Hier ook een echte fan! Heb ook 3 dvd's van hen. Tijl vind ik 'solo' t beste, maar de chemie die ze onderling hebben is t allerbest!
adjust paste niet in het team werd er gezegd en dus is jeroen van koningsbrugge erbij gekomen.. ik snap trouwens niet eens dat adjust heeft gewonnen, wat een laml*l... het meest lach ik om jeroen van koningsbrugge en ruben van der meer.. maar komt er dan nog wel een aflevering van de lama's dit jaar?
Ik sluit me aan bij sweet angel 100: Tijl vind ik solo echt geweldig, moet altijd om hem lachen. Maar inderdaad de chemie tussen de lama's maakt het!
Wat ik me ineens afvraag... Vorig jaar (of dit jaar?) was er toch zo'n wedstrijd voor een nieuwe lama? Dat is een jongen geworden (weet zn naam niet) met die grote kin ik vond hem ook een beetje overdreven.... Maar die zit er nu helemaal niet bij?! Is dat dan niet meer doorgegaan ofzo? ?
De lama's zijn leuk! Als het lukt om kaartjes te krijgen voor de theatershow, moet je zeker gaan. Ik vond het echt grappig.
ja het is altijd weer lachen met de lama's Vorige week had ik ex lama Sara in mijn winkel wat is die anders zonder make-up
Ik heb een keer zo in een scheur gelegen. Ruben Nicolai die zo'n presentator van Shownieuws na wilde doen. Deed net alsof ie aan een tafel stond en maakte een stom dansje/gebaar met z'n handen. Het was niet eens zo grappig maar hij was ZO melig dat zelfs hij die grap niet op een serieuze manier kon brengen haha Wel een leukertje trouwens die Ruben
Hee, de lama's zijn er weer! Zap ik om 21:15 uur over naar ned 3, blijkt het al lang begonnen te zijn! Wat ik gezien heb, was natuurlijk weer lachen geblazen.
ben ook sueopr blij dat eht weer begonnen is toen eht gestopt was heb ik alle 5 de dvds maar gekeken zijn ook super leuk nu al zin in volgende week
ik heb het ook gemist, lang leve internet.. http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=3178&md5=e2efc0bbab1dc37fdd3ae916850bf6b3