De laatste weken, Klaagtopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alieke, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Pffff vreselijk al die vooroordelen over tienermoeders! Ik kan daar zo vreselijk kwaad om worden maar probeer het toch vaak naast me neer te leggen.

Ik was 17 toen ik mijn eerste kreeg en zal 19 zijn als de 2de geboren word. Toen ik zwanger van de eerste was had ik heel veel ogen op me gericht en de gekste dingen gingen rond. Al snel hield dat op want mensen hadden niks meer om over te "praten". Ik woonde samen met mijn vriend, werk partime en had een thuisstudie.
    Nu de 2de op komst is merk ik eigenlijk weinig over roddels of nare praat. Ik moet zeggen dat het me ook niet meer opvalt als mensen mij aankijken.

Ze willen altijd negatieve dingen horen zodat daar lekker over geroddelt kan worden. Sorry, die heb ik gelukkig tot nu toe niet voor ze. Als sommigen vroegen hoe oud ik ben en ik stug "19" zei dan vielen hun monden open maar als je vertelde dat je samenwoont, vervolg opleiding afgerond heb, gewoon werk en alles goed verloopt.. zijn ze stil.

Een oud vrouwtje heeft wel een keertje tegen mijn vriend gezegt "En dan mag jij maar hopen dat jij de vader bent!" Er kwam nog net geen stoom uit zijn oren :$

2. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Ik sta er echt verbaasd van hoe onbeschoft mensen soms kunnen zijn! Maargoed het is niet anders!

Harde buiken, hoe voelen die eigenlijk? Ik heb de laatste tijd het gevoel dat ik ze vaker heb.
    Dan is de bovenkant van mijn buik keihard en zit mijn buik echt verschrikkelijk in de weg! Het enige wat ik dan kan is staan of liggen, zitten is dan vervelend. Het doet me geen pijn, maar het is wel lastig.
    Is dat een harde buik?

3. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Me moeder was van de week in gesprek met een vriendin van haar en toen kwam er een vrouwtje zich mengen in het gesprek... ze zei oh wat leuk dat je dochter zwanger is hoe oud is ze eigenlijk? dus me moeder 23...
    Zegt dat vrouwtje oh meid dan ga je het nog zwaar krijgen... Dus me moeder uhhh hoezo...
    zegt dat vrouwtje nou 23 is nog zoooo jong dan gaan ze nog een keer in de pubertijd en dan krijgen ze problemen en gaan ze uit elkaar en dan zal het zwaar worden hoor... nou sterkte ermee en weg was ze...
    Me moeder zei ik wist niet wat ik moest zeggen was zo verbaasd...

4. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Vreselijk... die oude mensjes denken ook alles te kunnen zeggen!! En wij maar voor hun opstaan als ze willen zitten :p

Oke klagen:

IK WEET NIET MEER WAT IK MET DE DAGEN AAN MOET! Verveel me vreselijk.. Alles is al klaar, alles in huis, huis is schoon, alles is gewassen. Hoe komen jullie de dagen door?
    Ohja en ik heb nog wel een dreumes rondlopen waar ik niet even lekker mee kan stoeien en gek doen :(

5. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Ik word er niet goed van dat ik om de 5 minuten naar het toilet moet!
    Erger nog, ik kom net van toilet af. Loop 1 rondje door het huis en voel dat ik alweer moet! En dat dus binnen een halve minuut!
    Mannetje ligt al met hoofd naar beneden, zal hij drukken op mijn blaas?

6. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    @pippeloentje, zo te horen wel ja.
    Heb ik ook!

7. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Nou hier mijn geklaag even:

Hier mijn pijntjes...
    *rug
    *ribben
    *schaambod
    *menstruatie pijn (voorweeen)

Kan haast niet lopen, zijn echt de laatste loodjes:(

8. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    ik heb maagzuur
    schaambotje deed gister zeer
    en ben ontzettend moe

9. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Hier niks te klagen.

