Hahaha óók grappig Moet ook altijd lachen als m’n man z’n zus ziet. Hij is de jongste van de twee, maar zij een stuk kleiner en sja.. klein is toch vaak met -je erachter Dus dat wordt dan vaak zoiets als ‘hey zus uhh zusje’
Mijn kinderen doen noooooit iets, ze zijn echt mega braaf. Ze rennen alleen weleens schreeuwend door een winkel, storten ter aarde omdat iets niet krijgen, stoten weleens (lees regelmatig) een glas of beker om, luisteren vaker niet dan wel enz enz Schijnt de leeftijd te zijn aldus schoonmoeder. En dan 2 jongens samen, mennn
Jup duidelijk...t alternatief is een huis in de fik, maar dat is zo lastig uit te leggen aan je buren. Edit: eerste stap is de kamer sluiten en vergrendelen, als mn man niet aantoonbaar met een 8 potig lijk er uit komt gaat funda open.
Is dat 5,5? Dat herken ik van een dochter namelijk. Ik maar denken dat we de zeester hadden gehad met 2 jaar, hij is er weer!!! Maar veelal moet ik een pokerface opzetten als ze wat flikt gelukkig...Theateropleiding blijkt zeer nuttige toepassingen te hebben.