Nou, de titel zegt het al! Over een paar weekjes weten we of onze uk een meid of een jongen is. Wij hebben ervoor gekozen om dat met iedereen te delen, maar nu zoeken we een leuke manier om het onze families te vertellen. Iemand een leuk idee? Thanks!
je kunt een buikband bestellen met een man/vrouw teken erop of met een eigen tekst of plaatje waaruit het geslacht blijkt
Hey meid! Ik hoop voor je dat je het kunt zien. Onze kleine dondersteen lag tot drie keer toe hetzelfde waardoor tot drie keer toe wij nog steeds niet weten of we een jongetje of meisje krijgen. We worden dus enorm verrast straks... Ik hoop voor je dat jullie uk niet zo bijdehand is als die van ons haha. Ik vind de buikband ook een leuk idee, hoewel ik zelf niet zo'n fan ben van die dingen zou ik de band wel leuk vinden alleen voor het bekendmaken van het geslacht.
ik heb een cake gekocht met een zachte bovenkant. Daar heb i vervolgens blauwe muisjes in gedrukt en zo meegenomen naar mijn ouders.
Wij hebben het beide keren inderdaad ook gewoon verteld. Maar als je iets leuks wilt doen zou ik inderdaad ook iets met blauwe of roze muisjes doen. Of een taart met een tekst erop, zoiets...!