pff ik heb geen kinderen maar ben al zo moe.Was even boodschapen wezen doen was echt onweis moe erna.En vanmorge kramp in me buik.
Hier weer snel een berichtje van mij... Ben vanmiddag langs de verloskundige geweest.. Liep een uur uit.... Ik kreeg eerst een inwendig onderzoek en ik ben voor de 3e keer gestript... Auw! Tijdens het strippen is mijn 3 centimter 4 centimeter geworden.. Dus ben heel blij met weer een centimter erbij.. Mijn vliezen konden eventueel gebroken worden, maar de verloskundige heeft me wel duidelijk gemaakt dat het misschien geen weeen opwekt en het kindje dan ook een risico heeft op een infectie, omdat het geen bescherming meer heeft.. En als ik dan niet binnen 24 uur beval dan word ik medisch en overgedragen aan een gynaecoloog en word ik ingeleid.. Dus hebben we toch besloten om tot het weekend af te wachten en dan kunnen alsnog de vliezen worden gebroken, maar we hopen dat ik beval voor die tijd.. Ik heb nu weer krampen en veel harde buiken en ben het echt spuugzat.. Ik ga nu ff lekker op bed liggen en ik hoop dat de weeen toch een keer gaan doorzetten...
Yessssss, dit topic moest ik hebben! Ik heb al weken last van brandend maagzuur. Heb er medicijnen voor gehad van de huisarts, maar die werkten niet. Ik mocht ze sowieso maar 2 weken gebruiken. Toen de kuur op was, werd het erger. Ik moest trouwens, als het niet werkte, bellen voor een berwijskaart naar de KNO arts? Ik weet niet of die daar iets mee kan, want volgens mij is het gewoon maagzuur. Tot die tijd (ik moet volgende week pas) doe ik het maar met Rennies. Dat verlicht ten minste een beetje. Verder... Al een paar dagen zit ik niet lekker in mijn vel. Heb sinds eergisteren een beetje buikkrampen (voelt als maag, niet als baby!) en ik ben regelmatig misselijk. En 's nachts kan ik dus niet in slaap komen! We gingen om 10 uur slapen en ik ben er om 11 uur weer uitgegaan... Om 12 uur er weer in en vanmorgen om half zeven er weer uit, want mijn maag begon zo hard te knorren, dat ik er wakker van werd Nu ga ik zo nog een uurtje proberen te slapen (hoewel ik klaarwakker ben), want ik heb om 10 uur met vriendinnen bij de Efteling afgesproken. We gaan het lekker rustig aan doen, want zij is ook zwanger (28 weken of zo?). Oja, en niet te vergeten bandenpijn (denk ik?) als ik me probeer om te draaien in bed Auw auw auw!!! He, pffff... kijken of ik kan slapen... In ieder geval fijn dat ik hier kan klagen
Mijn schoonzus is vannacht bevallen van een zoontje....ze was pas 35 zwanger en sinds gister thuis met verlof.Gelukkig is alles goed met moeder en kind. Nu kan ik in elk geval nog op kraamvisitie.....tenzij onze spuit van plan is ook vandaag te komen En toch even klagen.....ik word gek van de pijn in m'n ribben
Gefeliciteerd met je neefje! Zo, ik heb net 20 minuten ECHT lekker geslapen en ik lag ook nog eens lekker! Wow!!!
oh, mag ik hier ook even klagen? Ik zit er zo doorheen. Heb het gevoel dat ik in en emotionele rollercoaster ben beland. Moet echt werkelijk overal om huilen, wil die dikke buik niet meer en die stomme pijntjes ook niet.... Sorry voor de negativiteit, maar ik ben het zo zat! thx, dat lucht op! Wel 'fijn' om te lezen dat ik de enige niet ben. Heb zo langzamerhand het idee dat ik de enige ben die overtijd gaat lopen... Denken jullie dat ik de VK vanmiddag kan vragen om mij te strippen of doen ze dat sowiezo niet voor 40 weken?
Hoi Sjimf, Dit is het klaagtopic voor de eerste 3 maanden, er is er ook een voor de laatste 3 maanden, Meid, ik wou dat ik al zover was, dan zou ik ook niet kunnen wachten hoor (Vrijen schijnt wee opwekkend te zijn, of de kern van een ananas eten) Succes, ik hoop dat je snel je beebje in je armen hebt. Mirre
ik ben d'r ook klaar mee!!!! Ik ben nu 39+5 en ik ben sinds twee dagen bij vlagen misselijk en aan de diarree... Ik heb ook het gevoel dat ik alleen mijn maag nog voel samenknijpen en dat ik de baby bijna niet meer voel. De datum waarop ik dacht dat de baby zou komen is al een week voorbij, dus nu weet ik helemaal niet wanneer ik de bevalling kan verwachten. Ook ik heb erge last van bandenpijn als ik mij omdraai in bed en ben echt elk uur wel een keer wakker. (helemaal als ik aan de race ben). Gelukkig slaapt mijn vriend er wel doorheen want die moet natuurlijk gewoon aan het werk. Vandaag is ie lekker vrij dus kan ik hem nog wat klusjes laten doen (adresstickers uitprinten, cv bijvullen, boodschappen ededed...) Maar goed het is eigenlijk wel klaar nu!! Bedankt dat ik even mocht klagen! Ik wil mijn familie en vrienden er ook niet mee lastig vallen...
