De man van een vriendin van me slaapt ook met zo'n muts op ( en geitenwollen sokken aan omdat meneer koude voetjes heeft). En dan vraagt ie zich af waarom hun sexleven op zijn gat ligt...
Oja wat bij die van mij altijd een beetje irritant is : Hij denkt dat hij klusjes veel sneller kan doen dan daadwerkelijk het geval is. Wat maakt dat hij altijd te laat begint en dingen bijna nooit af heeft als hij dat beloofd heeft... Ook begint hij altijd vol enthousiasme aan een nieuwe klus om het vervolgens niet af te maken en weer aan het volgende te beginnen. Als ik ben werken en hij is thuis is het altijd een puinhoop als ik thuis kom , en dan zegt hij dat hij heel veel in het huishouden gedaan heeft en dan is meneer verontwaardigd dat ik niet zie wat hij gedaan heeft.. ( en ik zie het echt niet ... )
Mijn vent heeft ook hele rare slaapgewoontes. Hij slaap met een laken onder zijn dekblad. Zonder kan hij ook echt niet slapen. Zijn dekbed moet tot net onder zijn schouderbladen komen en zijn laken moet helemaal over zijn hoofd kunnen. Als hij dan gaat slapen, schud hij eerst zijn kussens op, draait hij met zijn gezicht naar het raam, laken helemaal over zijn hoofd zodat er alleen een luchtgat vrijblijft. Deken als een mummie om hem heen en dan slapen maar... Jullie begrijpen denk ik wel dat we twee aparte dekbedden hebben. Onder een dekbed valt gewoon niet te slapen met hem. Verder is hij onwijs trots op zijn eigen boeren en scheten. Hij lacht er altijd het allerhardst om.
uhm.., en ook voor de anderen die het met je eens waren: Ik weet dat er ranzige dingen bij staan en ik zag sommige dingen graag anders! Maar gelukkig heeft hij nog veel meer dingen die wel super en geweldig zijn aan hem! Enne hij heeft het af en toe net zo 'zwaar' met mijn gezeur omdat ik alles perfect wil, op mijn eigen manier en ook alles altijd schoon en hygienisch wil.. Dat botst veel maar we zijn, vind ik zelf, een superstel en kunnen elkaar in alle dingen vertrouwen en hebben het meestal erg leuk met elkaar. Hij is mijn allergrootste vriend en maatje.. En ja, daar kan ik mee leven!! En ik ben er nog gelukkig mee ook!!
Ik kan altijd zien waar mijn man heeft gezeten als hij chips heeft gegeten. Ik snap echt niet hoe hij dat voor elkaar krijgt elke keer weer. Wat betreft vrij vragen hier iets anders. Voor de zomervakantie heeft meneer bouwvak, maar de baas wilde dat er op 1 week na altijd iemand aanwezig zou zijn. Mijn man kwam 's avonds thuis: lieverd we moeten nu naar de vakantie kijken hoe we hem anders willen want het kan niet zoals het vast stond. Ik nog: kan dat niet na het eten dan, maar nee hoor het moest nu. Na een week of 2 vraag ik of het goedgekeurd is, heeft'ie het nog niet eens doorgegeven...
Als hij ze dan toch verzameld, kan je ze ook aan school/psz/kdv geven.. wij verzamelen ook , maar dan speciaal daarvoor.. haha
Haha!ik lig in een deuk! Gelukkig heb ik nergens last van want ik ben vent-loos!hihi!dus geen haren vissen uit de wasbak na het scheren of neusharen trekken, geen vuile sokken zoeken door het huis, geen douchegordijn uithangen nadat hij gedoucht heeft omdat meneer te beroerd was dat te doen, geen vetvlekken uit z'n spijkerbroek wassen of welke knoeivlek danook wat dagelijks drie keer gebeurde!niet uren rondlopen wanneer we op bezoek gingen omdat meneer heel goed wist waar die mensen woonden maar was t ff vergeten...duh! En geen scheten latende boerende snurkende slaapprater naast me hahahaha!
