Halfzusje of halfbroertje?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ozzy, 1 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ozzy

Ozzy Actief lid

31 jan 2007
    379
    0
    0
    Rotterdam
    Vraag je je wel eens af of je misschien wel een halfzusje of halfbroertje zou kunnen hebben?(van dezelfde biologische vader dus). :confused:

2. Niet meer actief

nee want als ik ze heb dan weet ik dat al hihi ;)

3. stiekel

stiekel Bekend lid

hoi hoi

nee want ik heb ze.
    een halfbroertje en 2 stiefbroertjes bij mijn vader.
    en 2 halfzusjes bij mijn moeder.

groetjes sandra

o ja en nog een volle broer en zusje

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Oi... dat is een gedachtenspinsel zeg... Maar nee, ik denk daar eigenlijk nooit over na.

5. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Tja mijn vader was een zeeman en die heeft voor mijn moeder wel vriendinnen gehad in het buitenland.
    Dus grote kans dat ik ergens een half broer of zus heb rondlopen (die kans is er zei mijn pa altijd)
    Maar ik kan daar niet van wakker liggen ;)

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Nooit over nagedacht.Maar het programma spoorloos kijk ik graag.

7. nee nooit over na gedacht! maar mijn vader zou zoiets nooit doen! zou het ergens wel leuk vinden denk ik

8. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik heb een half broer en half zus. Maar mijn vader was een echte rokken jager dus het kan zo zijn dat er meer rondlopen.
    Mijn vader is al 14 jaar overleden dus we zullen het nooit weten. Hoeft ook niet..

9. Ozzy

Ozzy Actief lid

31 jan 2007
    379
    0
    0
    Rotterdam
    Ja Channie dat wilde ik nou weten! je zegt hoeft ook niet..dus je zou hem/haar nooit willen zien of je hebt er nooit vraagtekens bij? van lijken we op elkaar ofzo?
    Of heb je zoiets van "uit het oog uit het hart" "houden zo"...begrijp ik uit je reactie..

10. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Nou niet uit het oog uit het hart maar meer ik ken het niet dus missen doe ik het ook niet.
    Uiteraard ken ik er 2 maar zoveel heb ik er niet mee, hun zijn 2 echte en dat merk je gewoon net als ik en me zusje wij zijn ook 2 echte zusjes en dat merk je ook. Ik vind het niet zo bijzonder de band is er niet echt.

11. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik heb er ook weleens over nagedacht, mijn pa hield er ook nogal wat vriendinnetjes op na. (tijdens zijn huwelijk)
    Je zal maar een relatie krijgen met je halfbroer, en niet weten dat ie je halfbroer is!

12. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Voor zover ik weet heb ik een hele broer, een halfzusje, 3 halfbroers en 2 stiefzussen ;) Ach, misschien loopt er nog wel wat rond!

13. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (Belgiƫ)
    Ik heb een halfbroer bij mijn vader, maar of er nog ergens iemand rondloopt?

Dat weet je natuurlijk nooit! Het kan altijd zijn, voor het huwelijk ofzo, een 'ongelukje' waarvan hij zelf niet op de hoogte van is.

Maar zal het toch nooit weten, want ik spreek mijn vader al zeker 5 jaar niet meer..

Deel Deze Pagina