oja nog een paar dingen... Hij slaapt met een kussen onder zijn arm....trommelt met bestek...eet altijd als laatste zijn vlees op (aardappels, groente en dan pas zijn vlees) en kan nooit wat vinden...
Hij heeft een eigen ochtendritueel. Zo erg, dat ik hem smorgens in bed lig te volgen van "en nu dit.." Ookal slaap ik nog half. Hij moet altijd iets in zijn handen hebben. Heeft dus ook standaard speeltjes in z'n zak om maar bezig te zijn. Elke 5 minuten die hij heeft (tanden poetsen, naar de wc gaan, even op mij wachten, wachtkamers..) zit ie met zijn telefoon: serie te kijken of een boek te lezen. Overal moet saus bij.
O ja dat herken ik.....totdat ik het een keer beu was... We hadden uiensoep op en pfff het begon al goed te werken....ik heb zowat de hele avond me ingehouden, buikpijn van hier tot ginder maar ik hield vol... Toen we uiteindelijk in bed lagen, kon eindelijk de druk eraf....prfprfprfffff net een band die leegliep.....even was het stil....en KWAAD dat ie was... en ik lag helemaal in een scheur.....hij vloeken en tieren en moest moest steeds harder lachen, hij was helemaal pissed-off, de kleuter.
Aarg dat doet die van mij ook! 'anders zit de prullenbak zo snel vol' ..ja, daar is dat ding toch voor wahaha! Bedacht er net nog 1: als meneer aan het bellen is, moet al het andere geluid uit en mag ik ook niet tegen m praten anders raakt hij in de war. Dus ga ik expres tegen hem praten natuurlijk, en dan kan hij niet boos worden omdat ie aan de telefoon is hahahah
hier altijd als eerst t vlees en dan zn groente snel naar binnen werken. en als laatste zn gekookte aardappels(echt voor 3personen!) in zn bord, prakken als een malle, jus erover en dan halve pot appelmoes.... elke stampot moet trouwens halve pot appelmoes overheen... bijv boerenkool: boerenkool op zn bord, jus erover, worst in plakjes er netjes over verdelen en dan halve pot appelmoes(je ziet letterlijk zn eten eronder niet meer zoveel appelmoes!!) oja en hij eet ALTIJD uit een diep bord! als hij gedouched heeft ligt alles op de grond in de badkamer, kleding, handdoeken. en dan t liefst precies voor de deur. waarom? dan kan ie t niet vergeten(??) om het in de wasmachine te doen.... Doe dat dan ook!! breek altijd mn nek over zn kleding en handdoeken. Tis zelfs zo erg dat zoonlief hem er nu op wijst als die naar de wc moet want dan ligt kleding van papa in de weg. als hij gamed kan je lullen tegen hem tot je een ons weegt. ook als hij iets aan je vraagt en je geeft meteen antwoord terug dan hoort ie t al niet eens meer. en dan half uur later als ie opeens weer back @ earth is, dan vraagt ie zich af waarom ik nog geen antwoord heb gegeven. oja en als we film gaan kijken (dat dan begint om 20.30 bijv) dan vraagt ie uur of 20.20 hoelang hij nog heeft. '10min schat' en gaat dan doodleuk een spelletje doen dat dan 30min duurt (een of ander dom spel waar je een level heb dat dus bepaalde tijd duurt) hier staat dvr dus altijd standaard op pauze tot bijna 21.00 want hij moet na zn spelletje ook nog even drinken pakken, naar wc, andere broek aan want dat zit lekkerder op de bank enz enz enz. 1 voordeel: kan alle reclames lekker snel doorspoelen omdat de film dan half uur op pauze heeft gestaan
Oh jee, als ik dit topic lees ben ik toch echt bang dat ik in het verkeerde lichaam geboren ben.... Ik ben stiekem een man! Ik heb ook ochtendrituelen, kan nooit gelijk to-the-point komen, laat tijdens het eten ook altijd het vlees voor het laatst liggen, schud met de melk, ik zet lege pakken rustig terug in de koelkast en als ik aan het bellen ben moet het stil om me heen zijn
Haha ja, én de laatste slok koffie/thee/drinken niet opdrinken...lekker ook als je nietsvermoedend de vaatwasser wil vullen...allemaal koffie op mn net geschilderde muur...
