Hello allemaal, 19 mei ga ik samen met een vriendin naar fusion of dance in Zwolle. Nou komen we uit Harderwijk. Ik ga nooit uit en heb er wel zin aan om eens ontspannen ook een drankje te doen ipv nuchter omdat ik nog moet rijden. Dus leek het ons eerst een goed idee om met het openbaar vervoer te gaan.. Maar ja, het is nogal een takke eind lopen va het station in zwolle (wytemerplas) en savond ( 00.00) rijden er geen bussen of treinen meer. En ik weet eerlijk gezegd niet hoe onze toestand zal zijn en onze wandeltijd naar het station zou dan nog wel eens verkeerd kunnen lopen En buiten dat.... het eindslot van zon feest wil je mee maken. Weet iemand hoe dat gaat eigenlijk? Staan daar taxi's? Moet je bellen? En met welke kosten zou ik rekening moeten houden? het is ongeveer 50 km. Fijne avond! en alvast bedankt
Volgens mij rijden er wel speciale bussen, van fusion naar station. Taxi gaat echt niet lukken, of je moet hem bestellen maar dan geef ik je ook niet veel kans! Lopen zou ik echt niet doen!!!! Is echt een pokken eind!
Ik heb al wat gevonden zijn bussen die vanuit het hele land heen en terug rijden. 20,- heen en weer. Dus dat is wel een goeie. Alleen het busnummer onthouden