raar slijm

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door js85, 7 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. js85

js85 Lid

15 feb 2009
    21
    0
    0
    drenthe
    ik ben vorige maand gestopt met de pil en 31 januari nog ongesteld geweest en nu dus nog niet weer
    maar heb nu een beetje raar slijm heel stug het plakt aan elkaar ( sorry voor de rare details ) kan ik dan zwanger zijn of is het iets anders ?

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Het kan het cervixslijm zijn dat je krijgt de dagen voor je ovulatie. Lijkt het een beetje op eiwit qua samenstelling? Maar omdat je nu nog niet echt weet wat je cyclus is, kun je daar niet zomaar vanuit gaan.

3. js85

js85 Lid

15 feb 2009
    21
    0
    0
    drenthe
    ja het was wittig en erg rekbaar

dit is de eerste keer dat ik dit mee maak dus weet niet echt wat het is

4. Wannabemommie

Wannabemommie Niet meer actief

Ik zie dat je 8 dagen over tijd bent, heb je nog niet getest?

5. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    ik had juist toen ik nog de pil slikte veel meer slijm nu bijna niet meer,
    alleen een dag voor ik ongesteld moet worden heel raar hoe je lichaam veranderd.

gr wiebertje

6. js85

js85 Lid

15 feb 2009
    21
    0
    0
    drenthe
    ik heb wel getest maar die was negatief dit is ook de eerste keer na het stoppen van de pil zeg maar
    ik wacht nog een week en dan ga ik weer testen maar ik weet niet of dit juist iets is van het stoppen van de pil of dat het bij zwangerschap hoort

7. Mama 2 Beeeeeee

27 feb 2009
    49
    0
    0
    Hoi js85,

Rond je eisprong heb je last van cervixslijm. Nu had ik het ook na mijn eisprong, net een paar dagen voordat ik ongesteld moest worden. Dat was voor mij heel apart, want dat had ik nooit. En een paar dagen later had ik een positieve test in mijn handen.

Succes.

xxx

8. js85

js85 Lid

15 feb 2009
    21
    0
    0
    drenthe
    oke dus als ik het goed begrijp is het iets wat of te maken heeft met de eisprong/ovulatie of ik ben zwanger

maar een eisprong kan niet toch als ik nog niet ongesteld ben geweest ?

sorry voor de vele vragen hoor ;)

9. danip

danip Niet meer actief

Tuurlijk, dat kan wel hoor. Je hebt een eisprong voor je ongesteldheid. Het is dus heel goed mogelijk :D

10. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Inderdaad! je wordt pas ongi als je eerst een eisprong gehad hebt!
    Dus... ongeveer 14 dagen na je eisprong komt je ongesteldheid!

liefs

11. js85

js85 Lid

15 feb 2009
    21
    0
    0
    drenthe
    oke dus het kan ook zijn dat ik over ongeveer 2 weken ongi word hmm ga deze week denk ik eerst maar weer testen ;)

12. Mama 2 Beeeeeee

27 feb 2009
    49
    0
    0
    En weet je al meer? Heb je alweer getest?

xxx

13. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Hi,

Je cyclus kan heel moeizaam op gang komen hoor, nadat je de pil hebt geslikt.

Maar ik heb dat slijm ook altijd, wit of helder. Een aantal dagen lang en op een gegeven moment is het voorbij. Soms ook een beetje krampen in mijn buik. Ongeveer twee weken later mijn menstruatie. Omdat mijn cyclus wat onregelmatig is, ben ik hier wel superblij mee. Weet precies wanneer ik vruchtbaar ben.

Ik was dus ook binnen no time zwanger. Hebben in die periode ook maar 1 keer geklust, omdat we allebei beetje ziek waren. Maar ik wou mn ei niet laten lopen destijds.

Helaas is de zwangerschap niet goed afgelopen, maar dat heeft niks met bovenstaande te maken.

Als je nou weer dat slijm hebt, kun je voor de zekerheid even een ovulatietestje er tegen aan gooien. Of kijken of je lichaamstemperatuur wat stijgt nadat het slijm weer weg is. Zo leer je je cyclus een beetje kennen.

Succes!

14. js85

js85 Lid

15 feb 2009
    21
    0
    0
    drenthe
    ja dat weet ik , dus kijk nu eerst als het dan goed is moet ik aankomend weekend ongi worden moet anders ook aan het eind van deze maand bij de huisarts komen .

ik wacht eerst met testen tot volgende week ...

Deel Deze Pagina