De laatste weken, Klaagtopic!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alieke, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Francis, ik hoop het ook voor je. Maar ik voel me nu bv. echt weer veel beter dan vd week. Kan echt per dag verschillen hier.

Ik mis mn schooltijd ook echt niet, vind werken veel beter.

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ik voeg me ook weer hierbij.. OCH WAT VOEL IK ME WAARDELOOS!!!. ik wil gewoon bevallen...
    ben er zooo klaar mee...

ga me morgen s verdiepen in de afgelopen pagina's.. dan ken ik de namen een beetje.. hoop ik...

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ichtus welkom hier!

Lynn als het niet van een leien dakje gaat kan ik me goed voorstellen dat je het niet gaat missen.

Ik neem nu wel bewust afscheid van mijn buik, ook omdat het de laatste keer is, ga een heleboel dingen niet missen, maagzuur,dik zijn, slecht slapen, moeheid etc maar dat leven in je buik voelen blijf ik byzonder vinden.

Ik heb op zich een relaxte zwangerschap gehad dus verder geen klagen, maar nu deze laatste weken ben ik het wel erg zat en vind het nu ook wel zwaar worden zeker met een loslopend kleintje van nog geen 1,5 jaar.

4. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Allemaal aan het aftellen? Hier ook nog iemand die aan het aftellen is. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het helemaal niet erg vindt om nog zwanger te zijn. Geniet van elke dag en elk moment van de bewegingen van mijn kleine meid.. Met de gedachten dat ik straks niet meer zwanger ben. Maakt het wachten allemaal veel makkelijker. Zal het ook helemaal niet erg vinden als ik straks overtijd ben! Dus meiden, geniet nog van de laatste weken/dagen ;) ;)

5. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik vind het zo apart dat ik me de laatste paar dagen eigenlijk juist ineens heel goed voel (in tegenstelling tot de afgelopen 9 maanden) lijkt wel dat het komt omdat ik weet dat het volgende week zover is, dat ik weet dat ik het volgehouden heb en dat het snel allemaal anders zal worden (mijn emotionele-huishouden vnml.)
    Dus ik geniet nu de laatste dagen eigenlijk ineens wél, wat me hiervoor dus echt niet lukte.

Net als jij ben ik me nu wel extra bewust van de bewegingen in mijn buik, dat is echt iets waar ik nu eventjes goed stil bij sta...straks kan ik het niet meer voelen. En baby is al twee avonden super druk, dus ik kan wel lekker genieten nu eventjes...

6. Noolaa

Noolaa Actief lid

6 mrt 2009
    186
    0
    0
    Den Haag
    Hey meiden,

Kom mij ook maar even bij jullie voegen... Ben het nu wel echt zat aan het worden! Bij elk krampje en steekje hoop ik dat het zo ver is, maar nee.... Voel me ook verder erg onrustig...echt zo'n onbestemd gevoel. Ben wel een beetje bang voor de bevalling en sowieso het idee dat ik over niet al te lange tijd ik echt een kindje heb. Kan het soms echt nog niet goed bevatten hoor! Het blijft zo bizar, maar tegelijkertijd ook het mooiste wat ik ooit heb mogen meemaken.
    Zal mijn buik en de schopjes ook wel gaan missen...al kan ik die striae en die 22 kilo wel missen als kiespijn..! Haha...

Wat waren trouwens nou dingen die de bevalling konden opwekken? Behalve sex dan want daar heb ik echt geen kracht meer voor hoor! ;)
    Bitter Lemon toch...? Misschien dat ik mijn man dan nog ff naar de avondwinkel stuur... ;)

7. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ik heb het hier ondertussen ook wel geschoten... zwangerschapsverlof komt me de neus uit, plan wel mijn agenda vol maar heb toch het gevoel dat ik alleen maar aan het wachten ben. Ben ook echt moe... kom aan echt niets zinnigs echt toe, 's avonds ben ik niet te genieten en die buik zit me in de weg.
    & Slapen... ben dan wel heel erg moe, maar ow wat heb ik zin om weer eens een normale nacht te draaien. Elke nacht is er altijd een moment dat ik wakker word en niet meer in slaap kom... ben nu al weer zo'n 3 uur wakker.

Ik klaag niet graag, maar ik wil nu wel dat de kleine eruit komt. Ik ben er klaar voor... ik wil "de hel" nu ondertussen echt wel zien & daarna mijn lieve kleine frummeltje! :)

8. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    @Enise: Wat heerlijk dat jij je nog zo goed voelt! Houden zo!
    @Ichtus, Noolaa & Mejosje: Lekker meeklagen hier! Heerlijk af en toe!

@ Lynn en Lafo: Het bewegen van de kleine daarbinnen is idd heel bijzonder. Kan me ( ondanks dat dit onze 2e is) weer niet goed voorstellen dat er straks weer een compleet mensje binnen zit...

@ de rest: Hopenlijk weer klaar voor een nieuwe dag wachten??

Lynn, kun je de zenuwen nog een beetje de baas? Of valt het wel mee? Echt nog eventjes...

Hier niet geslapen vannacht. Dochter had vreselijke buikpijn en na alle huismiddeltjes de artsenpost maar eens gebeld. Moesten we om half 3 erheen, bang voor blinde darm...Was het gelukkig niet, wel heel veel lucht in de darmen, gaf veel pijn. Ze kon er niet van slapen. Uiteindelijk in ons bed een uurtje geslapen tussen ons in, draaide ik me ook maar even om, begint beeb te dansen.... Vandaag maar even extra slaapje doen dan, heb nu gewoon buikpijn van vermoeidheid. Bleghh! Dus hopenlijk geen bevalling hier vandaag a.u.b! Had niet gedacht dat nog eens te zeggen trouwens...

