Bevallingsvragen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Emmaatje, 29 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

12 jul 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Hoi!

Mijn zoon van bijna 9 jaar is geboren met 41 weken en 3 dagen. (Dit nadat de gyn me gestript had).

Nu ben ik weer zwanger (in de 32ste week) en vraag me af in hoeverre de bevalling van toen een indicatie is voor nu. Moet er wel bij vertellen dat ik gescheiden ben en nu zwanger ben van mijn huidige man. (weet niet of dat verschil maakt, maar ja, andere genen, andere zaadjes.. :oops: )

Ook ben ik benieuwd wat een eerste bevalling zegt over een tweede. Bij mijn zoon ben ik `s nacht om 0.30 begonnen en issie geboren om 5.30 (supersnel dus!). Gaat een tweede altijd net zo snel of zou het best een lang verhaal kunnen worden nog. En maakt het lichamelijk gezien iets uit dat het al 9 jaar geleden is?

Wat weer een vragen he...waar je `s nachts al niet wakker van ligt ;)

Liefs Emma

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Emma,

het maakt wel uit ja, als je van een andere man zwanger bent verloopt je zwangerschap soms ook heel anders. Dus het is niet te zeggen hoever je nu overtijd zult gaan. Dat is normaliter al moeilijk te voorspellen trouwens...De bevalling zelf zal wel vlot gaan denk ik, je bent de vorige keer ook heel snel bevallen, dus daar zou ik wel weer op rekenen.

Mirjam

Deel Deze Pagina