De laatste weken, Klaagtopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alieke, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    oja heb je die al geproefd? Ik wil hem ook nog gauw eens kopen, ben dol op daim!

2. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Lafo, ohhhh balen striae :x Heb ik gelukkig nog helemaal niet (Klopt snel af)

@ Belize, ik geloof niet dat je wat kan beschadigen hoor, je beebje zit echt nog wel veilig.

Jullie vanavond allemaal lekker aan de chocola!
    Ik kan al weken nix eten, maagzuur!!!!!!!!!!!
    Avondeten heb ik heel deze zwangerschap niet gedaan, eet een appel en verder heel de avond echt nix meer.
    Ben dus ook nog maar 2 kilo aangekomen.

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Diddle ook niet erg nog maar 2 kg aankomen, hier 5 kg aangekomen.
    En ik eet vanavond.....patat!!!

4. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    oh wat netjes, 2 en 5 kilo
    ik zal die kilo's van mij maar niet noemen, ik had in het begin een idee van 12 kilo, maar daar ben ik toch wel ruim overheen gegaan....:(

5. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Nou heb net de chocolaatjes verorbert, maar vond er niks aan...ben ik daarvoor vanmiddag helemaal op de fiets naar de winkel gereden...zucht :x

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Net ook patat op maar smaakte mij ook niet zo maar nu heb ik wel trek in chocola en dat heb ikniet in huis grrrrrrrrrrrrrrr

7. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Haha ik denk dat ik van het weekend maar weer eens patat ga eten...

8. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Dan zal ik maar niet vertellen dat ik nog helemaal niks ben aangekomen, ondanks de chocola! En de rest...;)
    Ik heb een lintwormbaby....

@ Lynn: hij is lekkerrrrr!:D

Heb ook wel wat last van maagzuur, maar gelukkig niet zo erg. Lijkt me vreselijk als je daar zo beroerd van wordt..:(

9. LaChickaa

LaChickaa Actief lid

16 mei 2009
    171
    0
    0
    Den Haag
    zijn er al baby's?????? :D

nog steeds niks marlies?

ff volhouden iedereen, hoop dat het voor jullie ook snel gaat gebeuren xxxxxxxx

10. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Nog geen baby gezien hier.....
    Kom maar, kom maar, kom maar......

11. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jeetje Francis, helemaal nix aangekomen!
    In het begin veel afgevallen, of dat niet?

5 kilo is ook netjes Lafo, was je tijdens je 1e zwangerschap ook zo weinig aangekomen?

Ik was de 1e x 14 kilo aangekomen, een heel verschil met nu dus.
    Na mn zwnagerschap zal ik er nu wel blij mee zijn, maar nu, pfffffffffff
    Kan dus al maanden nix eten en dan nog dat maagzuur, bleh!!

@ Lynn, hoeveel ben je aangekomen dan?
    verder niet druk om maken hoor, waarschijnlijk ben je het zo weer kwijt na de bevalling (hoop ik iig voor je)

12. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Nee, paar kilo maar, maar eigenlijk geleidelijk aan afgevallen, geen idee hoe...
    Heb me nog wel even zorgen gemaakt, vanwege de baby, maar kon geen kwaad en baby groeide prima. Ik geniet er nu maar van dan!

13. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Gelijk heb je!
    Ik heb idd ook extra groeiechos gehad ivm kleine buik, maar beebje wordt nu gewoon rond de 2800 verwacht, net zoals Lisa was.

14. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Mijn kleintje wordt rond de 7 pond geschat, net als mijn oudste ook. Heb er vorige week nog naar gevraagd.
    heb jij dan ook dat je steeds verbaasde reacties krijgt als je zegt al bijna uitgerekend te zijn?
    Kan soms helemaal flauw worden van de opmerking: Je kunt nu wel zien dat je zwanger bent, hoe lang moet je nog? Ik: nog een goeie week... Ander: heeee???? nou, ik ken iemand...blablabla..:x

Zo flauw, weet wel dat de ander er iets aan doen kan, maar ik waggel toch niet voor niks als een pinguin??!!:D

15. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jaaaa, klinkt heeel bekend!
    Vandaag nog, hoelang moet je nou nog, nou ben zondag uitgerekend!
    Zondag? Neeeeeee dat kan toch niet met zo'n buikje!

Nou dat buikje zit anders wel helemaal vol gepropt ;)

16. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Tja diddlemouses, ik was gisteren op de weegschaal 19 kilo aangekomen :$ en toch krijg ik ook de reacties van dat ik een bescheiden buikje heb...en dat is ook zo, ik heb echt niet een grote buik. Die 19 kilo zit ook echt op mijn billen en benen en inmiddels ook mijn armen en rug...dus tja ben bang dat ik er niet zomaar na de bevalling vanaf ben hoor. Maar goed dat zien we dan wel weer. Ik was tot 30 weken echt heel netjes qua gewicht aangekomen, maar na die 30 weken ging het ineens dubbel zo hard!

Als mensen mij vragen wanneer ik ben uitgerekent, dan zie je ze toch wel even kijken, dus blijkbaar valt het niet op, die 19 kilo...maar ik voel ze wel hoor, ik zit mezelf behoorlijk in de weg met al dat exra vet...

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Diddl ik was bij Amy 20 kilo aangekomen dus net als jij een heel verschil met nu, heb er ook wat meer opgelet en moet nu achter een kleintje aanrennen dus dat scheelt ook haha.

Ik heb juist weer een enorme buik en ik hoor al maanden of ik bijna moet bevallen (ook weer niet leuk kan ik je zeggen!)

Francis niks aangekomen?? Jaloers!!

18. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    hier helft van mijn gewicht aangekomen,30KG. sinds 30 wkn of zo krijg ik opmerkingen van:de laatste loodjes etc. heel veel vocht.niet dat ik veel eet ofzo. groene salades en veel fruit. deze kilos moetn dan heel snel weer weg gaan na de bevalling. ben gelukkig lang. ik heb wel een enormebuik.

19. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

mag ik mee komen klagen hier?
    pfffffffffffff moet dan wel nog 5 ellenlange weken maar goed :$ heb het zo gehad nu,flinke indalingsweeen,rugpijn niet meer kunnen slapen,bewegen, ontzettend last van maagzuur :(:(:(:( tssssssss wil dat ik al verder was:x

20. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Goedemorgen!!

Ik ben in week 39 aangekomen!! Vanmiddag een bezoekje aan de VK en vanavond naar het theater: Guido Weijers. Hoop dat ik zo hard moet lachen dat ik spontaan beval:D

Verder slecht geslapen, had de kriebels, maargoed, vanmiddag als dochter weer op school zit maar even plat!

@cindybaby: kan me voorstellen dat je er klaar mee bent, maar kan je zeggen dat zelfs de laatste weken om zijn voor je het door hebt...
    Vind ik dan he?;)

Deel Deze Pagina