Vorig jaar wel gedaan, maar wij deden toen geen sinterklaas meer. Wel een paar kerstcadeautjes, maar dat was met lootjes trekken.
Mijn kinderen hebben alle 3 een andere simpele Paw Patrol chocolade kalender gekregen (Lidl). 1 euro ps. Ik denk niet dat het te verveelvoudigen viel in verhouding tot de prijs van de kalenders die ik in gedachten had Voor bijvoorbeeld de prijs van een lego kalender kan je ook een leuke set halen. Ik heb er nog geen gevonden die een mooi geheel maakte.
Hier een mooie advent met sint, omdat hij het niet meer vieren nu de jongste bijna 9 is. Zo kunnen ze aftellen naar kerst, dan liggen er wel pakjes onder de boom. Daarom voor allebei een mooie kalender.
Ik vind het principe van Adventskalenders heel leuk en de kinderen ook. Alleen chocolade wil ik niet, elke dag snoep of chocolade. En de rest moet het dan wel iets zijn waar ze echt wat mee doen. Vorig jaar had de oudste er 1 van BeyBlade en de middelste van paw patrol. Nu zou ik ze het gelukkigste maken met die van pokemon en dan degene met de Cards maar die dingen zijn 50 euro Dus ik twijfel nog even door.
Bij de adventkalenders haha naast die van chocolade? Heb je die wel kunnen vinden ? Hij lag niet bij de pepernoten ofzo maar echt in een rij .. weet zo ff niet welke zou ik komende week even moeten kijken
Haha ik verwachte al zo’n antwoord. Maar de max and more make up kalender lag echt bij de make up afdeling bv. De chocoladekalenders dan weer op de kerstafdeling. Logisch nadenken bracht mij naar de snoepafdeling, maar niet te vinden. Alle medewerkers keken me aan alsof ik gek was toen ik naar die kalender vroeg. Wilde voor mezelf heel graag de kaarsenkalender van action. Ook niet te vinden bij ons, ben al blij dat ik de max and more voor mn dochter wel al in huis heb.
Ik heb 'm maar gekocht voor mijn zoons. Denk dat ze het echt prachtig gaan vinden! Er zitten 6 pakjes kaarten in waar je sowieso 6 euro per stuk voor betaald. Daardoor kon ik het voor mezelf wel verantwoorden
Voor de jongste heb ik die van Lego besteld. De oudste is dol op make up, die van essence vind ik leuk maar ook een hoop dingen die voor haar nog niet geschikt zijn. Dus ik ga er zelf 1 maken voor haar, had al oorbellen, kettingen, kralen enzo liggen van shein en Ali en dan wat make upjes erbij en in leuke zakjes doen.
Ja zo was ik er ook mee bezig. Ik zei al tegen mijn man: maar zitten wel 6 pakjes kaarten in.. en steeds als ik vraag wat willen jullie voor Sinterklaas is het : pokemonkaarten, grote pokemonkaart. ze spelen hier slecht met speelgoed. Het is of buiten spelen , of puzzelen/spelletjes/gamen/knutselen/lezen en pokemon en fifa kaarten
Echt? Ik vond hem superleuk en heb hem nu weer in huis. Heb alles, op de handschoen na, gebruikt. Vind de mini size handig voor vakantie
Weet je misschien nog waar je die van beyblade vandaan had en is dat de moeite waard? Wat kan ik erin verwachten? Zoon is gek op beyblade Edit: gevonden en besteld. Dit gaat hij geweldig vinden
Hier krijgen de kinderen alle drie de lego adventkalender. Iemand daar nog een goede prijs voor gevonden?