afslank pillen

Discussie in 'De lounge' gestart door Dyja, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyja

Dyja Actief lid

2 sep 2009
    151
    0
    0
    full time mama van 2 heerlijke zoons
    ergens in Nederland
    Hoi meiden,

Zoals denk ik wel veel mensen heb ik besloten eindelijk eens wat te gaan doen aan de extra kilo's die er in de loop van de jaren bij zijn gekomen.

Heeft 1 van jullie goede ervaring met afslankpillen? Ik ben nu een week bezig met alleen mijn gewone eten en geen tussendoortjes maar ik wordt gek van het honger gevoel, een glas water tegen het hongergevoel werkt niet want het wordt er alleen maar erger van. Daarom dacht ik eraan om misschien afslank pillen te gaan halen omdat die meestal beloven dat je geen hongergevoel hebt.

Ik wil 8 kilo eraf hebben, is nog te overzien denk ik zo maar ja het kan me niet snel genoeg gaan:p

Dus positieve ervaringen zijn welkom.

Liefs Dyja

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik wil alleen zeggen probeer het alsjeblieft zonder afslankpillen want het is echt TROEP!! Dan maar op een gezonde manier wat langzamer afvallen. En 8kg is nog te overzien toch?!

Suc6 met afvallen

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

allemaal gebruikt, allemaal waardeloos.

het enige waarmee ik zonder moeite 15 kilo ben afgevallen is de weight watchers. (binnen vrij korte tijd, en je mag géén honger hebben met dat dieet! heb je dat wel dan moet je meer eten ;) )

4. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    hier ook een mega hongergevoel, zou wel mijn schoenen op kunnen eten....
    Geen ervaring met pillen, maar lees wel even mee;)

5. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    ik denk ook dat je beter verantwoorde tussendoortjes kan nemen als pillen.

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

KAn je mij vertellen hoe dat werkt?

7. Marieke1983

ik ben naar de bijeenkomsten gegaan, gewoon op hun site gekeken waar en hoelaat dat is. je hoeft je niet aan te melden maar kunt er gewoon heen.
    (je kunt het ook online doen, ik had de bijeenkomsten echt hard nodig want het motiveert ontzettend goed)

je telt punten voor alles wat je eet en drinkt, op groenten en fruit na. op een dag mag je een bepaald aantal punten eten, bijv 49. als de punten op zijn, mag je niet meer eten. (maar dat lukt je nooit, ik mocht meer eten dan ik op kon)

naast de dagelijkse punten krijg je een aantal weekpunten die je kunt gebruiken voor extraatjes. ik gebruikte ze bijv. voor in het weekend om chips ofzo te eten.

wat ik het overgrote voordeel vond, was dat je alles mag eten als het maar binnen je punten past. als een collega jarig was kon ik gewoon een stukje taart nemen, en in het weekend at ik gewoon een zak chips.

kon me niet voorstellen dat ik ermee zou afvallen, want het is heel makkelijk, maar toch is het me gelukt.

zodra ik van de bv af ben ga ik terug, want ik moet nog een aantal kilo.

8. ProudMum

oeh, dat klinkt leuk!
    En hoe weet ik wat hoeveel punten zijn? Moet ik daar een boekje voor kopen?

9. Marieke1983

dat rekenen ze voor je uit. als je het online gaat doen: je mag nooit minder dan 29 punten op een dag. dat staat op hun site niet duidelijk aangegeven :)

10. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja nik heb een tijdje alli geslikt... maar 1 per dag ipv 3 omdat mijn bmi niet te hoog was... heb ze besteld via internet omdat ik ze via de apotheek niet kreeg aangezien mijn bmi niet te hoog was... maar ik was wel 8 kilo te zwaar... woog 80... nu 72... die pillen zorgen ervoor dat 1/3 van het vet word afgevoerd en je gaat vanzelf minder vettig eten omdat je anders aan de diaree raakt... erg goede stimulans! en ben er veel mee afgevallen...

11. caroline16

caroline16 Niet meer actief

niet alle pillen zijn troep hoor..
    mijn moeder gebruikt al een paar maanden obesimed en is al meer dan 10 kilo kwijt, en ook ik ga ze gebruiken..

12. ProudMum

ik lees zelfs dat ze vergoed worden door agis!

13. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.903
    9.426
    113
    Gelderland
    Ik ben afgevallen met relacore. Zijn ook pillen en gemiddeld val je er 10 kilo mee af. Wel wordt je zeker het 1e potje erg hyper. Het afbouwen moet je ook erg goed doen ivm het aankomen. Ik ben er zeker 10 kilo mee afgevallen en weeg nu minder dan voor de zwangerschap. Ik was ook nog is 30 kilo aangekomen ( heel veel vocht)

14. Ik heb een keer van die pillen besteld, ook nog uit het buitenland, want dat was goedkoper ;) Superstom natuurlijk.

Werd er doodziek van, hartkloppingen en alles, kotsmisselijk.. Afvallen doe je dan wel ja :p

Nee, voor mij echt géén pillen meer, het is toch allemaal dezelfde troep!

15. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.446
    1.843
    113
    Maar als je last hebt van een hongergevoel, vraag ik me af wat je dan zoal eet op zo'n dag? Kun je eens een voorbeeldje geven?

16. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik was met het proteine dieet 28 kilo afgevallen in 4 maanden tijd, bleef er ook mooi af! mijn moeder is nu ruim 20 kilo afgevallen met dr. Frank, in een half jaar tijd.
    werk goed en geen honger (behalve in het begin)

17. Nissy2

Nissy2 Actief lid

2 jul 2009
    142
    0
    0
    Ik heb het vroeger geslikt, maar toen zat er nog ephedra in de pillen, iets wat nu verboden is, maar waarvoor ze wel een vervanger hebben.
    Ephedra is een bestanddeel wat ook in cocaine gebruikt wordt en dat veroorzaakt in sommige pillen dus ook de hartkloppingen en de slapeloze nachten.

Sinds ik in het ziekenhuis beland ben door die pillen vertrouw ik geen enkele pil meer die belooft dat je ervan afvalt...

Heb nog enkele mensen gesproken die de pillen hebben geprbeerd zonder ephedra, maar de hartkloppingen, hyper gevoel en slapeloosheid blijven... betekent dus dat ze er gewoon andere zooi in hebben gedaan.

Weet niet hoe het bij pillen als alli zit, maar heb zowel mijn dokter als mijn dietist er niet over gehoord als steuntje in de rug.

18. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik heb ook wel eens stackers zonder ephedra genomen, idd ook hartkloppingen en hondsberoerd :(

19. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Je moet juist als je gaat lijnen tussendoortjes nemen.. maar dus wel verantwoorde! Zoals fruit, groenten etc. Dat stopt je hongergevoel en is heel gezond.

20. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Het is logisch dat je de eerste tijd een hongergevoel hebt (heb ik ook), na een week of 2 is je lichaam aan het minder eten gewend en wordt het hongergevoel ook minder...

Ik zou het eerst nog eens verder aankijken voor je iets "rigoreus" als afslankpillen gaat gebruiken. 1 week lijkt me niet genoeg om iets te proberen!

Succes!

Deel Deze Pagina