Behalve wat druk in mijn liezen :)

10. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Ook lekker als je eens niet wat te klagen hebt toch!
    Eigenlijk wil ik helemaal niet klagen, ben veelste blij zwanger te zijn! Maar ja klachtjes horen er nu eenmaal bij, dus fijn dat dit topic er is! :D

11. Mnq

Mnq Bekend lid

7 jan 2008
    822
    0
    0
    Ik klaag wel lekker mee....vandaag exact 38 weken zwanger en door gezondheidsproblemen willen ze me eerder inleiden, afgelopen vrijdag hebben ze gekeken en had ik slechts 1 cm ontsluiting, toen gestript maar tot op heden alleen slijmverlies. Dinsdag mag ik weer heen, getver, niet fijn hoor zo'n onderzoek. Hoop zo dat ze me dan wel kunnen inleiden!!! Ons meiske heeft beduidend minder bewegingsruimte, ze doet me meer en meer zeer als ze beweegt.
    Dolblij dat ze het goed doet natuurlijk, heb liever dat ze me flink zeer doet dan dat ik haar niet verneem!

De laatste loodjes...pfff die zijn soms echt zwaar.
    Hoop zo dat ik haar deze week mag vasthouden! Vind het superspannend maar ook beetje eng...

Zo, uitgeklaagd ..!

12. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    @Mnq
    spannend !

ik heb alleen erg veel last van slapeloze nachten en maagzuur

13. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Mnq, hopen dat ze nu kunnen inleiden!

Ohhh ik ben het zó beu, ben gewoon lichamelijk helemaal gesloopt en vind 8 (misschien zelfs 10) weken echt té lang. Heb het gevoel dat ik helemaal op mn top zit nu. Nog zolang niks doen trek ik echt niet :(

14. RozeWolkje

RozeWolkje Actief lid

7 jan 2009
    293
    0
    0
    Hier net zo... ik hoop echt op nog ruim 6 weken maar zul je zien dat de kleine lekker blijft zitten...

Ik word er ook niet gezelliger op omdat ik niets kan en hele dagen alleen thuis zit, dus wanneer manlief thuis komt is die vaak de pieneut.
    Ik ga van de week een paar dagen naar mijn ouders. Rolstoel mee zodat we de stad in kunnen, beetje afleiding.

15. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik moet ook echt even klagen..

ik kan niet meer draaien in bed. echt niet leuk en heel vervelend. verder heeft mijn moeder het al weken over wonderolie, ook al heb ik al gezegd dat ik het niet ga nemen...

16. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Nou ik kom ook weer even klagen! Ik kan dus ook niet meer draaien en ben pas 30 weken zwanger! Wilde net draaien en dat gaf toch een pijnlijke steek! Nu dus klaarwakker, grrr en het is pas 4:50.

17. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Hey Pippeloentje,

Hier een lotgenootje.... ;)

Ben ook klaarwakker, terwijl ik eigenlijk kapot moe ben, maar kan niet slapen... mijn buik voelt gewoon te vol, draaien lukt niet goed, in slaap komen lukt al helemaal niet goed, buik zit in de weg.

Wou je even laten weten dat je niet de enige bent die op is nu :D

groetjes
    mamatoB

18. BellaLuna

BellaLuna Niet meer actief

Tja hier hetzelfde probleem dames.........

19. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Haha wat suf! We zitten hier dus lekker suf op deze pagina uit onze moeie oogjes te staren! :D

20. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Yep! Daar komt t wel op neer, haha!
    Heb me net maar even een mok thee gemaakt, misschien wordt mijn maag daar wat rustiger van.
    Heb gewoon het gevoel dat ie zo gespannen is, alsof je vlak voor een belangrijk examen of gesprek heel zenuwachtig bent,.. .zo voelt het in mijn buik, maar dan zonder dat ik zenuwachtig ben. :D

Deel Deze Pagina