De laatste weken, Klaagtopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alieke, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Ik ben vanmiddag ook naar de verloskundige geweeest..
    alles was goed, bloeddruk en gewicht, was alweer niks aangekomen nu al 9 weken op hetzelfde gewicht, ik moest eens wat vaker wat lekkers nemen zei ze, hahaha. :p

De kleine gevoeld, ze keek even raar en zei toen; Het is net alsof ik zijn hoofdje al helemaal niet meer kan voelen?!
    Nogmaals voelen, maar ze voelde het niet, dus hij ligt al helemaal ingedaald.. :)
    Nouja, een goed teken lijkt mij toch?!
    En ik wordt nu steeds benieuwder... het lijkt allemaal superlang te duren, haha. :p

2. gimena

gimena Niet meer actief

grrr even klagen hoor!

sinds paar dagen een druk op me blaas.
    als ik moet plassen krijg ik krampen in me onderbuik!
    en heerlijk last van maagzuur.
    en heb last van me nesteldrang maar we kunnen pas 1 nov in ons huisje!grrr even me klaag berichtje!!!

Voor de dames die bijna moeten bevallen!
    Good luck ;)
    en de dames die bevallen zijn : GEFELICITEERD!!!!

xxx gimena

3. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Ik was ook echt blij verrast, omdat het zo rustig is, had ik het helemaal niet verwacht. :)
    Ze zei dat het strippen even vervelend kon zijn, ik voelde het wel en m'n kleine meisje reageerde erop, dus vond het wel grappig, hahaha, tja.. elke gek z'n gebrek zullen we maar zeggen. :p
    Het was in ieder geval niet vervelend, dat scheelde weer. ;)
    Tot nu toe doet het nog niks, nergens last van, dus we wachten maar weer af.. ;)

Liefs Huismus

4. gimena

gimena Niet meer actief

spanned huismus!!!
    hoop dat ze snel komt :D

5. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Ik hoop het ook, ben zo benieuwd. :)
    Ach en anders word ik woensdag ingeleid, ook geen ramp. ;)

6. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    Ook ik heb vandaag weer flinke krampen, bah wordt er gek van :(:(

Ik ga vanaf nu niet meer alleen met de auto, gewoon puur omdat er vanalles gaande is in mn buik:S

7. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ huismus

Bij mij is het na het strippen allemaal langzaam maar zeker op gang gekomen (woensdag gestript, donderdag nog een keer, vrijdag begon de bevalling!!) Had toen ook 1 cm ontsluiting! Het kan heel snel gaan meid... veel succes!! Ik denk aan je! En remember: Je kunt het! En het is ZO mooi om mee te maken!!!

xxx
    mamatoB

8. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    @mamatoB: Dankjewel, lief van je. :)
    Hoe gaat het met jou? Ik hoop elke dag een beetje beter?

9. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ huismus

Het gaat steeds een beetje beter. Met mijn bekken gaat het elke dag beter gelukkig. De hechtingen helen goed en ik durf ook steeds beter naar de wc :D De antibiotica slaat ook goed aan en de blaasontsteking is volgens mij zo goed als over. Alleen morgen nog en dan ben ik van die stomme pillen af :)
    Onze kleine meid doet het ook SUPER.
    Heb alleen last van veel kraamtranen, dat vind ik eigenlijk het aller vervelendst momenteel. Heb echt van die buien, dan zie ik het niet meer zitten en jank ik alles bij elkaar. Voel me dan heel onzeker en verdrietig en gefrustreerd. En voel me ook schuldig omdat ik me dan zo depri voel, terwijl onze meid het fantastisch doet! Ik heb niks om om te huilen eigenlijk!! Dat is het gekke!

liefs
    mamatoB

10. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    @mamatoB: Ach meid, als het maar op lucht.. het hoort erbij hoor, je hoeft je daar niet schuldig over te voelen. Het is allemaal heel heftig en je moet verwerken.
    Je moet maar zo denken, het kan alleen maar beter worden. ;)

Liefs Huismus

11. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Huismus, nog iets gebeurd na aanleiding van het strippen?

Ik ben vanmorgen ook gestript, dus maar duimen dat het zijn werk doet. Ben er alleen bang voor dat het niet het geval zal zijn...zucht....
    ik mag vrijdag voor de eerste controles naar de gyn

Duik zo tegelijk met dochterlief even mijn bedje in, vannacht haast niet geslapen. Wat duurt een nacht dan lang zeg!