Jep, die van mij is ook zo. Zo hard mogelijk. En als ik er per ongeluk eentje laat, kijkt hij me raar aan. Terwijl ik ook nog netjes pardon zeg en hij dat vaak genoeg vergeet.
Mijn man moet ook alles meteen opeten. Zak chips is met kleine 10min verdwenen. Vooral zakje m&m's en engelsedrop is hier met kwartiertje 'opeens' spoorloos verdwenen. Had met Sint van die speculaasstaven gehaald. Kwamen thuis van boodschappen en serieus, dat ding was al op voordat de 2 tassen met boodschappen waren uitgepakt! Idem met chocoladeletters pfff. Ik ben er niet zo gek op en dat weet hij. Dan verrast hij me zogenaamd met een letter en dan 'erachter komen' dat ik het niet zo lekker vind en dan offert hij zichzelf wel op om ook de mijne op te eten. Nu kreeg ik van sint'mn pa' een letter en die was eigenlijk best lekker. Heb dus man verboden om eraan te komen. Die van hem was zelfde avond al op en zat toen week lang mij aan te staren als ik hapje van mn letter nam. En dan steeds vragen of hij ook heeeel klein stukje mag. Uiteindelijk heeft ie alsnog mn halve letter opgegeten. Hij kan t niet hebben als 'zijn lekkers' op is en mij dan nog ziet genieten omdat ik wat bewaar net een klein kind dan
m'n vriend en kleine zusje (6 jaar) zijn dikke vriendjes, hij leert haar allemaal stomme dingen aan. In de tussentijd zegt ze altijd na een boer: PARDON DAT DIE NIET HARDER KON. Ook is hij heel vaak trots op zijn drol, vooral als het op een letter lijkt. Hij blij want m'n zusje vindt het geweldig (ten minste iemand die er juichend naar kijkt) en ja, m'n zusje poept nu ook al trots letters die gezien moeten worden (heel veel gegiechel). Hij drinkt minstens een liter melk per dag en praat daar heel boers bij. JOAAAH DAS GOED VOOR ME! Zodra hij de afwas doet (doet ie gelukkig wel vaak laatste tijd) stopt hij om de twee minuten om lachen naar me toe te lopen en iets grappigs van de dag te vertellen, de afwas duurt zo'n 20 minuten. Bij alles maakt hij berekeningen en verteld hij hoe anderen iets praktischer en beter op kunnen lossen, echt ALLES. Zelfs bij de vk vandaag, hoe ze de printer konden verbeteren zodat ze overal vandaan kunnen printen. Ohja en z'n grootste tic is dat hij alle deuren na moet checken of ze wel goed op slot staan, hij trekt de deur dicht, zet het op 2 sloten trekt eraan, loopt weg, stapt op zn fiets, fietst naar de deur, checkt het nog een keer en terwijl hij zich omdraait trekt hij er nog eens aan!
Hihi, mijn man valt wel mee volgens mij. Ik weet niet hoé ik het gedaan heb, maar hij gooit netjes zijn spullen in de wasmand, hij wast af etc. Wat ie wel doet: * met tafeldekken altijd eerst de borden op tafel zetten en dan bedenken dat we tóch beter in de keuken kunnen opscheppen * 's avonds drink ik graag nog een kop thee. Als ik dan vraag of hij ook wil dan is het bijna altijd 'ja, lekker!' maar hij drinkt het bijna nooit op * hij heeft altijd allemaal ideeën om zuiniger aan te doen met energie/verwarming etc., maar alles wat ik noem 'zet toch geen zoden aan de dijk'. Tsja * hij maakt echt heel malle staartjes bij onze dochters Hmmm... Ik geloof dat ik meer gekke gewoontes heb dan hij
