De laatste weken, Klaagtopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alieke, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Bij mij begint het sinds een paar dagen ook af en toe een beetje te zeuren en te doen.Maar ik zal 1 ding echt niet gaan missen....en dat is die pijn in mijn ribben :)
    Iedereen is er heilig van overtuigd dat onze uk voor de uitgerekende datum komt....ik ga er maar van uit dat ie lekker tot 42 weken blijft zitten.

2. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    Bij mij net andersom, iets in me zegt dat hij wel ietsie eerder gaat komen maar de rest denkt later.moet zeggen dat mn rugpijn nu echt vreselijk is:S:S:S:S

3. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Hmmm ik denk dat Esin aan het bevallen is, of misschien zelfs al haar kleintje in haar armen heeft.. ben benieuwd. :)

Zeg ongeduldige dames, wel netjes op jullie beurt wachten he.. iedereen die maar ineens gaat bevallen, soms nog stiekem ook! :p
    Vind niet dat jullie zomaar mogen voordringen.. ik eerst! :D

4. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Huismus, hopelijk heb je geen griep meer gekregen. las een paar pagina's terug dat je oorpijn kreeg! O het wordt wel spannend voor je.

@Moesch van harte gefeliciteerd. Geweldig dat het zo goed is gegaan. Ik lees steeds vaker bevallingsverhalen en er is geen peil op te trekken. Zo verschillend.

Nou op zich gaat het hier best goed behlve dan dat ik een beetje gek wordt van de bekkenpijn. Zodra ik mijn kussen raak om te gaan slapen krijg ik ontzettend last van maagzuur. Blijft maar omhoog komen.... S'morgens kom ik ook bijna niet uit bed i.v.m. pijnlijke druk op mijn schaambot. Kortom. Laat maar komen die kleine draak! haha. Ben het helemaal zat eigenijk.
    Ook ben ik gewoon erg benieuwd naar de bevalling en hoe alles zal gaan. Verder wil ik graag iets om handen hebben. Dat gewacht terwijl iedereen gewoon moet werken enzo. Je gaat je zo vervelen. Maar goed, het kan ook nog wel 4 weken gaan duren dus.....

5. loeloe

loeloe Actief lid

25 nov 2008
    228
    0
    0
    gisteravond nog wel met jullie meegelezen, maar geen puf om te reageren.. Hier nog steeds een zere buik, onderin. Het lijkt wel alsof ik een riem omheb die steeds een gaatje strakker wordt gezet..:(
    k lag om 20.30 al in bed, maar ben pas om half 1 in slaap gevallen na een paracetamol en daarna weer telkens wakker geworden van die pijn.. weet echt niet wat het is, bleh wordt er zo onrustig van!

@Huismus: ik denk ook dat het bij Esin doorgezet heeft, anders hadden we vast al wel wat van dr gehoord.. Spannend!

6. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    @Luna: Oorpijn is weer bijna weg en verder heb ik nergens last van, heel vreemd.. had vorige week een paar dagen oorpijn en toen was ik heel blij dat het weg ging, begon het van het weekend weer.
    Hoop nu maar dat het weg blijft. ;)

Ik heb trouwens ook last van brandend maagzuur zodra ik naar bed ga.. super vervelend, heb gisteravond eerst Antagel genomen en daarna een beker lauwwarme melk, dat hielp verbazingwekkend goed zeg!
    Ondanks dat een onrustige nacht, komt denk wel omdat ik morgen ben uitgerekend, het wordt inderdaad heel spannend nu.
    Word 's nachts ook wakker van pijn in m'n heupen of knieën, geen fijn gevoel.. m'n lichaam krijgt steeds meer last van het gewicht dat het moet dragen. :(

Ben net nog bij de Gyn geweest, ze heeft wel even getoucheerd en gevoeld.. baarmoeder zit nog ver naar achteren en potdicht. ;)
    Hopelijk helpt het dat ze een beetje gerommeld heeft.
    Maandag moet ik terug komen, gaan ze kijken of ze kunnen strippen en gaan we afspraken maken om in te leiden, tenzij ons kleine meisje natuurlijk toch besluit uit zichzelf te komen. 8)
    Was het maar zover, ik ben er wel klaar voor.. laat maar komen!

