De laatste weken, Klaagtopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alieke, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Ik heb precies hetzelfde, krijg het soms spaansbenauwd bij het idee.. :) Aan de andere kant heb ik zoiets van.. laat die bevalling nou maar beginnen, dan hebben we het achter de rug en dan is ons meisje er en ik ben zoooooo benieuwd hoe ze eruit ziet.

@BrasilPrincess: Fijn dat het goed met je gaat! Lekker aan het genieten van je kleintje. :)

2. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ Huismus: Dat heb ik ook heel erg!! Ben echt benieuwd hoe hij/zij er uit zal zien...

3. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Nou net ook weer in het ziekenhuis geweest. Woensdag kijken ze of de beeb al wat gegroeid is.. zo niet dat word in donderdag of vrijdag ingeleid. En als het wel gegroeid is laten ze de beeb zitten :)

4. loeloe

loeloe Actief lid

25 nov 2008
    228
    0
    0
    spannend stacey! waar hoop je op?

5. Esin

Esin Niet meer actief

meid ik heb echt met je te doen.. :p

Maar het kan hoogstens nog een weekje duren en dan heb je eindelijk je kindje in je armen, maar we hopen natuurlijk dat de kleine beeb eerder gaat komen... :p

Ik ben zelf ook helemaal op en voel me zo slecht..
    Alles doet me pijn, mijn bekken, mijn buik en ik ben zo ontzettend moe....
    Ik zou het ook echt niet gaan trekken als ik overtijd zou moeten lopen...

Ik loop er ook als een zombie bij..Bleek,moe,opgeblazen..
    Als ik in de spiegel kijk dan denk ik soms wie is dat..? :$
    Ik loop in de kleding van mijn mannetje en ik ben nu zelfs op het punt gekomen dat ik ermee naar buiten ga, want het kan me niet meer schelen hoe ik eruit zie als het maar lekker zit.. haha

Ben zo blij met deze topic.. Lekker ff klagen... :)

6. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ esin

ja, zo voel ik me ook, als ik in de spiegel kijk denk ik 'oh my god'... ben ook bleek en opgeblazen en voel me echt een gedrocht momenteel. Mijn buik is ook heel gespannen en heb last van mijn spieren overal. Ik slaap wel nog redelijk maar je slaapt toch niet meer zo goed als zonder dikke buik, heel vaak draaien en plassen en dan weer in slaap proberen te komen.. ik word vaak al doodmoe wakker. Maar goed hopelijk duurt het niet meer lang voordat we onze ukkies in onze armen mogen sluiten en we weten waar we het allemaal voor gedaan hebben!
    Ik ben nog maar wat wasjes aan het draaien en een beetje aan het poetsen, af en toe loop ik wat rondjes door de tuin.. in beweging blijven is schijnbaar goed om op te wekken dus dat doe ik dan maar... maar ik denk dat ik over een uurtje al weer kan gaan liggen want ben zo moe...

Echt fijn dit topic he, heb het af en toe ook echt even nodig om te klagen, want ik ben echt aan het eind van mijn latijn. Ik zit ook vaak gewoon opeens zomaar te huilen, zonder reden, of gewoon omdat ik het zo moe ben.

7. Sjimf

Sjimf Actief lid

25 jan 2009
    268
    0
    0
    Mag ik ook even klagen?
    Ik heb al de hele dag zo'n buikpijn! Geen weeen, maar gewoon last van mijn maag en darmen waar geen plek mee voor is...

Van mij mag de beeb zich NU aandienen!!!

Kommaarkommaarkommaar!!!

zo dat lucht lekker op! ;)

8. Esin

Esin Niet meer actief

Mijn buik is ook zo ontzettend gespannen..

Het voelt net alsof het elke moment kan gaan knappen en ik krijg er nu ook steeds meer striemen bij...

Vanmorgen werd ik ook weer zo moe wakker en ik dacht echt van laat mij maar de hele dag liggen en slapen... Maar ik moet er toch uitkomen voor mijn kleine.. Aan de ene kant geeft ze me afleiding, maar aan de andere kant is het soms zo vermoeiend om nog een kleuter te hebben rondlopen... :)

Ik heb nergens ook geen zin in...
    Ik moet morgen even op bezoek en langs de verloskundige en creche van mijn dochter en ik kan er nu al tegenop zitten om morgen naar buiten te moeten en onder de mensen te moeten komen..
    Wil het liefst alleen zijn en met rust gelaten worden..

Ik ga mijn dochter ff vermaken, want die staat te springen om aandacht...

