Draagdoeken / draagzakken voor schut?

Discussie in 'De lounge' gestart door kleintje88, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Esmay heeft dus een 4 in 1 mini monkey gewonnen via de baby van de maand verkiezing, een mooi en volgens mij ook handig ding :)
    Vandaag is hij binnen gekomen en Esmay heeft er al even heerlijk in gelegen!

Echter zei mijn vriend bij voorbaat al: Wij gaan nooit met zo'n ding lopen want je loopt er mee voor schut....
    Overigens vind hij dit ook van de draagzakken (baby bjorn etc )

Naar mijn idee valt het best mee! En is het juist ook comfortabel voor de kleine...

Hoe denken jullie erover?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    Ik houd er ook niet van.

Maar niet omdat je er voor schut mee zou lopen maar omdat ik het niet fijn vind om er 1 te dragen.

3. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

Je loopt er echt niet mee voor schut!
    Maar ik had er zelf ook 1 voor me kleine,
    maar vond het maar niks!

4. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    heb het alleen uit uiterste nood gedragen 2 keer per week naar mijn werk toe
    en op vakantie tijdens transfer van vliegveld naar hotel
    ben zelf ook niet zo gek van een draagdoek zak maar soms ontkom je er niet aan

5. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik heb een draagdoek van bykay gekocht en vind het helemaal niet raar staan. Ik vind het altijd mooi staan als je een kindje er zo lekker in ziet liggen/zitten.
    Daarbij kan het me eigenlijk niks schelen wat anderen er van vinden als mijn kind en ik het fijn vinden vind ik het prima en gaan we de doek lekker gebruiken.

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Wij hebben een draagdoek en een draagzak (geen Minimonkey), we gebruiken ze allebei, zowel mijn man als ik. Zal me een rotzorg wezen wat een ander er van vindt, gelukkig is mijn man ook niet zo'n onzeker typje dat rekening gaat houden met wat anderen van hem zouden vinden als hij zo rond loopt.

7. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Hoe kan je nou voor schut lopen met je kindje?

8. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hier ook een draagdoek hoor en moet zeggen vind het altijd mooi en geborgen staan helemaal stoer bij papa`s dus dat heeft ie mooi fout hoor. het staat toch gewledig een stoere papa met zijn kindje zo dicht bij zich. dus nee hoor hij staat er echt niet mee voor schut. tis toch ook alleen maar handig ik gebruik hem niet mega veel hoor maar als er weer eens een gelegenheid is met bijv tanden oid dat ie veel jengelt dan hang ik hem echt nog steedso m dan kan ik tenminste nog iets doen en het is beter voor mijn rug ed om hem om te hangen dan hem konstant te dragen

9. bibi2009

bibi2009 Niet meer actief

hhaha idd

10. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Lekker belangrijk wat een ander er van vind toch, als jij het leuk vind dan doe je dat gewoon.

11. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Oh ik ga er zelf ook wel gewoon mee lopen hoor maar ik dacht als jullie nu allemaal met positieve reacties komen da kan ik het eens aan mijn vriend laten lezen hahaha :p

12. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Precies!
    Hier een aantal draagdoeken en 't zal me worst wezen wat de rest van de wereld daarvan vindt!
    Ik vind het juist belachelijk als mensen daar raar over doen!

13. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik heb hem 1 keer gebruikt had hem even geleend van iemand om te proberen. mijn zoon werd helemaal maar dan ook helemaal hysterisch en na 10 min heb ik hem eruit gevist onderweg en hij was een uur later nog aan het nasnikken ervan. dat was eens maar noooooooit meer. ik vond het zelf trouwens ook voor geen meter zitten. ik had hem samen met haar aangedaan dus alles zat goed. maar voor ons was het dus niks.hij is meteen met haar terug gegaan.zo'n ding is niet ana ons besteed.

14. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Heerlijk vind ik m'n draagdoek en Zoë ook. Voor schut lopen doe ik dus ook niet (sowieso loop je niet voor schut met je kindje, zoals al eerder gezegd).

15. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    voor schut absoluut niet. Ik zou denk ik als man niet blij worden van een roze ofzo maar verder zou t niks uitmaken.

Als we het over comfort gaan hebben heb ik een hele andere mening over je gewonnen draagzak maar dat is weer een ander verhaal.

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    zo dacht ik dus ook al,

ik zeg gewoon doen hoor!

17. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Voor schut staan??!!

Welnee!!!

Ik heb een draagdoek EN draagzak gehad en ik kreeg alleen maar positieve reacties.
    En lekker boeiend wat een ander denkt...ik vond die dingen fantastisch!

ik heb de draagdoek nog steeds, maar ik weet niet hoe ik een baby van 9 maanden daarin kan dragen!!! Ik weet niet hoe ik hem om moet doen. Ik ken alleen de foetushouding voor die eerste maandjes.
    HELLUP...

18. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Gewoon mee gaan lopen hoor Kleintje.. Is super mooi!! Welke kleur heb je gekregen??

19. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Bekijk bijlage 70623
    ik heb draagdoeken..heerlijk toch? je loopt niet voor schut als je trots en knus je kindje showt:D

20. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Stoere foto!

Deel Deze Pagina