7. Esin

Esin Niet meer actief

Goedemorgen iedereen,

Ik meld me hier maar weer.... :(

Ik heb echt de meest vreselijke avond/nacht achter de rug..
    Ik heb veel voorweeen gehad in mijn buik, maar vooral in mijn rug..
    Ik ben zo hard gestript dat het zeer doet daar beneden als ik loop..
    Ik ben pas rond 04.00 uur in slaap gevallen terwijl ik rond 21.30 mijn bed in was gegaan, omdat ik zo ontzettend moe was dat mijn ogen aan het branden waren..
    En over branden gesproken, ik had deze nacht extreem last van maagzuur... :(

Baal zo erg dat het weer niet heeft doorgezet, maar misschien heb ik er wel weer 1 centimeter bij, omdat ik zoveel pijnlijke voorweeen heb gehad.. Wie weet..

Morgen heb ik een afspraak staan bij de verloskundige en waarschijnlijk worden dan mijn vliezen gebroken dus dan zou het toch moeten beginnen..?

Ik ga de topic nu ff teruglezen, maar ik heb geen energie om te reageren... Misschien vanavond..

Dames die nog moeten bevallen ik hoop dat jullie ook heel snel jullie beeb in jullie armen mogen houden.. :p

Liefs Esin

8. Momfulness

@Huismus, bij mij helpt rennie wel goed. En inderdaad ook melk. Hier gaat er 12 liter doorheen in 5 dagen! haha. Hé balen dat het allemaal nog zo potdicht zat zeg. Dat wil je helemaal niet horen nu! Maar fijn dat er vooruitzichten zijn om in te leiden o.i.d.

@Esin, balen zeg. kan me voorstellen dat je niet vrolijk wordt van zo'n nacht. Dat het nu maar snel komt dan.

Nou ik mag morgen ook weer naar de vk en dan ga ik in ieder geval eens vragen om een groeiecho. Heb er zo genoeg van dat ik me steeds zorgen maak of hij niet te groot is. Mijn buik is super mega. De vlos zegt weldat dat er niets mee te maken hoeft te hebben maar goed. Ik maak me er wel zorgen om en ik moet hem er straks uitpersen. Zij niet.

Verder vandaag niets te doen en mannetje tot half 11 werken vanavond dus ga me gigantisch vervelen denk ik. :( Zo maar even naar de videotheek want echt actief aan de gang gaan lukt me niet meer met die bekkenpijn.

Zo weer genoeg geklaagd.

9. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    @Esin: Jeetje, wat ontzettend kl*te zeg! Je had al zo'n rot nacht achter de rug. :(
    Hoe is het met je kleine meisje, al weer wat beter hoop ik?
    Als het morgen gaat gebeuren, zal ik lekker gaan rusten als ik jou was, dan heb je je energie hard nodig. Sterkte meid.

10. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    @Luna: Hier gaat er ook echt veel melk/karnemelk/yoghurt doorheen, haha, gelukkig ben ik wel erg gek op zuivel.

Ach, ja.. wat het potdicht zitten.. ik verwacht ook niet dat ze op tijd komt, dus was niet echt verrast. Ze zei wel dat het misschien kon helpen dat ze gerommeld heeft, maar dat ik er niet vanuit moest gaan. Het geeft niet, we zien het allemaal wel, maandag moet ik in ieder geval weer terug komen, misschien dat ze dan kunnen strippen en anders zal ik volgende week woensdag of donderdag wel ingeleid worden. Vind het wel heel fijn dat ik nu al weet dat ze me gewoon vanaf 41 weken gaan inleiden, volgende week heb ik zeker m'n meisje in m'n armen. :)

De grote van je buik, zegt echt niks over de grote van je kindje hoor. ;) Als je een groeiecho wilt om je gerust te stellen, zou ik er gewoon om vragen.. moet geen probleem zijn, lijkt me.

11. Momfulness

@Huismus inderdaad een super fijn idee dat ze je met 41 weken inleiden mocht het dan nog niet vanzelf komen. Dan weet je in ieder geval zeker dat ze je niet door laten lopen tot na de 42 weken. Dat hoor ik ook weleens.

ja ga het morgen eens vragen. Dan ben ik weer gerustgesteld. ;)
    Komt ook omdat echt iedereen in mijn omgeving en zelfs onbekende mensen steeds vragen of ik een tweeling krijg.

12. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Ik vind persoonlijk dat soort mensen heel irritant, lekker voor je zelfvertrouwen ook.. pfff.. ;) Niks van aantrekken hoor!
    Zelfde mensen die dan tegen vrouwen gaan zeggen dat die kilo's erna er ook weer af moeten. :$ Ik vind dat zo onaardig!

13. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    je moet met dat gevoel uitkijken, want mijn vriendin had van t weekend precies t zelfde 'riemgevoel'en die bleek het hellp syndroom te hebben/zw/vergiftiging, dat babytje is vannacht gehaald met 32 weken,, dus als het te erg wordt je verloskundige bellen!

14. loeloe

loeloe Actief lid

25 nov 2008
    228
    0
    0
    @booboo thanx voor de waarschuwing.. Maar voor een vergiftiging/hellp moet je volgens mij ook een hoge bloeddruk hebben en de mijne is tot nu telkens 110/60..

@huismus: heerlijk idee lijkt me dat dat je weet wanneer je je kindje in je armen houdt! Fijn voor je dat ze je niet zo lang laten wachten!

@Esin: ah dat vind ik echt sneu voor je wat zal jij je bont en blauw voelen na die voorweeen en dat strippen.. Probeer het maar lekker rustig aan te doen vandaag.. wie weet vannacht?!

@Luna: lijkt me niet prettig nee als mensen dat gaan vragen/zeggen zou k echt gefrustreerd gaan worden:x Maar misschien heb je gewoon veel vruchtwater, dat komt ook vaak voor hoor en dan komt er straks gewoon een klein schattig kindje uit!:) (had mn zus ook bij alle 4)

@hier: kom net uit de douche en de ergste pijn is weer weg (weer loos alarm dus:() heb bijgeslapen van 11 tot 1 dus voel me nu weer een stuk beter gelukkig..

15. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Hallo lieve meiden,
    ik heb even geen tijd om alles terug te lezen maar ik zie wel dat mamatob ook bevallen is, op 26 september net als ik! GEFECLITITEERD!

Zaterdag 26 september om 18.25 is mijn zoon Dyami Charly geboren. Na 17 uur weeen waarvan de laatste 3 uur persweeen bleek dat het hoofdje niet verder wilde zakken en is overgegaan tot een spoedkeizersnede. Het was heel heftig en ik zal het nog wel een keer uitgebreider vertellen, maar voor nu wilde ik het even laten weten :)
    Ik ben al thuis, ik mocht na 2 dagen al naar huis wat best uitzonderlijk is bij een keizersnede. Dus dit geeft aan hoe goed het met ons gaat :)

Groetjes een zielsgelukkig Sjors & Dyami

16. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    gefeliciteerd!!!

17. marlies85

marlies85 Niet meer actief

De bevallingen vliegen hier opeens om de oren lijkt het wel :p
    Ik voel me eigenlijk kiplekker en heb helemaal niet het idee dat het elk moment kan gaan beginnen.

18. loeloe

loeloe Actief lid

25 nov 2008
    228
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd Sjors! Het klinkt inderdaad heftig, maar dat horen we nog wel verder als je een beetje bijgekomen bent.. Geniet eerst maar eens lekker van je zoon! Hoever was jij nou eigenlijk? Al over tijd of niet.. Weet het even niet meer..

19. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    @Sjors: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!

Valt me wel op dat de laatste bevallingsverhalen best wel pittig zijn.. en dat ze lang duren..

@loeloe: Jammer dat het vals alarm is, lijkt me heel vervelend telkens voorweeën. :(

@Luna: Ja ik mocht het eigenlijk zelf zeggen wat ik wilde, dus heb gezegd dat ik het prettiger vind als ze me niet langer dan 41 weken laten doorlopen. Ik vind het toch een risico, het raakt allemaal een beetje op daar binnen op het einde.

20. Esin

Esin Niet meer actief

@Sjors82 Gefeliciteerd met je zoontje!
    Klinkt zeker als een heftige bevalling..
    Nou rust maar lekker uit en geniet van je beeb.. :p

Deel Deze Pagina