Ik kom straks wel weer klagen.. haha :p

9. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ esin

dat lijkt me ook heel vermoeiend hoor. Ik heb nog geen kindjes hier (alleen een paar katten :p) en IK vind het al vermoeiend, laat staan dat je ook nog een kleutertje 'moet' entertainen de hele dag :D
    Inderdaad het leidt wel af, maar het kost ook veel meer energie. Je kan niet zomaar even gaan liggen wanneer je wilt, je moet toch met die kleine rekening houden. Ik heb daar echt respect voor hoor, vind het nu al zwaar!!

xxx
    mamatoB

10. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Waar ik op hoop? Dat ze de beeb halen :D ik ga t ook zeggen! want dat reizen naar het zh 3x in de week word ik moe van :p

11. loeloe

loeloe Actief lid

25 nov 2008
    228
    0
    0
    dat begrijp ik ja.. nou duimen dan maar!;)

12. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Wat is het weer stil hier.. ik hoop maar dat het een goed teken is. ;)

13. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Nog steeds niemand? Nou dan ga ik maar naar bed.

14. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    hey dames!

voel de baby de laatste paar dagen minder.. hebben/hadden jullie dit ook??

15. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ moesCH: ik voel de beeb wel minder vaak, maar wel nog regelmatig bewegen. Elke dag wel een aantal keer overdag en ´s avonds over het algemeen voel ik hem/haar beter dan overdag. Als ik weinig voel, helpt het mij om of op mijn rug, of op mijn linker zij te gaan liggen en met een hand op mijn buik, vaak voel ik dan na een aantal minuten vanzelf wat bewegen. Als je je zorgen maakt, moet je echt je VK bellen, dan maken ze een extra echo of CTG voor alle zekerheid. Gewoon doen hoor!!

@ hier: we hebben vanavond een lekker avondje met zijn tweetjes gehad, gewoon even niet bezig geweest met ´wanneer gaan we bevallen´. Zometeen ga ik lekker naar bed, hoop dat mijn harde buiken dan weg trekken, want ben erg moe inmiddels.

Welterusten allemaal!!
    liefs
    mamatoB

16. Esin

Esin Niet meer actief

Ik heb dit ook sinds 3 dagen ..

Ik voel haar bijna niet meer...

Ik moet straks naar de verloskundige ik ga het gelijk even vragen, want ben wel een beetje ongerust aan het worden...

17. Esin

Esin Niet meer actief

Ik heb zo'n trek in een tosti dat ik maar uit mijn bed ben gegaan en ben nu een tosti aan het maken... :D

Ik kreeg ook een enorm honger en dorst gevoel..
    Net alsof ik dagen niet heb gegeten.. :(

Ik ben vandaag gelukkig weer een stuk minder moe..
    Dus kan ik mooi weer een paar dingen in huis doen..

Mijn kleine meid is sinds gisteren ook ziek geworden..
    Maar gelukkig is mijn man vrij dus kan hij mooi voor ons 2tjes zorgen :D

18. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames kom nog even klagen

aghhhhhhhh ik slaap zowat helemaal niet meer :S nu afgelopen 3 dagen zowat nix geslapen!

ga vandaag voor het eerst naar de fysio voor mn rug kijken of dat helpt, want lig gewoon wakker vd pijn, en wil niet elke x paracetamollen slikken maar daar komt het dan wel zo ongeveer elke x op neer!

en als ik nie van mn rug pijn wakker lig kan ik ook nie slapen, dan lig ik maar te draaien en te doen als een gek, zooooooo irritant!! dus had ook al rustgevende pilletjes, maar goed die werken dus ook echt voor geen ene moer.

khoop dat ik toch nog wel een x voor de bevalling een nachtje fatsoenlijk mag slapen... lijkt me wel zo fijn een beeje te hebben kunnen rusten daar voor.. want daarna lijkt het me ook nie dat dat er snel aan zit te komen!

groetjessssss

19. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ esin

lekker toch zo'n tosti :D maak je mij dr ook een? ;)

wel fijn dat je man thuis is nu je kleintje ook nog ziek is.

en eh... zeker even bij de vk melden dat je minder voelt, het hoeft echt niets te betekenen (ze hebben ook steeds minder plek daar binnen om te bewegen!) maar toch goed als ze even er naar kijkt / hartje luistert of een ctg laten maken. Kan nooit kwaad. Al is het maar voor je eigen geruststelling.

20. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Sorry hoor.. maar moet even zeuren: :(:(:(:(

Ik wil zo onderhand ook eens bevallen!!! Iedereen lijkt te bevallen behalve ik... :( (ja ik weet het, heel onredelijk)

Ik ben al een week over tijd en ik heb het er helemaal mee gehad!! Ik wil ons kindje leren kennen, vasthouden, ik wil mama worden!! Ik wil niet nog een week wachten en dan ingeleid worden!! Ik voel me echt verdrietig en boos en ongeduldig en chagrijnig, en niks wat anderen zeggen kan me nu opvrolijken, wil gewoon dat de bevalling begint!! Alle goed bedoelde smsjes en mailtjes en krabbeltjes komen me de neus uit, hoe lief ze ook bedoeld zijn.. ik zit er zelf ook op te wachten! Ik wacht al zo lang en heb al twee weken elke avond pijn, voorweeën etc., ik vind het wel welletjes geweest!!! Ukkie moet gewoon komen! :(:(:(:(:(:(

Deel Deze Pagina