k keek net naar oprah en daar waren 2 personages van grey's anatomy in de show, en ik vroeg me af hoe het hier leeft... in amerika is het echt een giga hit namelijk! ik ben er wel verslaafd aan ahhahah ken ook echt niet wachten tot het nieuwe seizoen begint... xxx
heerlijke serie. jammer dat het zomerseizoen is, maar gelukkig hebben we de herhalingen op zondag nu. heb toch wel wat afleveringen gemist helaas, of half gezien.
Ik vind het een super serie baalde er alleen van dat het om zo'n rot tijd kwam. Hopelijk komt het volgende seizoen op een wat vroeger tijdstip.
nou heb stukjes gezien bij oprah ben toch wel benieuwd hoe alles afgaat lopen nou lopen ze daar natuurlijk al aardig wat voor op ons dus we hebben nog ff te gaan!!! maar mcdreamy gaat toch weer voor haar vallen hahaha SPANNEND het was idd op een rot tijd mag van mij best om half 9 beginnen ofzo... xxx
Ik vind het echt fantastisch! helaas is het nu niet meer op dinsdagavond maar op zondag, waardoor ik niet in staat ben het te kijken. Liefs Sinnamon
Jaa ik vind het ook een heerlijke serie nu maar wachten tot het nieuwe seizoen weer begint leukkk!! -x-
ik kjk het ook, heerlijke serie... eerst desperste houswives en dan grey...maja.. das nu allemaal ff afgelopen... al moeten we voor desperate houswives wachten tot 2007 (pfff)
Ik heb het net ontdekt en geniet van de dubbele afleveringen op zondagavond! Ik hoop maar dat ik niet op zondagavond ga bevallen...
Ik vind het een geweldige serie, lekker weg zwijmelen bij dokter dreamy , hihi. De dinsdagavond was iedere week van mij. En nu de herhalingen op zondag!! Groetjes Petra
hallo ik vind het ook een heel leuk serie,en dinsdagavond was ook mij avond,ik wacht met ongeduld op de volgende seizoen. Ally
ohhh meid je weet niet wat je mist hhahaaha maar niet iedereen vind het leuk hoor moet je maar een keertje opzoeken op internet en afwachten tot het seizoen weer is begonnen... xxx
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo van amerikaanse series hou... Waar is het mee te vergelijken? Ik vind Friends ook niet leuk, en ER, desparate housewives etc.. vind ik ook helemaal niks...
mmmm jah das dan heel moeilijk hahahaha ikv ind het nie echt te vergelijken een soort er dan maar maar het is toch een eigen serie er gebeuren zooo veel leuke dingen en bijna iedere aflevering ken je wel weg zwijmelen hahahah xxx
Maar wegzwijmelen waarbij dan?! Gecompliceerde liefdesverhalen oid? Ik weet niet waar het over gaat namelijk
nou het gaat over assistent grey die krijgt in het geniep een relatie met dr shepperd(dr mcdreamy <<<=== ziet er best goed uit) nadat iedereen erachter is gekomen staat ineens zijn VROUW op de stoep terwijl hij niet had gezegd dat hij getrouwd was. nou jah das een beetje in het kort 1 verhaal maar er lopen veel verhaal lijnen door elkaar zoek ff op internet zou ik zeggen... xxx