@Esin: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! @Wendelaa: Mijn slijmprop zag er echt uit als een flinke klont met een beetje bruin, maar het kan ook best zijn dat je 'm in delen verliest hoor.. dat hebben wel meer vrouwen. Moet zeggen dat het me niks zou verbazen als ik ineens weeën zou krijgen, m'n buik is ook een beetje gevoelig en ik ook eigenlijk.. haha, kan niet zoveel hebben op het moment. @dropfruit: Dat is even flink balen meid, toch wil ik je morgen een hele mooi dag toe wensen. Heel veel geluk!
I know.. Heb jij een alternatief? @ Esin van harte gefeliciteerd!! Fijn dat het zo voorspoedig is gegaan na de zware laatste loodjes. Geniet ervan!
En? Huismus? is je voorgevoel uitgekomen? Zo niet dan wens ik je heel veel sterkte vandaag in het ziekenhuis! spannend!!
Meiden even een keer echt klagen .. hier mag het... ik zit er doorheen, het is zo rustig in mijn buik niks voortekenen, tis alleen maar gewoon zwaar voor me .. er zijn geen duidelijke krampen, slijmprop zit er nog.. hoef volgende week pas naar de vk.. en durf dan niet te vertellen of vragen of het allemaal niet wat sneller kan.. bleghhhhh ik wil niet meer! Heb ook geen zin meer om bezoek te hebben of op bezoek te gaan, zit het liefst lekker kneuterig thuis... Sorry meiden ik mag eigenlijk niet eens zo klagen maar ik kan gewoon niet meer, eruit met die baby.....!
ik ken het:geen zin hebben in mensen om me heen, bahbah, ik heb juist wel alleen voorwerk en word er gek van, ben nog niks verloren...
Ik heb eigelijk niks te klagen maar meer een vraag. Verlies je altijd eerst een slijmprop voor de bevalling?
neehoor miranda het kan,maar hoeft niet, velen verliezen dat ding tegelijk met de bevalling.. Gelukkig maar, want anders was de moed helemaal in mn tenen gezonken ik heb m namelijk ook nog niet gezien..
pff soms snap ik er geen bal van. Ze zeggen dat als je baby indaalt je geen last van je maag en longen meer hebt, maar dat je dan last van je blaas en schaambeen krijgt, maar ik heb alles en mijn kleine is klein hoe weet ik nu wanneer ie ingedaalt is?
ik heb mijn slijmprop zonder bloed verloren kwam pas achter dat langs zaam kwijt was geraakt toen vk zei met 3 cm onsluiting had toen al
@Esin, gefeliciteerd met je dochter! @Huismus, hoe staan de zaken daar? @Slijmprop, de vorige keer heb ik m 42 weken lang ook niet kunnen ontdekken haha....toen ben ik ingeleid. Gistermiddag kwam er wel opeens, met afvegen na plassen, en enorme klodder slijm(sorry!!!) vermengd met slierten bloed mee op t wc papier. Maar heb gegoogled op afbeelding en zag er wel iets anders uit hahaha Verder heeft t strippen hier dus niets gedaan! Vannacht is alles weer afgezakt en merk nu weer niets...zucht....ook deze kleine gaat er niet zonder hulp komen ben ik bang! Hoop zo dat ik de gyn zover krijg dat t volgende week toch wel tijd is hoor. Om weer te gaan zitten wachten tot ruim 42 weken!
ik heb mn slijmprop in kleine beetjes verloren en zonder bloed.. t begon ongeveer n dag of 2 voor mn bevalling..
Stom, zie net pas dat Huismus vandaag ingeleid zou worden. Nou hoop echt voor je dat dit allemaal voorspoedig is gegaan en je aan t genieten bent van je kleintje!
Poeh..heb nu sinds een uurtje best wel nasty ongesteldheidskrampen...In bad was het zo goed als weg, kom uit bad zijn ze weer vrolijk terug