Ik durfde t eerst ook niet hoor, maar mn moeder zei dat t écht kon helpen (en zij heeft er 8 gehad, dus kan het weten) en ik was dat thuiszitten zo zat dat ik het maar gewoon gedaan heb.. had zoiets dat ik altijd iemand kon opbellen als t niet meer wilde... Jij nog 2 nachtjes he? Spannend meid!
Zeker spannend... Maar niks vreemd hier he dat overtijd lopen, kweet in ieder geval dat k niet de enige ben.. Jij alweer een beetje opgeknapt? of nog steeds ziekjes?
nou vandaag weer op controle geweest en het strippen is niet gelukt... De baby gaf geen tegendruk waardoor het niet lukte om goed de baarmoedermond te pakken te krijgen... Mijn bloeddruk blijft goed, 115/82 dus dat lijkt ook nog nergens op (ik heb ergens gelezen dat je bloeddruk omhoog gaat vlak voor de bevalling). Mocht het echt blijven zitten dan moet ik donderdag naar het ziekenhuis voor controle en vanaf zaterdag moet ik dan in het ziekenhuis bevallen... veel sterkte iedereen met de laatste loodjes...
Jeetje meiden, allemaal overtijd.. Vervelend he, ik duim voor jullie dat jullie snel mama mogen zijn, het is heerlijk!! Liefs Huismus
Fijn dat je er zo van geniet! Hier heel de dag al een hele zere onderrug en onderbuik echt zo'n gemene, stekende, doortrekkende pijn... K krijg er wel een beetje hoop van; 'zou het?' Maar kweet het ook niet meer hoor, je kunt jezelf zoveel wijs maken...
Hier vandaag ook weer gestript...laatste bezoek gehad aan de VK. Vorige week vrijdag was t nog een krappe vingertop ontsluiting, nu een krappe 2..dus ja toch iets opgeschoten haha. Hopenlijk helpt het strippen op zijn minst iets voor morgen, zodat het inleiden wat soepeler gaat.. Nu wel wat zeurderig gevoel in mijn onderbuik, trekt soms door naar mijn rug. Dus he, gebeurd iets daarbinnen denk ik dan maar haha
hier wat voorweeen,maar ik ben zo ongeduldig!!!!!!!!!!!!!!!!! ik wou dat het al zover was!!!!!!!!!!!!!!
hoi dames pfoe er zijn veel dames hier die over tijd gaan! nou ik heb dan dus eigenlijk echt nog geen klagen, ook echt een super zwangerschap gehad enal.. maar ben gewoon zo nieuwschierig nu.. zou graag hebben dat het nu al begon haha maarja dat hebben jullie vast nog 10x zo erg! groetjes!
wil ook ff klagen....heb zoooo'n rugpijn en dat wordt met de dag erger,,,wat kan dat toch zijn? het zit onder in mn rug en vandaag had ik het helemaal gehad, smorgens als ik heel de nacht geslapen heb is het over en gedurende de dag wordt t steeds erger en het begint het ook steeds sneller tot savonds dat ik zooon pijn heb dat ik niet eens de strijk kan doen laat staan de keuken kan opruimen,en dan slaap ik al tot 12 uur smiddags!!vandaag ff een huilbui gehad naar man lief dat ik dit niet meer trek de hele dag alleen maar liggen.. Ook savonds als ik naar bed ga doet het zo'n zeer richting bekken dat ik bijna niet kan draaien in bed en niet op die kant kan liggen.. Ook kan ik niet meer op 1 been leunen, t lijkt alsof ik er doorheen zak, weet iemand wat dit kan zijn?!?!? Alvast bedankt!
je gewrichten worden slapper? waardoor je rug het minder goed kan dragen..ik weet het niet,vraag het anders ff aan je VK,moet wel balen zijn,vooral als je zo een bevalling in moet! !
Hey dames! Vannacht een halve nacht liggen piekeren, nadat mijn dochter me wakker had gemaakt.... Normaal nooit last van, slaap zo weer verder. Zullen de hormonenen wel zijn. Weet dus dat het vandaag zo'n sloom dagje wordt hier... Ben het getrappel ook wel beu, gaat zeer doen. Nog even volhouden...Ben zo nieuwsgierig!!
Hoi allemaal, Ik lees regelmatig mee, maar omdat ik niet veel klachten heb reageerde ik eigenlijk nooit.. Ik merk wel dat ik sinds gister best humeurig ben (oftewel chagerijing). Dit had ik eerst helemaal niet, maar merk dat ik het toch wel een beetje zat begin te worden nu.... . Ik heb ook helemaal geen tekens of wat dan ook. Morgen afspraak bij de verloskundige en dan ga ik toch vragen om gestript te worden. Dit wachten is toch best moeilijk . Iedereen heel veel succes en dat het snel mag beginnen! Grt Vanilia
Ik ben het ook meer dan zat Heb verschrikkelijke jeuk, slaap bijna niet meer en heb een humeur van heb ik jou daar:x En dan te bedenken dat ik nog "officieel" 7,5 week moet! Maar zoals het er nu naar uit ziet, word ik met 37 weken ingeleid, omdat die jeuk echt ondraaglijk is!
volhouden dames!!! ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan maar probeer er de laatste weken absoluut van te genieten want ik ben nu niet zo gek lang geleden bevallen en mis het zwanger zijn enorm!!!! mooie bolle buik schoppende baby..zucchhttt duurt nog 2-3 jaar voordat we aan nog een kindje beginnen. kan echt niet wachten. ik hield het aan het eind ook niet meer vol en was niet te genieten maar nu ik erop terug kijk heb ik er spijt van dat ik er de laatste weken niet meer van genoten heb omdat ik het zo zat was.
Ik heb op zich lichamelijk nog weinig te klagen, behalve 's nachts doen mijn heupen pijn. Ik heb alleen het gevoel dat ik iedereen om me heen tegen me in het harnas jaag Over mijn bevalling maak ik me helemaal niet zo druk, maar over de kraamtijd des te meer....al die mensen om je bed (al is dat niet zo) Goh, door die hormonen spookt er van alles de hele tijd door mijn hoofd en kan ik dingen niet goed loslaten. Andere mensen zeggen dan wel "laten we het er maar op houden dat je zwanger bent" maar ja, leuk is dat natuurlijk niet Dat is wel iets waar ik van baal!!! Hoe vergaat het jullie, zijn jullie op emotioneel vlak juist lekker relaxed of zitten jullie ook wel eens in de knoop??
@zeeprest, van alles wat ik tot nu toe heb meegemaakt in mn zwangerschap, is de jeuk het ergste geweest. Heb wel 5x eczeem gekregen, wekenlang niet geslapen van de jeuk, ik heb niet kunnen genieten die weken. ik was bang voor de nachten omdat ik dan alleen op was en niet kon slapen van de jeuk. heel veel sterkte, nog even volhouden
Die jeuk is idd het ergste van de hele zwangerschap. De 1e 16 weken ben ik kotsmisselijk geweest, de longen uit me lijf gespuugd. Toen kreeg ik last van extreme moeheid en van me bekken en als klap op de vuurpijl die @#$% jeuk:x Mijn 1e zwangerschap eindigde ook in een inleiding...omdat de jeuk echt niet meer te houden was. Heb daardoor ook niet meer kunnen genieten van mijn laatste weken En dat terwijl ik de 1e 30 weken als een vrolijk vogeltje de zwangerschap door vloog. Vind het een drama!! Heb jij zalf voor je jeuk gekregen? Of iets anders?