12. loeloe

loeloe Actief lid

25 nov 2008
    228
    0
    0
    @ wendelaa hopen dat het wat gaat doen meid! Inderdaad, die nachten kunnen lang duren he? ik zie tegenwoordig ook zowat elk uur de klok..:( maar ja nog eventjes zullen we maar hopen/denken!

hier vandaag uitgerekend.. afgezien van de bekende ongi-krampen nog niks wat aanstalten maakt.. volgens mij vind 'het' het wel best daarbinnen..;)

13. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    @Wendelaa: Helaas heeft het strippen niks gedaan, hopelijk heb ik wel weer een centimetertje ontsluiting erbij, dan schiet het inleiden teniminste wel op morgen.
    Hoop dat het strippen bij jou meer effect heeft. :)

@loeloe: Spannend meid, je uitgerekende datum.. heeft wel iets he.
    Vervelend dat je slecht slaapt, lukt het wel om 's middags even te gaan liggen?

Pfff.. vind het wel spannend hoor dat ik morgen word ingeleid, ze vertellen wel wat ze gaan doen en hoe het in z'n werk gaat, maar toch.. wat moet je verwachten?? :(
    Ik prent mezelf ook in m'n hoofd.. morgen heb ik m'n kleine meisje in m'n armen.. i.p.v help ik moet morgen bevallen! :$
    Owh ik ben zoooo benieuwd naar haar, hoe ze eruit ziet, hoe ze ruikt. :)

14. loeloe

loeloe Actief lid

25 nov 2008
    228
    0
    0
    ow huismus leef met je mee! lijkt me gigantisch spannend en geweldig tegelijk! heerlijk toch, nog even en je hebt dr!:) jammer dat het strippen nog niks gedaan heeft, maar je weet nooit waar het goed voor is/was!

laatste nachten gaan wel redelijk hoor, was meer een reactie op wendelaa. K vind het inderdaad zo gek dat het nu echt 6 oktober is, zolang naar toe geleefd! Nu wordt het optellen..:):D

15. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    @loeloe: Ik ben vanmiddag m'n slijmprop verloren, dus misschien is dat door het strippen. :D
    Ik hoop dat ik nog een centimetertje ontsluiting erbij heb, zou lekker zijn. ;)

16. gimena

gimena Niet meer actief

spanned huismus hopelijk zet het allemaal door.
    want zie dat je al 6 dagen overtijd ben.
    xxx

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Loeloe, erg is dat he! De datum waar je zo naar uitkijkt en dan gaat ie ineens voorbij...zou niet moeten mogen;)

@Huismus, misschien komt je kleintje snel nog even voordat je ingeleid moet worden. Je zult niet de 1e zijn.
    Inleiden is idd een spannend iets, ik ben van Eva ook ingeleid.
    Maar goed, je weet dan wel dat je niet meer naar huis gaat zonder beeb!

Hier zeurt t wel wat onder in mijn buik en onderrug.
    Ook zat er net wat roze-achtig slijm in mijn inlegkruisje en met afvegen kwam er ook nogal wat roze slijm mee.
    Zou dit sporen zijn van de slijmprop?
    Heb zon ding nog nooit eerder gezien haha

18. dropfruit

dropfruit Bekend lid

4 mrt 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    ik wil alleen ff klagen dat ik morgen ga trouwen en onwijs verkouden ben en mn schoenen die ik aanmoet doen zoooo'n zeer door die dikke vochtvoeten!

19. Esin

Esin Niet meer actief

Lieve meiden,

Ik wil jullie laten weten dat ik woensdagnacht (1 oktober) om 03.42 ben bevallen van een prachtige dochter Sena...

Ze woog maar liefst 3850 gram en dat voor een kindje dat een groei achterstand heeft gehad..

Ik heb een makkelijke bevalling gehad van 3 uurtjes...
    Ik heb bijna alle weeen goed kunnen opvangen, alleen het laatste stukje was heel erg pijnlijk en heftig...Heb toen ook echt het hele ziekenhuis bij elkaar geschreeuwd.. :)
    Ik heb maar 3 keer geperst (3 a 4 minuten) en mijn kleine meid was er al zonder maar ook uit te scheuren terwijl Sena echt een flinke meid is..

Ik ben super verliefd op mijn kleine meisje..
    Ze is zo mooi om te zien en ze heeft een heerlijke bolle toet en een hele bos met zwarte haartjes..

Ik wens alle andere ook een makkelijke bevalling toe..
    (weet niet of inmiddels al iemand is bevallen, want heb deze topic nog niet doorgelezen) en ik kom van de week ff loeren, want ben nog maar net thuis en ben nu al super druk met mijn 2 meiden... :)

En alle andere succes met de laatste loodjes, ik weet hoe enorm zwaar het is... :p

Liefs Esin

20. parmessar

parmessar Niet meer actief

@loeloe, er wordt geadviseerd om niet op de bevalling te "wachten", je moet je daar niet te veel mee bezig houden of stressen waarom het niet begint.

hoop dat het zsm begint meid, dan heb je je kleine in de armen!

Deel Deze Pagina