hallo meiden ik ben nu 6 weken zwanger,en ik ben best bang dat het mis gaat. ik heb af en toe een pijnlijke steek/pijn onder in mijn buik. in het verleden heb ik 5 miskramen gehad,en denk dat ik daar te veel aan denk. is het normaal dat je pijn hebt in je buik als je net zwanger bent? zijn er meer meiden die bang zijn? liefs love31
Gefeliciteerd met je zwangerschap! 5 miskramen, dat is heftig...... Helaas kun je er inderdaad niets van zeggen. Buikpijn kan ook groei van je baarmoeder zijn. Pas echt gerust ben je denk ik na de 12 weken echo. Deze zorgen kan niemand van je afnemen. Ik duim voor je dat het deze keer goed gaat. Succes en sterkte
Hoi, Ik had ook veel steken pijn in mn buik, maar dat bleek toch echt de groei van de baarmoeder te zijn en mn banden die al vroeg aan t opspelen waren. Daarnaast had ik ook pijn omdat mn spieren strak bleven staan terwijl mn baarmoeder wilde groeien en dat "gevecht"gaf ook pijn. Weet dus niet wat het bij jou is en kan me je angst voorstellen ivm eerdere miskramen maar pijn hoeft dus niet altijd foute boel te zijn! Ik duim voor je dat het goed zal gaan en dat je kunt genieten! Knuf, Mili
Hallo love31, Tijdens je zwangerschap zijn steken in je buik normaal hoor. Ze zeggen dat het het uitrekken van je baarmoeder is. Ik begrijp dat je bang bent dat het weer fout gaat maar probeer er van te genieten he meis. In iedergeval gefeliciteerd met je zwangerschap
Hoi Love31, Ik kan me goed voorstellen dat je erg angstig bent. Zeker aangezien je al meerdere miskramen hebt gehad. Ik ben nu 9 weken zwanger en heb ook regelmatig last van steken en zurende pijn. Ben hier ook wel angstig om, maar hou me er maar aan vast dat dit er inderdaad gewoon bij kan horen. Ik duim voor je dat alles goed gaat! Liefs, Leonie
kan me voorstellen dat je bang, ik weet helaas een beetje hoe je je voelt ik heb ook een mk gehad in juni van dit jaar. ik heb ook last van zeurderige pijn/ongipijn in mijn buik maar ik heb maandag een supermooie echo gehad met een kloppend hartje! Probeer toch een beetje te genieten!