasilprincess van harte gefeliciteerd met je dochter. Ook erg leuk een dochter zeg.... hopelijk voel je je goed.
    En jolanda natuurlijk ook gefeliciteerd met jullie meisje!!!!

@pip, meid heel veel succes en je kunt het. Nog even en dan heb je je wondertje!!

meiden denk aan jullie en zal duimen voor een voorspoedige bevalling.

oja mamatob, wat raar dat ze er nu pas achter komen dat je eigenlijk veel verder bent!!! opzich wel fijn maar aan de andere kant voel je de druk misschien ook wel meer ofniet??? Komt goed meid, jullie beebje word echt wel deze week geboren.
    Meid even volhouden en voor dat je het weet ben je mama!!!!
    veel liefs rensje

12. Esin

Esin Niet meer actief

Ik denk dat het weeen zijn..

Ik hoop dat het doorzet.. spannend zeg! :p

13. Esin

Esin Niet meer actief

Meid wat kl.... voor je... :x

En overtijd lopen en steeds rot weeen hebben die maar niet doorzetten...

Ik ga hard voor je duimen en hoop echt dat jij ook vandaag nog gaat bevallen... :p

Ga lekker op bed liggen en verwen jezelf vandaag maar lekker..
    Doe ik ook altijd als ik het ff niet meer zie zitten.. :)

14. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

Jan 23, 2009
    4,303
    1,389
    113
    Female
    pip!!!!!!!!! wat spannend meid!! succes met de bevalling! dat je snel je kleine in je armen mag sluiten!

renate denk dat t weeen zijn hoor! spannend ook voor jou! je hebt lang moeten w8e je OT gezien!~.. Succes met bevallen!!

MamatoB hoop dat jij vandaag ook volgt!!

Hier is alles nog rustig,, geen gerommel, harde buiken of iets.. baby zit nog goed waarschijnlijk haha.. al is ie sinds gister tog wel wat rustiger..
    Heb mezelf vandaag op n zak chips getrakteerd (oeps! niet zo gezond!).. maar kheb t heel mn zwangerschap bijna niet gehad, dus nu mag t wel n keer vind ik :p

15. loeloe

loeloe Actief lid

Nov 25, 2008
    228
    0
    0
    @mamatoB kom op meid, nog heel eventjes! en ik zou inderdaad ook ff een gesprekje doen met je vk..Je weet nog welke oplossingen ze nog in t vat hebben!

@pip: waah spannend! vind t zo leuk voor je, heel veel sterkte in ieder geval!

@renate; eindelijk jij loopt ook al zo lang!! ook sterkte!

16. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

Jan 15, 2009
    2,196
    0
    0
    @pip: spannend meid!!!! Heel veel succes, je kan het!!

@renate;dat klinkt inderdaad wel als weeën ja! Ik zou als ze om de vijf minuten blijven komen echt je VK even bellen! Op mijn brief van de VK staat dat als je minstens 1 uur lang om de vijf minuten weeën hebt, je moet bellen, dus....gewoon bellen meid!!!!

@ huismus & loeloe & rensje & esin & moesCH: ja, ik hoop ook echt dat het hier niet lang meer duurt, ik heb het echt zooooooooo gehad... heb sinds een uurtje weer af en toe zo'n wee, maar nog niet regelmatig. Ik ga er maar van uit dat er vandaag niks meer gebeurt, want ik word anders echt gewoon GEK er van. Ik heb ook geen slijm- of bloedverlies en ook geen vruchtwater, dus ik ga er maar van uit dat het nog dagen kan duren.

Ik ga even kijken of ik nog iemand vergeten ben, geheugen is een zeef!

@ rensje: super dat het zo goed gaat daar! ben echt blij voor je!! :)

17. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

Jan 15, 2009
    2,196
    0
    0
    @ moesCH lekker toch zo'n zak chips :D dat mag echt wel eens af en toe toch!!

Wat gaan jullie eten vanavond? Ik ga lekker spaghetti met spinazie maken. heb ik echt ontzettend zin in.

18. Esin

Esin Niet meer actief

Ben vandaag ook weer in een depri bui..

Lig nu op bed met een zak M&Ms en de laptop..

Manlief is naar buiten met de kleine..

Misschien gaan we straks BQuen als het zonnetje blijft schijnen..

19. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

May 9, 2008
    983
    0
    0
    Hey meiden, hier weer een berichtje van mij! Ben in het ziekenhuis geweest en het is idd vruchtwater wat er in scheuten uitkomt! Ben naar huis gestuurd om op de weeen te gaan wachten, als die vanavond of vannacht nog komen en dan om de 5 minuten dan moet ik terug komen. En anders moet ik morgen sowieso om 8:00 terugkomen om ingeleid te worden.
    Dus spannend!!

Heb nu wel beduidend meer harde buiken, maar van echt pijn kan ik nog niet spreken. Dus ben benieuwd hoe lang het allemaal nog gaat duren!

Jullie horen snel hopelijk weer!! :)

20. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

Jan 15, 2009
    2,196
    0
    0
    @ pip

ohw meid wat spannend!! maar je weet in elk geval zeker dat je uiterlijk morgen zult bevallen van jullie kleine wondertje! Te gek toch! Ik ben heeeel blij voor je!!

Heel veel succes!!!

heb je nu alleen harde buiken dan? Nog geen weeën? Of zijn de harde buiken wel al een beetje pijnlijk? spannend hoor... hou ons maar op de hoogte als dat je lukt! :)

Share This Page