Mijn man valt volgens mij best mee vergeleken met de rest haha. Hij is echt een schat en helpt heel veel mee in huis maar heeft een paar irritante eigenaardigheden (die ik vast ook wel heb...) - Maar half reageren als hij aan het gamen is. Dan denk ik dat hij iets gehoord heeft omdat hij wel gereageerd heeft en dan vervolgens is het vijf minuten later "Sorry wat zei je? Moest even m'n level af maken" fijn.... - Een geluid maken alsof hij half stikt en der echt in blijft hangen als hij z'n tandpasta uitspuugt. Eerste keer dat ik dat hoorde dacht ik echt dat er iets aan de hand was - Als hij verkouden is zijn keel keer op keer 'krabben' door een kei hard 'Gggghhhhh' geluid te maken. Vooral 's nachts waardoor ik klaar wakker schrik - Ineens uit het niet beginnen te zingen. Op zich is dat soms best leuk en helemaal niet erg want hij kan best goed zingen. Maar als ik de hele dag door The Lion Sleeps Tonight hoor inclusief dat hele hoge stuk word ik wel een beetje knetter. Gangnam Style, Call Me Maybe en sinds kort ook weer Last Christmas zijn ook favoriet. Kan ze niet meer horen. - Altijd een kwartier voordat we weg moeten al helemaal gestressed raken "Schiet nou op, ben je nou nog niet klaar?! Je bent ook altijd te laat." Terwijl ik al bijna klaar ben maar omdat we dan de hele tijd staan te kibbelen kan ik niet doorwerken waardoor ik vaak precies op tijd klaar bent. Dit heeft tie van z'n moeder trouwens, die is liever een half uur te vroeg dan op tijd... - Hij is ALTIJD z'n spullen kwijt. Al meerdere keren geprobeerd hem zo ver te krijgen z'n autopapieren, sleutels en portemonnee op een vaste plek te leggen. Maar meneer wilt ze niet in de woonkamer "Want dan kunnen ze gejat worden" Dus dan zeg ik, "Leg ze dan op je werkkamer" maar dan moet hij naar boven dus dumpt hij alles in de keuken, of in de eetkamer, of op de lage tafel in de woonkamer...En als de dan weg moeten is het chaos want hij is z'n spullen kwijt...
Ik heb redelijk veel aan m'n hoofd de laatste tijd, en ik vind het tijdens het autorijden echt héérlijk om dan even na te denken. Thuis ben ik altijd met vanalles en nog wat bezig en doe ik nooit 'niks', maar in de auto zit ik altijd maar een beetje te zitten, en kan ik eindelijk eens goed overdenken.. Maar.. Daar kan vriendlief dus niet tegen. 'Wat ben je stil?' -Ja, ik heb even niet zoveel te zeggen.- 'Wat is er dan?' -Ik zit gewoon lekker na te denken!- 'Waar denk je aan dan?' -Je mag 3 keer raden..- 'Ehh.. Aan de kliniek/ICSI/IUI/ietsanderswatmetvruchtbaarheidsbehandelingentemakenheeft zeker?' -Inderdaad..- Dan is het even stil. 5 minuten later; 'Hoi!' -Eh.. Ja.. Hoi?- 'Waar denk je aan?' -Je mag weer 3 keer raden!- 'Zal ik m'n mond maar even houden?' -Ja, doe maar. Ik ben niet chagerijnig of boos ofzo, maar ik zit gewoon even lekker na te denken!- 'Oh, okay' En 5 minuten later begint ie dus weer '*Iets willekeurigs over een vogeltje dat voorbij vliegt oid*' -He?- 'Ja dat vogeltje.. Zag je.. Oh.. Ik zou m'n mond houden he? Sorry..' Ik heb 'm een keer gevraagd hoe ie dat doet als ie alleen in de auto zit. Dan is er ook niemand die tegen 'm praat. Blijkt dat ie dan BNR nieuwsradio aanzet.. Niet omdat de verhalen zo interessant zijn, maar gewoon omdat er dan gepraat wordt Hij heeft er trouwens alleen in de auto last van, thuis niet Ergens is het ook best lief dat hij zich zo druk maakt als ik even wat stiller ben, maar op die momenten zelf vind ik het altijd heeeel irritant
Mijn man is de kalmte zelf, maar af en toe kan hij heeel driftig worden. Dan gooit hij met dingen en dan pest ik hem: met mijn hormoonhuishouding had ik dat kapot moeten maken
Mijne zit kaartspelletje op telefoon te doen op de wc...Ja je moet wat als je er 20 min op "moet" zitten LOL