De liefde van je dochter ouder of crimineel

Discussie in 'De lounge' gestart door Chocolat, 6 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

een oudere vriend of criminele vriend

1. 15 jaar of oudere vriend

2. criminele vriend van de zelfde leeftijd

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. soeza

soeza Niet meer actief

mee eens...

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Daar heb je ook weer gelijk in ;)

3. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    ik kwam thuis met een man die 10 jaar ouder is en waar voor ik toen maanden later in de rechtszaal stond om hem te verdedigen.

guess what? Hij is de liefste papa voor mijn zoon die ik me kan indenken, mijn ouders zijn gek op hem en hebben hem (en mij) in alle juridische ellende bijgestaan.

Alsof het niet goed genoeg is als het niet in een standaard plaatje past.

4. Michje

Michje Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.920
    2.101
    113
    Vrouw
    Oudere man. Zou ook een beetje hypocriet zijn om daar tegen te zijn, want die van mij is ook zoveel ouder. :D

Overigens hoop ik dan wel dat dochterlief meerderjarig is...

5. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Uhm ik heb heel weinig te willen daar in.
    En daarnaast de man of vrouw waar mijn dochter mee thuis komt moet goed voor haar zijn. Haar steunen in haar dromen en zowel in goede als.in slechte.tijden en een gelijkwaardige relatie hebben met haar en eerlijk tegen haar zijn.
    Hetzelfde geld overigens ook voor mijn zoon. Zolang relaties gelijkwaardig zijn en het niet ten koste gaat van mijn kind ben ik tevreden en wordt iedereen met open armen ontvangen hier thuis.

6. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Mijn vriend heeft vastgezeten. Wij waren toen pas 3 weken samen. Is hij een crimineel? Nee! Mijn hele familie heeft me aangemoedigd hem niet in de steek te laten, omdat er niets te bewijzen is en het ook niet zijn schuld is. Geval zelfverdediging zonder verdere gevolgen. Niet iedereen die vast heeft gezeten is een crimineel. En leeftijd zegt ook niets. Het zou mij niets maken, als mijn kind maar gelukkig is!

7. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Oudere man, heb zelf ook een oudere vriend :)

8. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Gelukkig heb ik geen dochter maar twee zonen

en liever een crimineel. Daar valt wat aan te veranderen. Een ouder persoon niet

9. sydneys

sydneys Niet meer actief

Het zou me niet zoveel uitmaken waar mijn zoon of eventueel toekomstige dochter mee thuiskomt. Als de partner mijn zoon maar gelukkig maakt. Klein, groot, jong, oud, meisje, jongen zolang het niet in het extreme is maar hij zal in de loop der jaren weten wat wij echt extreem vinden. Verder zolang hij maar gelukkig is en zijn partner hem gelukkig maakt en van hem houd met heel zijn/haar hart.

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ja liever een oudere man of vrouw.

Maar ja wat is crimineel. Een keer stelen of een keer voor iets lichts.?

Maar dat zal je wel niet bedoelen je bedoeld een draaideur crimineel of zo.

Nou ja ik ga voor de oudere dan.

Maar een crimineel met een klein dingetje tja mensen maken fouten.

Het belangrijkste is en blijft als mijn kind maar gelukkig is.

11. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    vind dit eigenlijk appels met peren vergelijken.
    Maar goed ik ga dan voor de oudere vriend. Wij schelen 14 jaar met elkaar en ik zou echt niet anders willen. T is de allerliefste papa voor mijn kind en ben nog elke dag verliefd... ligt er ook aan hoe je in het leven staat en of je al wat heb meegemaakt. Dan ben je meestal volwassener dan je leeftijdsgenoten...

12. Samama

Samama Niet meer actief

Zeker weten liever de oudere vriend!
    Zou ze wel in mama's voetstappen treden, mijn man is ook 15 jaar ouder :)

Ik geloof dat mijn ouders in eerste instantie ook even moesten slikken hoor toen ze erachter kwamen ;)

13. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Allebei is wat mijn betreft not done..... maar omdat ik moet kiezen, kies ik toch echt voor 15 jaar ouder.
    Een crimineel kan meteen rechtsomkeert maken, die zet geen stap in huis.

En onder crimineel versta ik niet een keer opgepakt vanwege winkeldiefstal toen hij een puber was. Dan ben je nog geen crimineel.

14. mumija

mumija Niet meer actief

Ik vind 15 jaar niet zo schokkend eerlijk gezegd.
    Dus ik kies voor de oudere vriend.

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Tja oudere man dan maar.

Moet nu wel denken aan de situatie van mij vroeger. Mijn vriendin trouwde op haar 19de met haar vriend van 46. Ik leerde op dat moment ook mijn Turkse man kennen (wij schelen 5 jaar).

Mijn moeder zei in eerste instantie dat ze liever die situatie van mn vriendin had gehad..

16. Niandra

Niandra Actief lid

19 sep 2013
    311
    1
    16
    Mijn man is 20 jaar ouder én heeft in zijn jeugd criminele dingen gedaan. Maar guess what? We zijn nu een paar jaar samen, een jaar getrouwd en hij is een super lieve man die heel goed voor mij is. Gelukkig hebben mijn ouders hem vanaf het begin geaccepteerd en mijn hele familie kan goed met hem overweg. Als ik sommige reacties hier lees, ben ik blij dat mijn ouders niet zo veroordelend zijn geweest.

Het belangrijkste is toch dat het een goed persoon is, die je dochter gelukkig maakt... ik snap niet zo goed waarom sommigen een ouder iemand dan 'not done' vinden :(

17. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Oudere vriend.... MAAR geheel afhankelijk hoe oud dochter is op dat moment. Ik was 25 en man 35 typen weer elkaar leerden kennen (10 jaar verschil maar allebei volwassen). Maar 15-30 zou ik niet acceptabel vinden.

18. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Oudere vriend...
    Vind dit ook echt geen vergelijking, maar wrs ben ik bevooroordeeld omdat ik getrouwd ben met een man die 19 jaar ouder is dan ik ;)

Geluk is wat mij betreft belangrijker dan een getalletje, en liever iemand die ouder is en onwijs veel van haar houdt zonder criminele levensstijl, dan een probleemgeval die ook van haar houdt, maar haar mee kan slepen de ellende in, waardoor ik nooit meer een nacht rustig zou slapen...

19. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Tja, wat is crimineel!
    Een oud vrouwtje beroofd en in elkaar geslagen of iets jatten uit de supermarkt?
    Jat hij/zij nog steeds of was het eenmalig?

Oudere vriend(in) zou ik niet zo veel moeite mee hebben, als het maar jonger is dan man en ik.
    Want om nou u te gaan zeggen tegen een schoonzoon/dochter..

Uiteindelijk hebben we toch niets te willen. Hoe meer we het verbieden hoe meer ze het willen!

20. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Liever een oudere man/vriend :p

Dat zou ze dan van haar moeder hebben :)

Deel Deze Pagina