Nou hier slecht geslapen, allerlei gedachtes over dinsdag (ks) bleven maar door mijn hoofd spoken. Ben maar samen met vriend opgestaan...blijven liggen heeft weinig zin nu.
Francis fijn dat je het toch gered hebt en dat alles goed gaat met je beeb! Hoe was Guido?? Lynn ik kan me voorstellen, het komt ook allemaal dichtbij nu... Hiemtie geen idee misschien even googelen? Hier een dagje rust, mijn kleine meid zit op het kdv vandaag dus ik ga maar enveloppen schrijven!
Nou ik weet niet of ik al recht heb om hier te zijn met 34 weken. Maar ik gooi het er toch maar uit.. Ik ben moe en lui en dik. Ik voel me niet lekker en ik baal als een stekker.. Iemand enig idee wanneer de energie weer een beetje terugkomt?
@zeeprest: Hou het nog even rustig he?? Spannend zeg, hoop dat de kleine nog even blijft zitten... @lynn: rustig aan doen vandaag dus... kan me heel goed voorstellen dat je het best spannend vind nu het dichterbij komt.. @Hiemtie: Hoi!! Geen idee of het iets zegt, maar het is in elk geval al iets... @Lafo: Guido was erg leuk, heb flink gelachen. Lekker he, zo'n dagje rust. Mijn dochter gaat na school mee met onze gastouder. Gewoon vaste dagen laten doorgaan nu in mijn verlof en ik moet zeggen: Heerlijk!! Geniet ervan!! @Joycje: Natuurlijk mag je lekker klagen hier! Enne die energie....uhm...ik heb het nog niet weer gevonden... Hier een redelijke nacht gehad. Blij dat beeb het nog goed heeft binnen. Heb mezelf een dagje niksdoen beloofd, dus daar ga ik me maar eens aan houden dan.
Spannend zeeprest! @ Francis, gelukkig dat alles gewoon goed was. Lijkt me echt raar als je dochter op KDV/school is en jij bent gewoon thuis. heb Lisa lekker elke dag bij me. Had vanaf gisteravond alweer heel de tijd last van voorweeen en ook heel de nacht nog. Maar zette weer niet door helaas.
Diddl niks raars aan hoor, went erg snel moet ik zeggen. Plus dat Amy 1 dag gaat en dat vind ze zoooo leuk, ze gaat helemaal gillen als ze al die andere kinderen ziet. Schrijf je haar straks niet in voor psz? Enveloppen zijn beschreven kom er alleen heel wat te kort grrrrr Misgeteld, tsja zwanger he. Francis heerlijk he zo'n dagje, ik hoop vandaag ook niet te bevallen vind het wel lekker rustig zo haha.
Oh balen zeg vd enveloppen, kan je ze nog bijbestellen? Jawel Lisa gaat dalijk wel naar de PSZ, maar is hier pas met 2,5 dus duurt nog een jaartje. Denk wel dat ze dat heel leuk gaat vinden.
Nog geen baby's?? @diddl: Weer zo veel voorweeen gehad of heeft het doorgezet nu? Hoop het voor je.. @ lafo: Lekker genoeten van je dagje vrij? Ik wel, heerlijk genikst... Hier vanmorgen nogal gebroken opgestaan. Ben echt niet helemaal lekker vandaag, hoop niet dat ik nu nog even ziek word.. Verder een zere buik, gewoon van het dik zijn zeg maar, staat op spanning, heb echt geen zin meer!!! Nou ja, nog eventjes..
Francis dat hoop ik ook niet, maar echt iedereen is grieperig geloof ik blegh... Ik ben de laatste tijd wel weer erg moe, moet echt overdag meetukken met mijn dochter. Zijn jullie ook zo moe??