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Francis wat een nacht!!
    Maar met kleine kinderen kan dat gebeuren, heb 2 weken geleden ook vreselijke nachten gehad met mijn kleine meid, die was ziek, nou daar was ik denk ik zo moe van want nu gaat het steeds beter!
    Gelukkig niks met je dochter aan de hand, wisten ze wat het wel was?

Enise fijn zeg dat je je zo goed voelt en idd lekker genieten meid, dat mag natuurlijk ook zo de laatste weken!

Lynn misschien idd wel omdat je een datum hebt waar je naartoe kan leven, lijkt me heel apart!
    2 nachtjes nog maar toch?

Mejosje welkom hier en klaag maar lekker mee haha.

Noolaa welkom hier, eens even denken, ananashart heb ik gehoord, bitter lemon idd vanwege de kinine die daar in zit, ja sex zeggen ze, maar of dat nou echt helpt allemaal...ach je kan het proberen!

Ik ga de hond uitlaten met mijn dochter, mijn man heeft uitslaapdag en ik voel me lekker fit!

10. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Tnx Francis & Lafo!

11. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @francis en Lafo:
    Nou was vannacht toch wel erg bezig met dinsdag hoor, kn er niet van slapen. Niet zenuwachtig maar juist vol verwachtig, netalsof ik een klein kind ben en bijna jarig/sinterklaas...ik heb er zin in om mij kleintje te zien en kan eigenlijk niet meer wachten.

Hier laatste fotootje van mijn buikje met 39 weken precies (vandaag):
    Bekijk bijlage 25267

12. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

#1892 Diddlmouses, 1 nov 2009
    Laatst bewerkt: 1 nov 2009
    @ Ichtus,Enise, Noolaa en Mejosje welkom hier

@ Lynn, super hoor dat je toch nog even kan genieten van je zwangerschap! Mooie buik hoor!

@ Francis, ach gos, beterschap voor je meisje! Hoe gaat het nu met dr? En met jou?

13. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

foutje..

14. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    haha, maar ik begreep je wel hoor :D

15. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Pfffff, ik zat echt te stunten zeg ;)
    We schuiven het maar weer op de zwnagerschapskwalen...

16. Noolaa

Noolaa Actief lid

6 mrt 2009
    186
    0
    0
    Den Haag
    Dacht vanmorgen echt dat het was begonnen, maar helaas vooralsnog vals alarm. Werd wakker met pijnlijke harde buiken die steeds regelmatiger kwamen. Ook had ik wat bloed/slojmverlies.
    Zkh gebeld en mocht toch even langskomen. Uurtje aan het ctg gelegen, maar dus weer naar huis gestuurd.
    Nu af en toe last van krampen, maar niet meer zo pijnlijk als vanmorgen. Hoop dat het vandaag nog doorzet, maar arts zei dat het net zo goed nog dagen kon gaan duren.
    Moet wel zeggen dat ik deze 'voorweeen' toch al best pijnlijk vind hoor! Voel me nu al een beetje een mietje...haha...dacht nl dat ik wel een redelijk hoge pijngrens had.... Maar we wachten rustig af...!

17. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Ha dames!

Hier gaat het inmiddels weer goed. Met mijn dochter weer prima, ws iets verkeerds gegeten, kan alleen niet bedenken wat, want wij hebben geen last.

Vanmiddag nog even heerlijk geslapen, doet je goed!

Lynn, mooie foto! Nou, je krijgt dinsdag toch ook een verrassing?
    Echt het mooiste (sint)kado wat je kunt bedenken.;)
    Toch wel lekker dat je weet wanneer het komt. Kun je nu nog even zorgen dat alles picobello is enzo..

Noolaa, Spannend zeg, hoop dat het snel verder gaat! Succes alvast!

18. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    ik had het ook vanacht,werd om de 2 uur wakker,zeurderig gevoel in mn buik,had echt zoiets van nu komt het! maar nee helaas...
    vannacht volle maan,hoop datg het nu gebeurt,ben er klaar voor!

19. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    tnx meiden!

Nou ik ben ook plotsklaps van stemming gewisseld, ben ineens super sjachie en maak me weer druk over na de keizersnede:wie doet de was en nog belangrijk, doen ze het wel zoals ik het wil, wie gaat er koken, en nog belangrijker, doen ze het wel hygienisch zoals ik dat altijd doe, moet ik dan de hele tijd op mijn bed liggen, en nog belangrijker, dan kan ik de boel beneden niet in de gaten houden...zucht....zwaar geirriteerd ben ik dus nu

Ik wou dat ik alles over me heen kon laten komen en me laten verzorgen en daar van genieten, maar ik kan dat niet, want ik wil altijd dat alles gaat zoals ik het doe, en dat doen anderen natuurlijk niet, en daar kan ik dus geen rust in vinden. erg he? oh wat vind ik dat irritant van mezelf.

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Eens even kijken wat ik nog onthouden heb..

Een prachtige buik van Lynn gezien en meid laat het los, je kan niet overal de regie over hebben, je zal dingen uithanden moeten leren geven.
    Het is niet anders!
    Controlefreak of niet?
    Snap wel dat er allerlei scenario's door je hoofd heen spoken, maar bewaar je energie een beetje want straks kan je dat beter gebruiken!
    Knuffel voor jou!!

Noolaa spannend hoor al die krampen, slijm etc, wie weet, volle maan kom maar op!!

Francis fijn dat je dochter weer is opgeknapt!

Hier een beetje moe en heb maar heel de tijd last van opvliegers, om gek van te worden!
    Verwarming gaat hier ook echt niet aan!

Deel Deze Pagina