Vandaag de grootste van rituals gekocht. Ben benieuwd! Vorig jaar een kleinere gekocht waar ik tevreden mee was. Nu nog opzoek naar een leuke voor de kinderen.
Ik heb hem dan toch eindelijk besteld: de Bijenkorf adventskalender. Best lang getwijfeld omdat er altijd wel beauty producten in zitten die je niet gebruikt. Maar ik heb de inhoud gezien en vind hem stiekem toch wel erg leuk. Wel aan de prijs (130€ maargoed). Heb er echt elk jaar 1 dus géén kalender is geen optie . Voorgaande jaren Rituals gehad en dat vond ik ook leuk (vooral met de lampjes) maar té veel waar ik niks mee deed. Ik vond de geurkaarsen en douche producten leuk maar deed niks met scrubhandschoenen en handcreme.
Ik vond vorig jaar de rituals echt een feest. Nu gebruik ik de producten ook echt allemaal wel, maar vooral stond t dorpje met de lichten zo ontzettend gezellig. Ik vind ‘m dit jaar gewoon niet zo mooi. Dus ik afgelopen week de Bijenkorf adventskalender gekocht. Vind ik wat spannender of t me ligt qua producten, maar ook leuk om te proberen. Dus die ligt inmiddels bovenop de kast te wachten tot t december is haha. Nu nog voor de kinderen wat bedenken