Ik heb zo moeten lachen om sommige gewoontes van de mannen... Mijn man legt s'avonds met tv kijken altijd zijn voeten op de koffie tafel en is dan zo vriendelijk om gewoon zijn werk(zweet)sokken aan te houden. Overal moet curry of schilisaus op, stampot soep etc. Als hij iets kwijt is vraagt hij zonder eerst zelf te zoeken standaard aan mij waar het is. Altijd als hij thuis komt van het werk is het 1 streep naar de wc om te poepen. Hij moet altijd vermelden wat hij op de wc gaat doen ook als is er visite... Hij: Schat ik ga effe poepen Ik: goed lieverd roep je even als je klaar bent veeg ik je billen af... Na deze doet hij het niet vaak meer als er visite is haha Verder... kennen jullie kerst met Linus? Nou ja zo'n vent heb ik hier thuis mega irritant, maar vaak ook lachen tis nooit saai zeg maar.
Hahaha hier hetzelfde, volgns mij ben ik ook n man Zet ook troep in de vensterbank ipv meteen in de prullebak hahha Ik heb een hele lange avondritueel Mijn lief is heel erg netjes, maar soms is dat best irritant, want alles moet ook recht staan, ik schuif t dan weer lekker scheef, en hij zet t meteen weer recht 'dat moet gewoon' En nagelbijten, onder tv kijken enzo, en dat maakt me toch n herrie!!! Vind t bijzonder dat hij nog vingers over heeft!! En als we net 10 min weg zijn moet hij altijd plassen, maar nee meneer gaat niet voor die tijd plassen want dan hoeft hij nog niet..........
O zo herkenbaar. Zijn al die mannen hetzelfde ofzo?? Hier: - Kwartier voor hij wegmoet uit bed komen en ook al moet hij om tien uur weg is het: Schat, wil je een broodje voor me maken, schat wil je sigaretten voor me draaien, wil je dit wil je dat. Grr... Mag ik ook uitslapen en kun je niet tien minuten eerder eruit om het zelf te doen? - Altijd en overal met zn telefoon zelfs als ie moet plassen. - Komt altijd om kwart over zes thuis eet dan als een varken een bord leeg om erachter te komen dat het tien voor half zeven is en hij nog een half uur heeft voor ie weer moet gaan werken en gaat vervolgens heel gezellig TV kijken. - Sokken naast het bed laten liggen en na een week boos naar mij komen waarom er geen schone sokken in de kast liggen. Nou wat denk je ervan om je sokken in de wasmand te dumpen? Gevolg: Binnen 5 minuten een uitpuilende wasmand met sokken, onderbroeken en hemden. - Lege flesse, pakken op het aanrecht laten staan. Borden en bestek e.d. in de gootsteen. Wil je snel ff water pakken of wat weggieten staat de gootsteen vol met zooi! Reden: Ja jij krijgt altijd meer in de vaatwasser dus kun jij het beter doen. Okay zet het dan gewoon op het aanrecht. Ook als ie een eitje heeft gebakken staat de pan op de plaat met een laagje water met dreft erin. Zo ranzig. - Altijd als je 100 mag de cruise control op 105 zetten. Zo rij je net wat harder dan de rest, en krijg je geen boete: 3km tellerafwijking en 2km correctie. Zucht.. Die vijf km per uur maakt ook echt het verschil. Kan zo nog wel ff doorgaan.
