* Ik vind het zo bijzonder om zwanger te zijn, ondanks dat niet alles meezit bedenk ik me elke dag weer wat een wonder het is dat er een kleintje in mij mag groeien. * Dat mijn moeder elke keer als ze me ziet over mijn buik MOET aaien. * Dat mijn vriend op zondag als de winkels dicht zijn een uur heen en weer rijdt om appeltaart voor me te halen omdat ik daar trek in heb. * Dat onze kleine elke keer als ons kitten op mijn buik ligt te spinnen ontzettend begint te boksen, waarna kitten mij verontwaardigd aankijkt haha. * Dat schoonmams het niet kan laten om elke keer als we langs komen weer een rompertje/slofjes/boekje ect. voor ons klaar heeft liggen. * Dat je vaak te horen krijgt dat je zo straalt, zelfs als ik 10 minuten daarvoor nog misselijk boven de wc heb gehangen. En zo nog veel meer, ik kan wel uren doorgaan zo!
Wat een leuk topic! Hoop dat ik hier snel mee kan schrijven, zodra die vreselijke misselijkheid voorbij is.
Waar ik heel blij van wordt is opa ( mijn vader) die zijn zelfgemaakte wiegje voor ukkie opknapt (wiegje waar ik ook in gelegen heb) en nog blijer dat ie nu ook in het kamertje staat en helemaal af is. Mijn mannetje met overdreven nesteldrang en die voor elke scheet tegen ukkie praat en kusjes geeft. Shoppen totdat je erbij neervalt. De reactie van mijn zus toen we haar als suikertante vroegen. En nog zoveel meer :-D maar veel te veel om op te noemen
Oh ja priceless en niet te vergeten , De kindjes van mijn werk die ik in de locale supermarkt tegenkom en eerst ukkie verwelkomen en mijn buik knuffelen in plaats van hallo te zeggen :-D
ik geniet omdat ik nu al verder ben dan ik ooit geweest ben! ik geniet omdat ik net genoeg kwaaltjes heb om me zwanger te voelen, maar me verder goed voel. ik geniet van het dromen over hoe het zal zijn straks, als ik een buikje krijg, de kleine ga voelen, wat zal het worden enz. ik geniet van het alles lezen wat maar met zwanger zij te maken heeft. ik geniet van alle echo's die ik al gehad heb. en ik hoop dat de tijd een beetje opschiet zodat ik kan gaan SHOPPEN!!
Keep up the good spirit! hihi.... Leuk om te lezen allemaal hoor! Vandaag weer extra genoten van de draaiende baby in de buik, wetende dat hij-zij een houding zoekt om lekker te slapen hihi.. zo lief...
Jaaa helemaal geweldig is het! Vind het leuk om de leuke dingen op te noemen,ik heb namelijk ook weinig om over te klagen ... Die onverwachte bewegingen,mn vriend die zo trots naar mn buik kan kijken. Mensen zeggen dat ik zo mooi zwanger ben,ik kan nog wel een tijdje doorgaan heerlijk!!!
Ongegeneerd magnums eten omdat die me momenteel zo lekker smaken. En het boeit me geen fluit Wat een ander ervan zegt
Ik ben 8 weken geleden bevallen en ben heeeeel dol op ons meisje, begrijp me niet verkeerd maar ik moet blozend toegeven dat ik het zwanger zijn ook wel mis. Ik was 9 maand kots- en kotsziek maar dat kleine apie dat helemaal alleen nog van mij was, zo veilig opgeborgen in mijn buik... dat mis ik ♥ en ook dat ik mijn buik niet in hoefde te houden, maar lekker volslank maar retestrak rond kon waggelen, niemand die daar raar van opkeek
Ik geniet heel erg van onze moeders die beide voor het eerst oma worden. Van de schopjes in mijn buik, zo gezellig! Van het shoppen, nadenken over de inrichting van de babykamer en over namen. Genieten van 'nog even met zijn tweeen' zijn. En dat iedereen de hele tijd vraag hoe het met je gaat. Er zijn zoveel leuke dingen! Nu wacht ik alleen nog tot er iemand voor mij opstaat in de trein
Ik ben 9,5 week geleden bevallen. En ook ik geniet met volle teugen van onze prachtige dochter, maar ik heb toch ook wel een klein beetje heimwee heb naar m'n buik. Mijn positieve punt; ik voelde me zó ontzettend mooi! Maar ik heb ook van iedere minuut genoten. (zelfs tot en met de 12 dagen overtijd!)