Hier juist andersom, voel me ineens deze laatste week kiplekker en energiek...doe vanalles. Denk dat het komt omdat ik weet dat ik er bijna ben...ik heb het bijna gehaald...nog maar eventjes...(lang verhaal maar heb een hele stressvolle zw.schap achter de rug)
Erg he ik dus ook en het gaat ook niet over, na 3 uur slapen 's middags ben ik nog moe...voel me dan ook niet echt beter ofzo....zal wel niet meer overgaan ben ik bang...
Hihi, niet zo lang geleden schreef ik hier ook... Na ja, heel veel te klagen had ik niet. Had een heeeeeerlijke zwangerschap. En ik MIS HET ZOOOOO! Ik mis die speciale tijd ongelooflijkkkkk... Dus dames, geniet er nog maar van (ondanks de kwalen).. Want eenmaal voorbij is voorbij..
Ik weet het Assi dit is mijn tweede zwangerschap, na 8 maanden werd ik weer zwanger, ik wilde het weer zo graag en nu zit ik weer te klagen haha. Kriebelt het bij jou al dan? Zo begon het bij mij ook haha
@ Francis, nee nu weer helemaal geen voorweeen gehad en voel me ook hartstikke goed, kan me nu weer niet voorstellen dat ze elke moment kan komen *Knuf* voor jou hoop dat je je snel ook weer beter voelt of dta je gaat bevallen natuurlijk! Ik had dat vd week ook steeds dat mn buik zo strak stond, echt een rotgevoel. @ Lafo, overdag ben ik nooit moe, kan ook echt niet slapen overdag. Savonds verschilt het, de een x stort ik om 7 uur al helemaal in en de volgende dag weer niet. @ Lynn, voor jou komt het nu echt dichtbij, spannend!!! @ Assi, nou ik denk niet dat ik het ga missen hoor, heb ik vorige x ook totaal niet gehad
@Lafo: vervelend zeg dat je zo moe bent! @diddle: goh dus nu is het ineens weer rustig...lastig te bepalen zo he? @Assi: ik denk dat ik de zw.schap niet echt zal missen...maar ja ik ben dan ook geen roze wolk ofzo tegengekomen in die 9 maanden...hoop juist dat het voor mij na de bevalling misschien wat meer roze wolk gaat worden...
@ Diddl: Dank je wel , ik voel me echt raar, beetje onbestemd gevoel, hoop dat het betekend dat het niet lang meer duurt! @Lafo: Vervelend die moeheid, nog vervelender dat slapen weinig helpt... @ Lynn: 3,2,1...af! Spannend!! @ Assi: Hier nog iemand die de zwangerschap vorige keer ook niet heeft gemist. Denk nu ook niet! Vind het na de tijd echt veeeel mooier!! Ga zo nog maar even naar de stad, paar boodschapjes doen. Misschien kikker ik er van op!
dat is voor mij de eerste keer en gelijk de laatste keer. ik kan me niet voorstellen dat ik dit alles ooit zou kunnen misse. ik heb het zo moeilijk gehad. vanaf het begin. ik kon ook helemaal niet werken. ik denk dat de ervaring lijkt op de schooljaren. iedereen zei toen ook dat je je schooljaren zou missen. ik dacht toen van niet, en inderdaad ni eens een seconde terug gedacht. hetzelfde werd gezegd over universiteit: nu klaag je maar je zult het missen. ook geen seconde sinds. ik mis wel af en toe mijn geboorte land. maar dat is wat anders. ik kan echt niet meer wachten dat ik moeder ben en ben ontzettend dankbaar voor de beeb. maar ik denk niet dat ik de zwangerschap zal missen. iedereen heeft totaal andere ervaring van zwangerschap, school, werk, studie, huwelijk etc. en dat is ook zo mooi om te weten!
@belize: heel herkenbaar, ik mis mijn schooltijd en studietijd echt totaal niet, vond het eerder verschrikkelijk dan leuk...ik was blij toen ik eindelijk een leuke baan gevonden had en lekker aan het werk was! Nou hopelijk kunnen we straks heel erg genieten van ons kleintje!