Hahaha zo herkenbaar dit... Ook hier worden zeer regelmatig stinkende scheten naar me toe gewapperd. Verder kan meneer úren in zijn neus peuteren, hij friemelt altijd aan naadjes van broeken en truien (en dan het liefst van mijn kleding, irritant ), hij husselt al zijn eten door elkaar incl vlees, en de ergste: hij eet ALLES met een lepel! Ja ook bami en spaghetti!
ik herken ook wel het 1 en ander in mezelf vooral het eten in volgordes ben geen groenteneter en gek op vlees dus dat moet als eerste op. Manlief hier neemt altijd de tv gids mee naar de pot, maar je hoeft hem niet te overhoren wat er 'savonds op tv komt. Hij heeft een broertje dood aan bijvullen van koffie, suiker ed. en de vuilnisbak laat ie tot torenshoog oplopen, net zo lang tot ik hem moet verschonen. Hij vindt het logisch om eerst de vaatwasser te vullen en aan te zetten voordat ie gaat koken. Dan is het aanrecht wel leeg en schoon, maar zitten alle pannen (die hij nodig heeft) in de vaatwasser. @Bellen. hij neemt 9 van de 10 keer de telefoon op.(ik houd niet van bellen) En dan gaat hij niet lekker rustig op de bank zitten, nee dan gaat hij heel zenuwachtig staan wiebelen, vaak net in mijn (tv)beeld, hij praat 10 keer harder en heel snel en onderbroken waardoor het klinkt alsof hij de ander niet uit laat praten en er tussendoor wil tetteren.
Hahahaha ik ben uitgelachen. Oké: *bij het afrekenen, zegt de caissière : dat word dan 15 euro. Zegt hij ALTIJD bedankt. Ik heb al een paar keer uitgelegd, dat hij de boodschappen of wat dan ook zelf uitzoekt, zelf betaald en zelf in de auto legt... Maar bij elke winkel 'bedankt' hij de caissière *schoonmaken, eerst stofzuigen, dan schoonmaken, dan dweilen... *alle was opsparen en dat dan in een keer in de mand doen... *als hij iets moet bellen, dan begint hij altijd met: u spreekt met Jan Jansen uit Amsterdam. (Dan wel de echte naam) En die prullenbak, ook dat gebeurd hier zo....
Oké hier ook wel een leuk rijtje! - idd ook eerst vlees opeten want als het huis afbrand is het lekkerste iig op. - overal moet curry bij zelfs voor hij geproefd heeft. - gel in het haar als hij het s avonds wast en niet meer weg hoeft! Deo en een luchtje op doen voordat hij gaat sporten! ( lees van huis uit in zijn eentje hardlopen!) - ik heb hem aangeleerd dat hij de wc kort moet doorspoelen wanneer hij plast, dus die knop eerder terug drukken om water te besparen! Hij draaft nu alleen door en doet dat ook als hij heeft zitten poepen en er dus een kilo stront in ligt en 3 km wc papier ( meneer is een propper)! Ik kom dus regelmatig op de wc en dan ligt er nog iets mij aan te kijken! Erg leuk als hij s avonds heeft gezeten en ik de volgende ochtend naar het toilet ga. Wat een lucht! Blegh! - zo verstrooid als iets. Van het wkd na verjaardag heeft hij alle statiegeld flessen in de kliko gegooid!!! - vuile was gooit hij, in de wasmand, op zolder voor de wasmachine, naast zijn bed! - luiers verschonen, hij opent de luier, tilt hem onder zoon uit en gooit hem op de grond. Zoon schone luier aan klaar! Ik loop altijd luiers achter hem op te ruimen! Na 2 jaar nog steeds! Zo zijn er waarschijnlijk nog wel een paar. Jammer alleen dat ik om geen 1 van deze dingen kan lachen!
** Hij kijkt de rijdende rechter (vreselijk!!!) ** Moet persé de auto voor de deur.. dus hij kijkt de hele tijd uit het raam totdat de auto die op "zijn plek" staat weg gaat(zit niets van hem bij, maar goed ), gaat hij zijn auto pakken en zet hem op zijn eigen plek... (let wel, dan zit er bijv maar 2 plaatsen tussen waar de auto staat, gaat nergens over, haha)
Wat errug... dat doet ie van mij dus ook. Ook met kleren van de kids als hij ze naar bed brengt als ik werk kan ik de volgende dag de kleren opruimen, hij trekt ze uit gooit ze van zich af en laat ze daar precies liggen waar ze neer vallen...
En het stomme is trouwens nog, dat hij een tijdje had als hij aan het bellen was, hij zei :Met Jan Jansen namens KPN Ook als hij privé belde ... Hij werkt niet bij KPN hoor, voorbeeldje haha