Hoi, er was hier al een keer een onderwerp over maar heb net een half uur teruggebladerd maar kon het niet vinden. Iemand heeft hier een keer een leuk gedichtje opgezet waarmee je het leuke nieuws aan je ouders kunt vertellen. Ik weet nog maar een klein deel. Iets van : Ik ben nog maar klein je kunt me nog niet zien Maar mag hier in ......(maand) mijn foto in misschien? Het gedichtje war iets langer volgens mij.... Ik hoop vandaag nog op een antwoord want mijn schoonmoeder komt vanavond hier eten en dan gaan we het als het goed is vertellen...
Ik had deze; Pas .. weken in mama's buik, nog heel pril en heel klein. Maar als alles nu naar wens verloopt, zullen jullie rond ... mijn opa en oma zijn.
of: je kunt me nog niet horen je kunt me nog niet zien, maar rond .... word ik geboren, mag ik dan in dit lijstje misschien? Iig veel fun met vertellen!Hoop dat onze reacties nog op tijd waren? laat je even weten hoe het gegaan is? Liefss, Taliaa
Nou het was niet op tijd voor mijn schoonmoeder, maar we hebben haar uiteindelijk niks verteld Ik zei tegen mijn vriend dat als hij het wilde vertellen hij het initiatief moest nemen. Nou dat heeft hij niet gedaan. Mijn ouders komen morgen, maar ik heb vandaag geen kans gezien om een fotolijstje te halen. Dus of we wachten nog een weekje of we vertellen het morgen op een andere manier.
Hihi, ok! leuk die voorpret! Wij hebben ook de meest uiteenlopende plannen als het toch ooit zover mag gaan komen... Fijne zwangerschap nog geniet ervaan!
Wij hadden hem iets anders : Je kunt me nog niet horen Je kunt me nog niet zien Maar als ik ben geboren Mag mn foto dan in dit lijstje misschien?
Wij hebben deze gebruikt: HOERA We hebben groot nieuws, al is het nu nog klein... We willen laten weten, dat we in oktober met zn vieren zijn... natuurlijk zelf aan te passen aan wanneer je uitgerekend bent en met hoeveel je al thuis bent!