Héél herkenbaar!! en wat heb je het mooi geschreven! Ik heb dat ook,als ik dat lieve gezichtje zie van mijn dochtertje,of ik krijg een knuffel en een kus,vergeet ik de rest van de wereld om me heen!! Mooie meid heb je trouwens!
Prachtig ik schiet echt even vol van je mooie verhaal! Wat kan je ontzettend veel houden van je kindje he? Ik hou ook zo zielsveel van mijn kereltje. Als ik 's ochtends op zijn kamertje kom en hij ziet mij dan is het ook zo lief "haay" en heeft meteen de grootste verhalen alweer Heerlijk! (ps ben ook alleenstaande moeder en deze dingen maken het hard vechten en alles alleen doen weer helemaal goed )
Geweldig meid. Wees trots op jezelf en je kleine.Wat een knapperd is ze, om op te vreten. Liefs Jeanney
Heel mooi geschreven en zo waar! Kreeg net mijn eerst echt kusje (zo'n natte kwijl & snot zoen) helemaal uit der zelf gegeven, waarna ze tegen me aan ging liggen en ging slapen. En ik zat maar snif, snif snif... Krijg mijn kraamtranen nu pas geloof ik...
Ik voelde even helemaal met je mee en kreeg er tranen om. Heerlijk gewoon om moeder te mogen zijn! Prachtig dametje heb je zeg!
wat fijn dat ik mensen zo kan raken, ik heb hem opgeslagen op mn computer en telkens als ik er doorheen zit kan ik hem terug lezen. Het herrinnert je er weer even aan waarvoor je het doet en dat het allemaal ook goed komt!
wat kan je dat op een mooie manier opschrijven! ik moet gewoon moeite doen om mijn tranen te bedwingen (man zit bij me op de bank... lacht me altijd uit) ach wat kan je vloeken op je kindje he, als hij maar weer is een pen heeft gevonden en je vloer ondertekend... als hij maar weer is heel de plantenpot heeft uitgegraven,... maar wat kan ik van mijn knul genieten!
Wat mooi geschreven en ik weet wat je bedoelt!!! Ik ben op dt moment overspannen. Maar dan zo erg dat ik niet veel voor mn eigen zoontje kan zorgen. Zit dus veel bij de oppas. Dit vind ik zo erg! Maar als hij dan een dag thuis is en we zitten op de grond en hij kruippt naar me toe, trekt zich op en geeft me een kus dan smelt ik. Dan krijg ik ook vaak nog een knuffel en een grote lach en dan weet je weer waar je het voor doet allemaal. Dan word je helemaal warm vanbinnen!!!