De leukste adventkalenders

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 8 sep 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.284
    36.148
    113
    Vorig jaar wel gedaan, maar wij deden toen geen sinterklaas meer. Wel een paar kerstcadeautjes, maar dat was met lootjes trekken.

2. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.627
    8.365
    113
    Vrouw
    Mijn kinderen hebben alle 3 een andere simpele Paw Patrol chocolade kalender gekregen (Lidl). 1 euro ps. Ik denk niet dat het te verveelvoudigen viel in verhouding tot de prijs van de kalenders die ik in gedachten had :) Voor bijvoorbeeld de prijs van een lego kalender kan je ook een leuke set halen. Ik heb er nog geen gevonden die een mooi geheel maakte.

3. MissXray

MissXray Niet meer actief

Hier een mooie advent met sint, omdat hij het niet meer vieren nu de jongste bijna 9 is. Zo kunnen ze aftellen naar kerst, dan liggen er wel pakjes onder de boom. Daarom voor allebei een mooie kalender.

4. MissXray

5. Havermout

Havermout Niet meer actief

Ik vind het principe van Adventskalenders heel leuk en de kinderen ook. Alleen chocolade wil ik niet, elke dag snoep of chocolade. En de rest moet het dan wel iets zijn waar ze echt wat mee doen. Vorig jaar had de oudste er 1 van BeyBlade en de middelste van paw patrol.

Nu zou ik ze het gelukkigste maken met die van pokemon en dan degene met de Cards maar die dingen zijn 50 euro o_O Dus ik twijfel nog even door.

6. Neskio

Neskio Fanatiek lid

5 mrt 2017
    3.311
    2.677
    113
    Vrouw
    NB
    Bij de adventkalenders haha naast die van chocolade? Heb je die wel kunnen vinden ? Hij lag niet bij de pepernoten ofzo maar echt in een rij .. weet zo ff niet welke zou ik komende week even moeten kijken

7. MissXray

Haha ik verwachte al zo’n antwoord. Maar de max and more make up kalender lag echt bij de make up afdeling bv.
    De chocoladekalenders dan weer op de kerstafdeling. Logisch nadenken bracht mij naar de snoepafdeling, maar niet te vinden. Alle medewerkers keken me aan alsof ik gek was toen ik naar die kalender vroeg.

Wilde voor mezelf heel graag de kaarsenkalender van action. Ook niet te vinden bij ons, ben al blij dat ik de max and more voor mn dochter wel al in huis heb.

8. Neskio

Neskio Fanatiek lid

5 mrt 2017
    3.311
    2.677
    113
    Vrouw
    NB
    Oh wat gek. Nee hij lag echt naast de chocola dus dan lag hij op de kerstafdeling.

9. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.779
    3.907
    113
    Ik heb 'm maar gekocht voor mijn zoons. Denk dat ze het echt prachtig gaan vinden!

Er zitten 6 pakjes kaarten in waar je sowieso 6 euro per stuk voor betaald. Daardoor kon ik het voor mezelf wel verantwoorden :cool:

10. Minoesje

Minoesje Niet meer actief

Voor de jongste heb ik die van Lego besteld.

De oudste is dol op make up, die van essence vind ik leuk maar ook een hoop dingen die voor haar nog niet geschikt zijn. Dus ik ga er zelf 1 maken voor haar, had al oorbellen, kettingen, kralen enzo liggen van shein en Ali en dan wat make upjes erbij en in leuke zakjes doen.

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    Die van essence ziet er wel leuk uit!

12. Havermout

Havermout Niet meer actief

Ja zo was ik er ook mee bezig. Ik zei al tegen mijn man: maar zitten wel 6 pakjes kaarten in.. en steeds als ik vraag wat willen jullie voor Sinterklaas is het : pokemonkaarten, grote pokemonkaart.

ze spelen hier slecht met speelgoed. Het is of buiten spelen , of puzzelen/spelletjes/gamen/knutselen/lezen en pokemon en fifa kaarten :roflmao:

13. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Echt? Ik vond hem superleuk en heb hem nu weer in huis. Heb alles, op de handschoen na, gebruikt. Vind de mini size handig voor vakantie

14. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Weet je misschien nog waar je die van beyblade vandaan had en is dat de moeite waard? Wat kan ik erin verwachten? Zoon is gek op beyblade
    Edit: gevonden en besteld. Dit gaat hij geweldig vinden

15. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Vond het tegenvallen. Koop voor dat held liever gericht producten

Chelsey88 vindt dit leuk.
  16. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Hier bij de kerstspullen. Een van celebration en een van look o look

MissXray vindt dit leuk.
  17. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.779
    3.907
    113
    Dat was ik niet maar hij ziet er heel leuk uit. Die onthou ik voor volgend jaar!

18. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Ik heb er trouwens ook weer 1 voor de hond gekocht haha…

highenergy vindt dit leuk.
  19. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.355
    10.313
    113
    Hier lag hij laatst bij de kerstafdeling.

20. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier krijgen de kinderen alle drie de lego adventkalender. Iemand daar nog een goede prijs voor gevonden?

Deel Deze Pagina