Ben al een tijdje op zoek naar een leuk overtrek voor ledikant voor een meisje wie weet een leuk adres?
ja dat vroeg ik me eigenlijk ook af. Mijn zoontje ligt nu onder een lakentje met dekentje. Is ook wel goed zo. Denk meer dat het aan mezelf ligt, dat er zulke leuke dekbedovertrekjes zijn voor de kids.
Ik heb er gewoon een deken in liggen, geen dekbedje. Vind een dekbedovertrekje makkelijker met instoppen.
Ik heb het dekentje in een dekbedhoes, want mijn zoon trekt het lakentje over zijn hoofd e.d. Dit werkt prima zo het dekentje in een dekbedhoes. Maar over het onderwerp: Ik haal de dekbedhoesen bij de wibra en hema. beide winkels verkopen leuke hoesen.
Joey ligt sinds hij 20 mnd is onder een dekbedje. Wij wonen op 9 hoog in een flat en het kan zo ontzettend tochten op zijn kamertje! Voor ik naar bed ga kijk ik altijd eventjes of hij er nog goed onder ligt en hij slaapt er heerlijk onder!
Google eens op Cartoonshop. Daar heb ik online hele leuke Sesamstraat dekbedovertrekken besteld (zoon krijgt een themakamer ) Succes!