Box nodig bij opa's en oma's?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Bibiche, 21 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik vroeg me af is het handig dat bij opa's en oma's thuis ook een box staat?

Mijn moeder denkt erover om er 1 te kopen maar hun huis is wel heel erg klein al. Hoe hebben jullie dat gedaan?

Mijn kind zal daar gewoon op visite komen dus niet echt wekelijks oppassen of zo.

2. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Mijn ouders hebben geen box voor Keano thuis bij hun staan, hij word toch wel vastgehouden en als hij moe is gaat hij naar bed toe (die hebben ze wel voor hem gekocht).

liefs, misspuma

3. moontjejl

moontjejl Bekend lid

15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    Bij de mama van mijn man staat een camping bedje..is te gebruiken en weer snel op te klappen ook namen/nemen we die standaard mee als we weggaan/op visite gaan.. Mijn ervaring is inderdaad dat een box alleen handig is als oma ofzo regelmatig oppast..anders zien ze de box toch niet veel

4. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Mijn ouders hebben al wel een box, maar die gaan straks regelmatig oppassen.
    Ook komt er binnenkort een nieuw campingbedje, dus kan het daar ook slapen.

5. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

ik heb dat met mijn oppaskindje altijd opgelost met een campingbedje.

Je hebt daar ook verschil in maar ik had er 1 met van dat soort gaas aan de zijkant (hebben de meeste wel) zodat t kindje wel wat te kijken heeft.

Is zo opgezet en ook zo weer opgeruimd

6. marlot

marlot Actief lid

13 jan 2007
    147
    0
    0
    Mijn schoonouders hebben voor me neefje een campingbedje met gaas. En als hij daar is wordt ie ook vaak vast gehouden. Dus geen aparte box bij opa en oma.

7. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ja dat kan ook inderdaad een campingbedje is ook makkelijker op te bergen.

8. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Omdat mijn ouders ver weg wonen slapen we daar bijn altijd als we ernaar toe gaan en dan is een box (of inderdaad een campingbed) wel erg handig. Nikki wil nl niet de hele tijd op schoot die wil ook lekker kunnen spelen :)

9. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Hier niet hoor... als we daar zijn leg ik gewoon een deken op de grond of hij zit op schoot. Als we lang blijven dan gaat het campingbedje mee. Een box gebruik je ook maar relatief kort dus om die nou bij een ander ook neer te zetten nee... en je kan goed zonder vind ik.

10. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Mijn ouders hebben ook een box, maar dat is omdat ze daar niet op een deken op de grond kan liggen ivm 2 honden. En ook omdat mijn moeder vaker oppast. Als het alleen is als je op bezoek gaat zou ik geen box kopen hoor.

11. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Bij ons ook: mijn ouders nemen de box over van bekenden van ons. Dus niet zo duur, maar wel makkelijk, want de kleine zal daar ook min een dag in de week zijn. Anders hadden we het idd ook met een campingbedje afgekunt.

12. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Hier ook geen box bij opa en oma hoor. Gewoon een campingbedje met gaas. Makkelijk weg te zetten en in te klappen. Het is wel fijn als je kindje ergens plat in of op kan liggen. Je zou ook kunnen kijken voor een wipstoeltje wat plat kan.
    Box zou ik niet doen. Is vrij prijzig en neemt veel ruimte in beslag.

13. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Mijn ouders hebben gewoon een tweedehands box gekocht. Een die je vrij goed op kan klappen, dus die stond gewoon ergens aan de kant en als de kleinkinderen kwamen stond hij zo in de kamer. Maar ja die hebben onderhand ook 3 kleinkinderen en de 4e op komst dus het wordt daar toch nog geregeld gebruikt (en als wij er zijn zijn we er altijd langer omdat we nogal een eind van elkaar vandaan wonen) Ik vind het wel ideaal, want huizen van opa en oma's zijn niet altijd op de kleinkinderen ingericht.
    Bij mijn schoonouders trouwens geen box en ach dat is ook altijd prima gegaan..

Deel Deze Pagina