De lachwekkende gekke gewoontes van je man

Discussie in 'De lounge' gestart door lennylenn, 12 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    Ik heb een hele lieve man, die heel goed helpt in het huishouden gelukkig. Maar toch een aantal dingen zoals:

- Alle was bij elkaar in de wasmachine gooien, licht en donker bij elkaar, als er een rode sok bij zou zitten zou deze er ook nog wel bij kunnen. Gelukkig sorteer ik de was.

- Als hij ergens mee bezig is (spelletje, programma kijken) vooral niet praten, je krijgt toch geen antwoord.

- Ipad of telefoon gaan mee naar het toilet, dan kan hij zonder gestoord te worden een spelletje spelen.

- Als we bijvoorbeeld naar een feestje gaan, moet ik zijn kleding "goedkeuren", krijg dan vragen of het wel mooi bij elkaar staat ;)

- Moeten we ergens optijd zijn? Reken er maar niet op, meneer staat meestal te laat op, rent als een gek de douche in, haast haast haast, meestal zijn we dan ook 5 a 10 minuten te laat. Behalve op het werk, daar is hij wel altijd op tijd.

- Ik ben zijn wekker, hij hoort 'm niet. Al zet je een compleet orkest naast zijn bed, hij slaapt gewoon verder.

Ik heb echt een lieve, schattige man!!

2. Loesjee89

Loesjee89 Actief lid

10 aug 2012
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Teveel om op te noemen;) zie er veel hier terug bij andere mannen! haha...
    1 ding, hij praat enorm hard aan de telefoon, ook als hij mij belt.. Dan zeg ik altijd hallo ik heb de telefoon gewoon aan mn oor hoor! kzet standaard al het geluid zacht. Mijn kleine nichtje was een keer aan het logeren bij ons en s ochtends werd hij gebeld. Weer enorm hard praten natuurlijk... Was ik later op de markt met mn nichtje, stonden we bij de groente/fruit kraam, zegt ze: die man die lijkt op F.... Ik zeg waarom? Zag geen gelijkenis;) was een oude man achter de kraam die zn fruit schreeuwd aanprees.... zegt ze F... praat net zo hard als hem! haha

3. Aloe

Aloe Niet meer actief

#243 Aloe, 24 dec 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 dec 2012
    Als ik wat zit te vertellen en hij verstaat me niet doet hij net alsof hij het wel gehoord heeften zit dan heel geinteresseerd ja te knikken.
    Dat kan dus weleens gekke taferelen opleveren. Vaak antwoord ik dan met :ja, wat vind jij daar nu van? Gnagna........of oh dus je vindt het leuk dat ik op mijn bek ging? En dan zit hij nog te kijken van ........net doen alsof ik alles gehoord heb. Dus zeg ik dan meestal maar: als je mij nu niet verstaat zeg dat dan! Zo irritant.

En idd, hele lulverhalen. Ik dacht dat mannen zo direct waren. Nou deze niet hoor. Wat een geouwehoer.

Hij is vergroeid met zijn Iphone....

Laat de lege dingen altijd voor mij staan om op te ruimen.

Kan op zo'n homo-manier staan. Met het bijpassende handje.

Als hij haast heeft dat raakt hij helemaal in de stress en gaat hij ook vaak rennen. Hij kan dan echt maar 1 ding tegelijk.

Huishouden is het echt wel een beetje een dombo. Idd met het vuile doekje eerst de wc doen en dan pas de kraan. Of een geheel vuile was die in de wasmachine zat en nog draaien moest ophangen! Kurkdroog en stinkende mega was maar doorhebben ho maar.

Broodkruimels op het aanrecht laten liggen.

Koken, bv. Pasta dan gaat hij eerst alle groente voor de saus gaan snijden en als dat klaar is dan gaat hij pas het water aanzetten voor de pasta.

Hij zal nooit een scheet of een boer laten. Dan schaamt hij zich en gebeurt het dan zegt hij netjes sorry.

Hij heeft totaal geen zelfspot...........als ik hem dit dus allemaal voorleg en er om lach dan vindt hij dat helemaal niet leuk en is hij echt geirriteerd.

4. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Volgens mij heb je het nu over mijn man! ;)

5. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Mijn man kan niet los komen van verkoopsters aan de telefoon......
    hij zegt dan altijd of ie er nog even over kan nadenken, waarop hun antwoord is zullen we u dan over 3 dagen terug bellen? zegt ie altijd JA is goed! en dan gaat de telefoon 3 dagen later en dan zegt ie ohhh dat is zeker die verkoopster ik neem niet op hoor! en vervolgens zit je dagen lang met een telefoon die s´avonds tig keer afgaat.
    zeg zo vaak......hang gewoon op of zeg geen intresse en hang op!!!!!! heb de telefoon ook wel eens uit zijn handen gerukt en gewoon uit gedaan.....
    Hij durft gewoon niet het wordt NEE te zeggen.

Mijn man moet ook altijd naar de wc vlak voor we weggaan dus dan weet ik alweer dat we te laat komen want er gaat altijd een boekje mee.

Doodsbang voor spinnen(en kakkerlakken, op vakantie),.....ik moet ze altijd vermoorden of de kamer uitjagen terwijl hij op het bed of de bank staat met `goede adviezen`.

6. Aloe

Aloe Niet meer actief

Hihihi. Verder hebben we dan wel een leuke man vind je niet?

7. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ja, t is een schat verder :)

8. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Als mijn man de jongste te eten geeft, dan heeft ie het lepeltje in zijn hand en gaat richting het mondje van de kleine dan doet hij automatisch ook zijn mond open, whahahah..
    Zo'n grappig gezicht is dat :D

9. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik heb ook al honderden loterijen af moeten bellen.. En hij maar klagen waar ons geld steeds heen ging ;)

Deel Deze Pagina