Na aanleiding van het topic over hobby's zag ik dat er best wat mensen lezen als hobby hebben. En naast dat ik het graag doe, praat ik er ook graag over Welk genre lees je graag? Wanneer lees je? Enz.... Ik zal zelf beginnen: ik lees in bijna elke vrije minuut die ik kan vinden. Sowieso elke dag! Al jaren op een ereader, al moest ik daar in het begin aan wennen. Maar met de hoeveelheid dat ik lees is dit makkelijker en voordeliger Ik heb een Kobo abonnement en dat haal ik er met gemak uit. In gewone maanden 7-8 boeken per maand, in de maanden met vakantie nog meer. Mijn genre is thrillers.
Leuk! Ik lees ook veel, voornamelijk thrillers en ook vooral op m'n kobo ereader met abonnement. Ik lees gemiddeld 3 boeken per week denk ik. Ik ben ook altijd in meerdere boeken tegelijk bezig, vinden mijn man en kinderen heel raar . Momenteel bezig in eentje van Blake Pierce, Carla Kovach en Tina Frennstedt.
Hier door de week altijd alleen voor het slapen en in het weekend wat meer. En vakantie zoveel mogelijk! Lees momenteel vooral wat historische romans, en thrillers hou ik ook van maar het wisselt nog weleens bij mij.
Ja lezen! Dat moet elke dag! In nood lees ik savonds niet maar verder elke dag. Minimaal 10 min maar vaak wel ergens tussen de 30 en 60 min. Ik ga eerder naar bed om te kunnen lezen. Lees op een kobo ereader net als man en zoon. Via bol een abonnement en dat halen we er met zijn 3en er makkelijk uit. Ik lees romantische boeken. Lekker makkelijke verhalen, als ik thrillers lees dan droom ik er snachts over
Ik lees uren als het aan mij ligt. Niks fijner haha. Ook nagenoeg altijd op mijn ereader. Bijna altijd via kobo en het liefste romantische, simpele boeken. Wil er vooral niet te veel over nadenken en altijd met hea. Altijd al gedaan. Ik las wel altijd wat meer soorten, ook thrillers etc, maar nu vooral nog romantiek.
Ik lees ook al heel lang. Heb ook een kobo abbonnement maar lees op mn telefoon. Zo kan ik altijd overal lezen, in de wachtkamer, wachtend op het schoolplein, in de keuken tijdens het koken en in bed. Vaak vind ik een boek van een serie, lees dan hele serie uit en ga dan door zoeken naar de volgende
Ja team ik lees. Dochter ook. Ben nu over een vampier heks en demonen lezen. Allerzielen heb ik net uit en nu ga ik schaduwen van de nacht lezen. En dochter 48 uur al vind ik die flap tekst beetje tja.
Jaa ik hou van lezen. Ik heb ook een ereader en kobo abonnement. Het liefst voor het slapen gaan al is het nu met onze dochter wat minder want moeee. Ik lees zo'n beetje alles. Het liefst young adult / fantasy / scifi.
Ik lees lang niet zoveel als jullie maar ik hou er wel enorm van in de weekenden en op vakantie. Ik lees graag literaire romans, historische romans, psychologische romans en soms ook non-fictie (vaak psychologisch, sociologisch, medisch) Ik vind thrillers ook geweldig alleen dan slaap ik dus echt niet meer
Ik heb toevallig m’n Kobo abonnement deze week weer geactiveerd. De boeken van Linda van Rijn spreken me erg aan. Nu in 3dagen Ciao Bella uitgelezen. Als jullie meer boeken in die stijl weten?