Ze kunnen alleen strippen al je al een beetje ontsluiting hebt en je baarmoeder goed naar voren ligt. Bij mij kon het afgelopen dinsdag nog niet, wel ben ik getoucheerd, heeft helaas niks uitgehaald. Denk dat je in de war bent, dit is toch echt het laatste 3 maanden klaagtopic, hahaha.
vanmorgen weer naar de vk geweest: 'Alles is prima! Kindje ligt er klaar voor (3 weken geleden ook al) t is nu afwachten he, meer kun je niet doen.." = dacht ik toen.. bleheh ben t wachten zo zat.. Hoe is t met jou Huismus? Niks meer gehoord van Esin, ben benieuwd of het strippen gisteren wel iets gedaan heeft bij dr!!
@loeloe: Het wordt wel steeds spannender he.. Fijn dat alles goed is daarbinnen, toch altijd prettig om dat nog even te horen. Hier gaat het goed hoor, vannacht een beetje zeurderig gevoel, maar verder nergens last van. Kleine dame maakt nog geen aanstalten om te komen helaas. Ik ben verder niet ongeduldig ofzo, maar het mag wel gaan beginnen, dan weet ik waar ik aan toe ben en dan hebben we het maar achter de rug. Ik denk dat Esin is bevallen, als dat niet zo was, had ze nog wel iets laten horen denk ik.. of ze moet er geen fut voor gehad hebben om nog een berichtje te posten, kan ik mij ook wel voorstellen eigenlijk.
Inderdaad, ik zei ook tegen mn man, ik zou het niet zo erg vinden als het nog een week duurt, als je maar weet dat het dan en dan komt.. Maar ja daar heb je weinig over te zeggen he?! Ja, die heeft het echt zwaar (gehad) ik hoop dat ze genoeg energie heeft overgehouden...
@loeloe: Nou wat dat betreft vind ik het echt wel een luxe dat ik in ieder geval weet dat ik dan waarschijnlijk volgende week woensdag of donderdag ingeleid zal worden.. dat scheelt. Esin heeft het inderdaad al erg pittig gehad, hopelijk heeft ze een makkelijke bevalling.
bedankt voor de felicitaties dames!! ik geniet volop van mijn kleine man! heerlijk is ie gewoon! ben helemaal verliefd!! esin hoop dat je inmiddels al bevallen bent.. spannend die 4 cm!! de rest van de dames hoop dat jullie ook snel zullen bevallen!
Hoi Meiden. ik ben nu 38+1 zwanger.. en heb sinds vanacht erge pijn in me rug en van onder met keren enz.. kon ook bijna niet omhoog komen vanmorgen.. Zit nu als een boedha op de bank met me benen in een kleermakerszit en merk nu dat achter vanuit me rug lijkt het net of de zeikanten tussen me heupen en me borsten helemaal op spanning staan.. pff echt een irritant gevoel.. maakt niet uit hoe ik zit ik blijf het houden.. errug pijnlijk.. tenminste.. een vervelende pijn.. heeft iemand dit ook?
Hey dames, Sorry dat ik niet veel reageer hier, ik ben druk bezig met herstellen van de bevalling ,wat met een (sub)totaal ruptuur niet bepaald vlekkeloos verloopt. Heb behoorlijk veel pijn en bekkenklachten waardoor ik heel weinig kan fysiek, wat echt frustrerend is omdat ik zo veel WIL doen met onze kleine meid... ze is zoo lief... maar goed, het heeft even tijd nodig, en ik moet ook nog echt bij slapen van de uren slaapgebrek (had bevalling van 24 uur en drie dagen niet geslapen van de adrenaline en stress rondom de borstvoeding die niet op gang kwam). Sinds we volledig op de fles zijn overgestapt eergisteren, slaapt ze als een roosje en doet ze het geweldig, wat mij ook meer rust geeft. Zodra ik weer wat meer energie heb kom ik bij lezen en reageren, nu kost het me even te veel energie helaas. Maar ik denk wel aan jullie hoor!! Heel veel liefs mamatoB
@Lovecouple: Ik denk dat je last hebt van harde buiken. @MoesCH: Fijn dat je lekker geniet van je kraamtijd en je kleine man! @mamatoB: Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, ik denk dat we allemaal hier wel begrijpen dat het na zo'n bevalling je even met andere dingen bezig bent en terecht! Concentreer je maar lekker op je kleine meisje en heel veel beterschap met je herstel. Lief dat je aan ons denkt! Liefs Huismus
@mamatoB: Fijn joh dat je meisje nu rustiger is, kun je echt merken dat het een wisselwerking is he? Lekker van gaan genieten! En nee, wij verwachten echt niet dat je net zo actief forumt als voor je bevalling hoor.. @Lovecouple; klinkt inderdaad als harde buiken waar soms sterke samentrekkingen bijkomen, heb ik ook wel eens last van. Bij mij helpt het heel goed om dan op mn linkerzij te gaan liggen en je buik en benen ondersteunen met een kussen.. @Huismus: Ja dat is waar, jij weet wanneer je ingeleid wordt.. Maar ik hoop voor je dat het spontaan begint, want jij wacht nu ook al best lang toch? Maar volgende week vrijdag heb je in ieder geval een lief baby'tje in je armen.. Heerlijk moet dat toch zijn! Hier nog steeds een beetje t zelfde vannacht wel heerlijk geslapen afgezien van de toiletbezoeken, wat een lust is dat zeg! t rommelt nog gewoon door daar onderin met af een toe een venijnige steek in vagina, oef die zijn echt pijnlijk.. Hebben jullie dat ook wel eens?