Hallo, Hier mijn verhaal. Heb 2 juli mijn laatste (pil) bloeding gehad. Maar na 11 dagen lichtroze/ bloed verlies gehad was niet veel maar duurde wel 4 dagen eerst dacht ik mijn eisprong. Toen na 28 getest en negatief. week later weer negatief en toen eergister positief (wel een lichtroze straap maat hij stond er.kon het niet geloven en heb nog 2 keer getest en allebei positief dus vandaag naar dokter daar weer getest en ja hoor een plusje ook daar heel licht. heb voor de zekerheid bloed moeten laten prikken krijg rond 17.00 de uitslag. Zelf denk ik nu dat de 4 dagen roze en bloed toch een ongi is geweest want dan zou ik nu 2 dagen overtijd zijn.(klopt wel met de testen toch?) Want volgens mijn banner zou ik al veel verder zijn maar dan had ik toch wel een duidelijkere test. Zit echt in de zenuwen Wat denken jullie???????? Liefs sancho
Nu maar hopen dat ze niet vergeten te bellen... En dat de uitslag positief is natuurlijk! Ik duim voor je. Groetjes, Velobabe
ja je zou zeggen 3x positief is toch echt wel positief.. nou meid kom op tis al 11 over 5... men zit hier te wachten tot je de foon ophangt
ppppfffffffff, De dokter zou mij bellen......miss spreekuur uitgelopen Kan hem nie bellen smiddags staat altijd antwoordapp aan. Of ze zijn me echt vergeten Heb ook al 3 dagen allerlei symptomen men gevoel zegt ja. maar wil het graag van de dok horen
Oh wat erg dat jij (en wij ook, haha) zolang moeten wachten. Ze zullen je toch niet vergeten zijn? Liefs Neia
Hier zit er 1 ook met smart te wachten op de uitlag van Sancho... Duimen draaien overuren hihihihhihi
Neem aan dat je nog niks gehoord hebt.....zenuwslopend. Maar denk dat een voorzichtige felicitatie wel op zijn plaats is Groet Elf
nou dat vind ik dus niet normaal he dat ze je zo lang laten wachten al was het 5 over 5 ik was er dan al lang naar toe gegaan hihihihi ik zou zo lang niet in spanning kunnen zitten hoor hoop dat het raak is